Contractacions noves

Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)

Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Truca'ns gratis. O deixa'ns el teu telèfon i et truquem.

El número introduït és incorrecte. Si us plau, torna-ho a intentar. Gràcies. Truca'm

Atenció al Client

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Hola
Àrea clients

Obrir listat FAQs

Factures

Contractes

Per què no puc veure el meu consum actual de llum?

T’ho explico: en alguns casos no podem mostrar els consums als nostres clients perquè, com a causa més comuna, la distribuïdora no té actualitzades en els seus sistemes totes les dades del titular actual del contracte de llum.

No t'amoïnis, perquè nosaltres ens encarreguem de solucionar-ho amb la distribuïdora i intentarem ser tan àgils com sigui possible. Tu no has de fer res.

T’animem que d'aquí a uns quants dies tornis a intentar l’accés i si continua el problema, et posis en contacte amb nosaltres a través de qualsevol dels nostres canals de contacte.