Condicions d'adhesió
1.- L’acceptació de la sol·licitud d’adhesió està condicionada al compliment dels requisits previstos a l’oferta:
a) clients residencials en àmbit nacional (NIF, NIE i/o passaport comunitari UE) amb tarifes d'accés contractades de gas 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 i d'electricitat 2.0A, 2.0DHA, 2.0DHS, 2.1A, 2.1DHA, 2.1DHS, 30A i 31A. L'ajornament s'aplicarà en les factures de llum, gas i/o serveis fins a un import màxim de 10.000 euros/mes.
b) clients donats d’alta a l’Àrea Clients, amb factura online i pagament domiciliat.
c) sol·licitud via web efectuada abans del 30.04.2021.
d) campanya vàlida per a sol·licituds de clients actuals i contractacions noves realitzades a Naturgy Iberia, SA abans del 30.04.2021.
e) el client no ha de tenir imports pendents de pagament
ni ajornaments actius la data de l’adhesió a la campanya.
f) condicionada a la superació de l’anàlisi de solvència realitzada per Naturgy. Naturgy comunicarà, en un període màxim de cinc dies, l’acceptació o no de la sol·licitud d’adhesió i la seva aplicació des del moment de la sol·licitud.
2.- Una vegada acceptada l’adhesió, el pagament de les factures emeses a partir de la data d'acceptació i fins al 30.04.2021 es fraccionarà, sense interessos, en dotze mensualitats. Aquestes mensualitats es passaran al cobrament entre el 15.05.2021 i el 14.05.2022. L’impagament de qualsevol factura (les fraccionades o les emeses amb posterioritat) o la pèrdua d’alguna de les condicions de l’oferta comportarà el venciment anticipat de tots els imports ajornats i, en conseqüència, la seva immediata exigibilitat des del dia de l’incompliment
1.- L’acceptació de la sol·licitud d’adhesió està condicionada al compliment dels requisits previstos a l’oferta:
a) clients residencials en àmbit nacional (NIF, NIE i/o passaport comunitari UE) amb tarifes d'accés contractades de gas 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 i d'electricitat 2.0A, 2.0DHA, 2.0DHS, 2.1A, 2.1DHA, 2.1DHS, 30A i 31A. L'ajornament s'aplicarà en les factures de llum, gas i/o serveis fins a un import màxim de 10.000 euros/mes.
b) clients donats d’alta a l’Àrea Clients, amb factura online i pagament domiciliat.
c) sol·licitud via web efectuada abans del 30.04.2021.
d) campanya vàlida per a sol·licituds de clients actuals i contractacions noves realitzades a Naturgy Iberia, SA abans del 30.04.2021.
e) el client no ha de tenir imports pendents de pagament
ni ajornaments actius la data de l’adhesió a la campanya.
f) condicionada a la superació de l’anàlisi de solvència realitzada per Naturgy. Naturgy comunicarà, en un període màxim de cinc dies, l’acceptació o no de la sol·licitud d’adhesió i la seva aplicació des del moment de la sol·licitud.
2.- Una vegada acceptada l’adhesió, el pagament de les factures emeses a partir de la data d'acceptació i fins al 30.04.2021 es fraccionarà, sense interessos, en dotze mensualitats. Aquestes mensualitats es passaran al cobrament entre el 15.05.2021 i el 14.05.2022. L’impagament de qualsevol factura (les fraccionades o les emeses amb posterioritat) o la pèrdua d’alguna de les condicions de l’oferta comportarà el venciment anticipat de tots els imports ajornats i, en conseqüència, la seva immediata exigibilitat des del dia de l’incompliment