Preguntes freqüents de manteniments anuals

  • Per què em convé contractar un servei de manteniment de la llar?

    És convenient disposar d'un bon servei d'assistència en la llar per estar preparat davant qualsevol canvi o contratemps que et pugui sorgir o simplement per atendre qualsevol necessitat que requereixis en el teu dia a dia: una mudança, arreglar persianes, cristalls trencats, penjar quadres, pintar, canviar la serralleria, muntar de mobles, etc. En aquests casos, Servihogar és el teu assistent integral per a la llar, és la solució experta i de confiança.

  • És obligatori tenir un servei de reparació elèctrica o fer la revisió de la instal·lació i aparells elèctrics?

    Les instal·lacions de l'interior de les llars són propietat i responsabilitat exclusiva del propietari.

    La normativa RITE RD1027/2007, de 20 de juliol de 2007, recomana la revisió preventiva anual de l'equipament de climatització: aire condicionat i bomba de calor. Per això, és important comptar amb un servei expert de revisió i reparació de la instal·lació i aparells elèctrics.

  • És obligatori fer una revisió de la caldera?

    La llei estableix que el responsable de la titularitat o, en defecte d'això, l'usuari de la instal·lació de gas de l'habitatge, és responsable del manteniment, la conservació i el bon ús de la instal·lació de gas.

    El Reglament d'instal·lacions tèrmiques d'edificis, RITE (RD1027/2007, de 20 de juliol), indica la necessitat de realitzar una revisió periòdica de la caldera. Per això, és important comptar amb un bon servei de revisió i reparació de la instal·lació i aparells de gas.

    Si tens Servigas, efectuarem una revisió preventiva anual que inclou::

     Revisió general dels elements de la instal·lació de gas.
     Manteniment dels aparells de gas, per minimitzar consums, avaries o fallades futures.

     Revisió de la instal·lació de calefacció (circuit hidràulic, caldera i radiadors) per a clients amb calefacció de gas. Comprovació del correcte consum dels seus aparells de gas.
     Anàlisi ambiental de tota la instal·lació.

  • Què necessito per contractar online qualsevol d'aquests serveis de manteniment?

    Pots gestionar tu mateix la contractació del servei de forma online. Solament necessites tenir a mà:

     Si ja ets client nostre, identifica't i només hauràs de validar la modalitat del servei que has escollit.
     Si no ets client nostre encara, et demanarem les teves dades personals i també:
     NIF, NIE o Passaport (i si no ets client nostre, et demanarem que adjuntis una foto o còpia del mateix).
     Dades bancàries (número de compte en format IBAN: a Espanya té 24 dígits i comença amb "ES").
  • Què passa si més tard vull canviar la meva decisió?

    Si canvies d'opinió sobre el servei que has escollit, sigui el que sigui, disposes de 15 dies per anul·lar la teva sol·licitud, sense cost algun.

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314

IDSPAGE - 1477670500613

argssite - GNF