Pla Fix Gas


El gas que necessita la teva comunitat.

10%

dte. terme
variable1


El secret
per pagar el mateix
és la constància 

Preu constant
El preu del terme variable no varia en 12 mesos.
El millor preu

En el terme variable del gas durant un any.

Icono telefono mobil
Serveis online

Fes gestions online i rep les factures per correu electrònic.

Descomptes
Grans ofertes perquè continuïs estalviant.

Controla les despeses a les factures de gas

Amb el Pla Fix Gas la teva comunitat sempre pagarà el mateix.
Gas

Tarifes de gas

10% dte.
en el terme variable del gas1


 

 
Gas1
3.1 Veure preus
Gas1
3.2 Veure preus
Gas2
3.3 Veure preus
Gas2
3.4 Veure preus
 


 

Avantatges

Descobreix com et pot ajudar 


Estalvi


 Descomptes.  
Tindràs un 10% de descompte en el consum de gas durant un any.

 Actualitzacions trimestrals del preu.
El preu del terme variable de gas s'actualitza trimestralment. 


Serveis online


 Gestions online.
Fes qualsevol gestió a través de l'Àrea Clients. Controla el consum de gas de la comunitat i actualitza qualsevol aspecte rellevant. 

 Factures per correu electrònic.
T'enviarem per correu electrònic qualsevol factura que necessitis consultar, i a més les podràs descarregar. 

 App mòbil per a clients.
Fes-ho mitjançant l'aplicació mòbil.


Facilitats

 Pla de Pagaments Fixos.  
Rep una quota fixa mensual durant els primers 11 mesos. Es calcula partint d'una estimació de consum de gas, i el mes número 12 pagaràs una quota regulada partint del consum real de la comunitat.   

 Finançament del 100%.
 Si la comunitat necessita renovar els seus equips d'aire condicionat o calefacció, nosaltres t'oferim una selecció de les millors marques que pots pagar còmodament.  

 Adequació de la instal·lació del gas.
Fem manteniments continuats de les instal·lacions de la comunitat.

Preguntes freqüents

  • Quines dades necessito per contractar online?

    Per contractar llum o gas natural online necessites tenir a mà:
     
    • Una factura recent de llum o gas natural.
    • Les teves dades bancàries (codi IBAN del compte en el qual es domiciliarà el cobrament de les factures).

    • I, si no ets client nostre, una foto del NIF, NIE o passaport (només l'anvers/cara, en format JPG, PNG, BMP, GIF o PDF i amb un pes màxim de 3 MB).

  • Puc contractar una tarifa amb discriminació horària?

    A l'hora de contractar online cal que contractis en la mateixa tarifa que tens i canviar de modalitat posteriorment.

    Qualsevol client pot acollir-se a la discriminació horària sempre que la seva tarifa ho permeti.

    Si encara no ets client, a l'hora de contractar online, és necessari que indiquis el teu desig d'acollir-te a la discriminació horària.

    Podràs canviar de modalitat posteriorment.  A l'hora de contractar online cal que contractis en la mateixa tarifa que tens i canviar de modalitat posteriorment. 

  • Què és el CUPS?

    CUPS o Codi Unificat de Punt de Subministrament.

    És el codi amb què les distribuïdores identifiquen de manera unívoca cada punt de lliurament d'energia (comptador de client).

    Té entre 20 i 22 caràcters, en què els dos primers representen l'indicatiu del país: ES en el cas d'Espanya. És una dada que figura a la factura.

    La resta de la numeració pertany a referències que Naturgy utilitza per identificar-te a tu i els teus serveis. 

  • Com puc fer un canvi de potència?

    Per fer un canvi de potència en el teu subministrament has de fer una contractació nova, i necessites que la potència indicada al formulari de contractació online coincideixi amb la que té la teva distribuïdora.

    Et recomanem, per tant, que primer contractis i, quan ja tinguis activat el contracte, canviïs la potència trucant al telèfon d'Atenció al Client.  

     

    900 100 251 

  • Hi ha compromís de permanència?

    En totes les nostres tarifes i contractacions només hi ha 1 any de permanència.

    En qualsevol cas, si dins d'aquell període vols revisar la teva oferta o no et convenç, posa't en contacte amb nosaltres perquè ho solucionem.

  • Com puc donar d'alta un nou subministrament?

    Donar d'alta un nou subministrament és molt fàcil.

    Tens diferents mitjans per donar l'alta de gas natural o electricitat amb Naturgy Servicios SDG.  

    • Truca al telèfon gratuït 900 28 28 28.

    • Fes una contractació online.

    • Demana que un comercial et faci una visita per informar-te i contractar els serveis.  

    Per seguir els passos, fins a tenir l'alta d'un subministrament, pots consultar la secció Altes o baixes d’ Electricitat i Gas.

Àrea clients

Aplicació per a administradors 


Una eina fonamental per gestionar diversos clients i contractes. 

Aquest lloc utilitza galetes pròpies i de tercers per personalitzar la teva navegació i analitzar la teva activitat al web amb objectius estadístics i per mostrar publicitat. Si hi continues navegant, considerem que n’acceptes l’ús.