Manteniment a través del Servielectric Complet amb energia fotovoltaica (opcional)
Per a clients amb potència d’instal·lació fotovoltaica < 30 kWp.

Condicions del servei:

 

a) Revisió preventiva Fotovoltaica anual, excepcionalment per a aquells clients que hagin contractat el producte fotovoltaic.

Inclou la revisió anual de la instal·lació elèctrica i de tots els equips que componen instal·lació fotovoltaica. A continuació es detallen les operacions que cal dur a terme:

  • Verificació d’absència d’avisos i/o avaries.
  • Comprovació visual dels panells solars i del seu màxim valor de tensió.
  • Verificació de l’estat de les connexions elèctriques.
  • Comprovació visual de l’inversor verificant sorolls i/o vibracions.
  • Inspecció visual de les bateries (si se’n disposa).
  • Verificació general de funcionament, el monitoratge i el gràfic de càrrega/descàrrega de la bateria.
  • Anàlisi, a través del monitoratge, del comportament de la instal·lació FV i comprovació amb el client de la producció del sistema, funcionament i ràtio d’autoconsum.

La revisió preventiva anual es realitzarà dins del període de vigència anual del contracte i d’acord amb el programa de visites que tingui establert Naturgy en cada cas anteriorment detallat. En cas d'impossibilitat de contactar amb el client per concertar la visita durant un any, Naturgy quedarà eximida de l'obligació de fer la revisió corresponent a aquell període de vigència anual.
 

Després de la revisió, es facilitarà al client un certificat de la revisió efectuada, que serà el resultat d'una actuació puntual i ha de correspondre a la situació de la instal·lació observada el dia de la visita.
 

b) Servei d’assistència urgent, quan s’inclogui alguna de les casuístiques següents:

Fontaneria:

  • Hi hagi trencament de canonades que es trobin a l'interior de murs, parets, sostres, sota sòls, jardins i les que quedin ocultes a la vista però que produeixin fuites d'aigua i causin danys.
  • Ruptura de canonades vistes, radiadors, claus de pas que produeixin fuites d’aigua i causin danys.
  • Encallaments o embossaments

Manyeria:

  • Obertura de porta, sempre que el client no pugui accedir al local/oficina/habitatge (o la del seu aparcament si és un habitatge unifamiliar) o no en pugui sortir.
  • Reparació o substitució de bombí, pom i manilla, quan impedeixi l’accés a l’habitatge.
  • Reparació o substitució de tancament/pany de la casa, en els casos que quedi desprotegit o impedeixi sortir o entrar.

Cristalleria:

  • Quan es tracti de ruptura de vidres i/o finestres que donin a l’exterior de manera que l’habitatge/local/oficina quedi desprotegit davant l’accés de tercers des de l’exterior (baixos edifici), hi hagi perill físic o d’inclemències meteorològiques.

Es consideren serveis d’urgència quan:

  • No funcionen els electrodomèstics de gamma blanca (vitroceràmica, rentadora, rentaplats, frigorífic/congelador,(*) assecadora, campana de fums o forn).
  • No hi ha llum al domicili, o no n'hi ha en la fase en què es troba la nevera.
  • No hi ha disponibilitat d'aigua calenta (reparacions de termos i escalfadors elèctrics).
  • No funciona l'aire condicionat / la bomba de calor, o ho fa a baix rendiment.

En cas d’assistència i reparacions urgents, les cobertures són:

  • Visita al domicili abans de les 3 hores o quan se sol·liciti.
  • 3 hores de mà d’obra gratuïta.
  • Desplaçament i pressupost gratuït.
  • Garantia de 6 mesos.

* (1) O el frigorífic/congelador funciona a baix rendiment.


d)
Servei d’assistència. Connexió amb professionals qualificats de


 

Alarmes
Feines de paleta
Antenes
Envernissadors/esmaltadors
Fusteria
Tancaments metàl·lics
Manyeria
Contractistes
Cristalleria
Desembossaments
Emmoquetament
Equips informàtics
Fontaneria
Neteges (després d’obres al domicili)
Marbristes
Mudances
Parquet
Persianes
Pintura
Reparació de teulades
Tapissers
Televisors i vídeos
Guixers
 
 

e) Servei de reparacions ordinàries elèctriques

Inclou:

  • Electrodomèstics de gamma blanca (nevera, rentadora, assecadora, rentaplats, forn, microones).
  • Equips d'aire condicionat / bomba de calor.
  • Escalfadors elèctrics i calderes elèctriques.
  • Interruptors, endolls i punts de llum, així com avaries a la instal·lació elèctrica de l'habitatge.

En aquest cas, les cobertures són:

  • Visita en 24 hores laborables.
  • Desplaçament i pressupost gratuït.
  • Tarifes tancades que podreu conèixer per endavant al telèfon del servei.
  • Garantia de 6 mesos.

f) Assistència telefònica en temes

  • Assistència informàtica. El client disposarà d’un tècnic informàtic per resoldre telefònicament els possibles problemes que tingui amb el PC, màx. 12 consultes a l’any. El client podrà sol·licitar que li enviïn un tècnic, qui efectuarà la reparació prèvia acceptació de pressupost per part del client.
  • Assistència juridicolegal: El client disposarà d’un assessor jurídic que li aclarirà telefònicament qualsevol dubte dels àmbits del dret (mercantil, civil, laboral i Seguretat Social, dret dels consumidors, mediambiental i assessorament fiscal). El client tindrà l’opció de concertar una cita prèvia pressupost.
  • Servei de gestoria: Assessoria telefònica en serveis de gestoria, de manera personalitzada i amb la possibilitat de concertar els serveis que necessiti a qualsevol província d’Espanya.
  • Gestió preferent de multes de trànsit: Tramitació d’(1) multa gratis per any. Addicionalment, el client podrà obtenir assessorament i gestió, prèvia acceptació de pressupost.
  • Consulta mèdica: atenció telefònica d’un equip mèdic especialitzat en l’atenció i assessoria.

g) Manetes elèctric

Servei de dues hores de mà d’obra d’un especialista de la instal·lació per fer tasques relacionades amb la instal·lació elèctrica:

  • Instal·lació de llum quan no calgui un nou punt de llum Inclou despenjar i penjar un llum perquè el client el netegi. I si ho requereix el client, es podrà comprovar que els llums són LED o baix consum; si no ho són i el client disposa dels recanvis, es podran canviar en el mateix moment.
  • Col·locació o canvi d'endolls i interruptors, quan no calgui manipular cablatge elèctric.
  • Col·locació o canvi de bombetes, halògenes, tubs de neó, fluorescents i timbres. Inclou les bombetes de campana de fums, forn o nevera, sempre que no requereixi manipular instal·lacions elèctriques.
  • Instal·lació d'aplics o plafons, si no s’ha de modificar el cablat.
  • Instal·lació d’equipament tecnològic com televisors, DVD, equipament informàtic, cinema a casa.

Les cobertures són:

  • Desplaçament i dues hores de mà d’obra gratuïtes d’un servei, per vigència de contracte (a renovació disposarà d’un altre servei).
  • Visita al domicili de 8.00 20.00 h de dl. a dv. (amb visita acordada).
  • Garantia de 6 mesos.
  • Fora de cobertura les peces i la mà d’obra addicional.

h) Manetes multiservei

Servei de dues hores de mà d’obra d’un especialista per fer tasques relacionades amb:

  • Penjar quadres, prestatgeries, cortines (pot ser col·locant la guia i la cortina), estors, persianes (només les que no tenen mecanismes i no estiguin amagades a la caixa), suports de TV, poms de portes i miralls.
  • Muntatge i ajustament de mobles d’habitacions, cuina, tipus Ikea. Inclou moure mobles d’un punt a un altre, dins de l’habitatge, sempre que siguin d’un pes màxim a manipular recomanat al Reial decret, i/o que un sol tècnic pugui carregar.
  • Segellaments de banyera, cristalleria o aigüeres.
  • Instal·lació de platines, sòcols, embellidors del terra i protectors.
  • Serveis de fusteria, col·locacions de rodes en armaris, adaptació de calaixos, regulació de portes i marcs de portes.
  • Col·locació de llums articulats de dutxa.

i) Exclusions

Queden exclosos els serveis, les instal·lacions i els electrodomèstics no esmentats expressament i, en particular:

  • Els forns microones quan són equips independents.
  • Les instal·lacions amb una potència contractada superior a 70 kW o les connectades a xarxes de mitjana o alta tensió.
  • Les instal·lacions de climatització que tinguin una potència o suma de potències superior a 70 kW, les instal·lacions de climatització comunitàries, les que disposin de més de 6 unitats interiors i exteriors o de més de 10 difusors i reixetes. Així mateix, queden exclosos aparells d’aire condicionat portàtil, així com qualsevol altre equipament, aparells i instal·lacions que tinguin un ús industrial.
  • Les instal·lacions de climatització o els aparells elèctrics amb una antiguitat superior a deu anys.
  • Intervencions sol·licitades quan els aparells d’aire condicionat i els aparells elèctrics es trobin en període de garantia inicial del fabricant o proveïdor o en període de garantia d’una reparació anterior; aquests supòsits es cobriran per les referides garanties, tret que el client sol·liciti expressament que Naturgy atengui la intervenció.
  • Les despeses de desplaçaments i assistències conseqüència d’un mal ús i conservació de les instal·lacions, falta d’execució de reparacions que ja hagin estat diagnosticades per Naturgy o relatives a instal·lacions amb una antiguitat que superi els deu anys.
  • La substitució o millora dels elements coberts en aquest contracte o la seva modificació per variació de la normativa aplicable.
  • La revisió dels elements i/o les parts de la instal·lació no visibles i/o no accessibles per l’instal·lador i treballs d’obra civil per accedir als elements coberts per aquest contracte tret d’aprovació expressa del client del corresponent pressupost per efectuar aquests treballs.
  • La neteja tècnica de l’interior de conductes i la revisió d’equips d’aire condicionat domèstics que no funcionin amb el gas refrigerant assenyalat pel Protocol de Kyoto i la normativa que trasllada aquesta norma.

Exclusió de responsabilitat de Naturgy

  • Naturgy no és responsable dels danys personals o materials resultants d'un ús o conservació indeguts dels elements que cobreix aquest contracte, tret que els danys esmentats es produeixin a causa de les actuacions de Naturgy.
  • Naturgy tampoc no és responsable dels danys causats a tercers pels elements coberts per aquest contracte ni dels danys ocasionats als elements esmentats per gelades, incendis, explosions, inundacions o altres catàstrofes.

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314

IDSPAGE - 1615593408505

argssite - GNF