3 €/MWh de descompte aplicat sobre l’energia consumida per a les tarifes RL.4 i RL.5 durant els 12 primers mesos de contracte.
Els preus mostrats no inclouen IVA. De conformitat amb el que estableix el Reial decret llei 8/2023, de 27 de desembre, es considerarà aplicable l’IVA del 10 % fins al 31/03/2024. A partir de l’01/04/2024, l’IVA aplicable serà del 21 %.
En el preu indicat s’aplicaran les variacions a l’alça o a la baixa dels impostos aplicables i dels conceptes regulats (amb caràcter enunciatiu i no limitador, càrrecs del sistema, peatges, lloguer de comptador...). A més a més, es podrà traslladar al preu qualsevol concepte regulat, taxa o impost de nova creació o que substitueixi els actuals que siguin aplicables durant el període de durada d’aquest contracte.