Els preus mostrats no inclouen impostos (IVA/IGIC i Impost d’Electricitat).

Per a contractes amb terme fix de potència no superior a 10 kW, s’aplicarà un IVA del 10%, de conformitat amb les reduccions fiscals establertes en el Reial decret llei 7/2026, de 20 de març, pel qual s’aprova el Pla Integral de Resposta a la Crisi d’Orient Mitjà, vigents des del 21 de març de 2026 fins al 30 de juny de 2026, llevat de pròrroga.

Per a contractes amb potència superior a 10 kW, l’IVA aplicable serà del 21%.

En qualsevol cas, s’aplicaran els impostos establerts en cada moment per la regulació vigent.

S’aplicaran en el preu indicat les variacions a l’alça o a la baixa dels impostos aplicables i dels conceptes regulats (a tall enunciatiu i no limitatiu, càrrecs del sistema, peatges, lloguer de comptador...). Així mateix, podran traslladar-se al preu qualsevol concepte regulat, taxa o impost de nova creació o que substitueixin els actuals que siguin aplicables durant el període de durada del present contracte.

Addicionalment es facturaran, si escau, els excessos d’energia reactiva i potència. Els períodes horaris corresponen, en tot moment, amb els de la tarifa d’accés contractada.

Els preus no inclouen el cost regulat associat al mecanisme de finançament del bo social, que s’afegirà en una línia a part sota el concepte "Finançament del Bo Social".