dominio https://www.naturgy.es:443/servlet/
hilo navegacion-->NO

Assessorament i gestió personalitzada

Volem dedicar-vos tota la nostra energia per oferir-vos una atenció exclusiva i personalitzada, a través del millor servei i la màxima qualitat.

Gestor personalitzat

Assessorament i gestió personalitzada

La nostra companyia us assignarà un gestor d’atenció personalitzada, que podrà realitzar per a vós totes les gestions relacionades amb el vostre contracte de gas o electricitat:

  • Us buscarà les millors solucions i us aconsellarà sobre els serveis que responguin millor a les vostres necessitats.
  • Us informarà sobre l’estat d’altes, baixes i modificacions de punts de subministrament.
  • Coordinarà la gestió per a la posada en marxa de les instal·lacions.
  • Us mantindrà puntualment informat i gestionarà la resolució de possibles incidències de facturació, reclamacions i dades de consum.
  • Us informarà sobre canvis reguladors i de mercat que puguin afectar el vostre subministrament energètic.

Assessorament en optimització del consum energètic

Assessorament i gestió personalitzada
  • La nostra companyia us oferirà l’oferta més adaptada a cada punt de subministrament, així com informació sobre les modificacions tècniques que calgui adoptar perquè les instal·lacions s’ajustin a la normativa vigent o contribueixin a un estalvi energètic més alt.
  • Així mateix, si voleu, us assessorarem sobre ajudes, subvencions o activitats de promoció en els camps d’estalvi, eficiència energètica i energies renovables, així com en aquells serveis que contribueixin a una economia baixa en carboni.

Telèfons d'atenció al client

Assessorament i gestió personalitzada
  • Per garantir que esteu atès, posem a la vostra disposició el nostre telèfon d’Atenció al Client: 900 100 264 (horari de 8 h a 20 h de dilluns a divendres), on podreu fer qualsevol consulta relacionada amb el contracte de gas o electricitat.
  • A més, a la nostra companyia sabem com és d’important avui dia per a la vostra empresa no perdre ni un minut de productivitat. Per això, disposem d’una línia 24 hores que us permetrà estar informat a tota hora sobre la situació d’incidències en el subministrament d’energia, en el menor temps possible i amb la màxima flexibilitat. Només cal que truqueu al 900 100 264 i us mantindrem informat a qualsevol hora.