Política de reclamacions
Política de reclamacions
Per a qualsevol mena de queixa, reclamació i incidència amb relació al servei contractat o ofert, així com qualsevol sol·licitud de baixa o d’informació sobre aspectes relatius a la contractació o el subministrament, o sobre comunicacions rebudes:
Podeu dirigir-vos per escrit al Departament d’Atenció al Client de GNCOM, situat a Gas Natural Comercializadora SA (a/ Reclamacions), Avenida de San Luis, 77, 28033 Madrid.
Trucar al servei d’atenció telefònica 900 100 264.
Escriure a l’adreça de correu electrònic atenciongrandesclientes@naturgy.com.
Les reclamacions o discrepàncies que se suscitin en relació amb el contracte de subministrament o amb les facturacions que se’n derivin, les podrà resoldre administrativament l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor o l’òrgan competent en matèria de consum o d’energia.
Així mateix, els consumidors i usuaris, com a mecanisme per a la resolució alternativa de litigis, podran dirigir-se a la Junta Arbitral Nacional de Consum, amb el lloc web Junta Arbitral Nacional de Consum | Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030.