cid es 1477708238753

Resolem els teus dubtes - Naturgy - Llar

URLPROV /ca/llar/ca_es_fnt_hogar/resolem_els_teus_dubtes

CABRESTY GNF TEMPLATE GNF_Cabecera_Restyling

CABRESTY 1477708238753 TEMPLATE GNF_Cabecera_Restyling

Necessites saber-ne més?

Posa’t en contacte amb nosaltres:
Truca’ns!
900 799 799
Si ho prefereixes,
Et truquem
tarifa plana zen

Tarifa Plana Zen

  • Com funciona la Tarifa Plana Zen?

    En Naturgy t'ho volem posar fàcil. Per això, si contractes qualsevol dels nostres productes i serveis amb la Tarifa Plana Zen, pagaràs el mateix tots els mesos i sense regularitzacions a final d'any. Amb la nostra calculadora pots calcular quina serà la teva quota mensual personalitzada i deixar de preocupar-te per les variacions en els imports de les teves factures.
     

    En cada factura t'informarem de quin és el teu consum respecte al màxim cobert per la teva quota. També pots rebre aquest avís periòdicament per SMS, e-mail i notificacions en l'Àrea Clients.

  • Hi ha algun requisit per a contractar aquesta tarifa?

    Els únics requisits per a contractar la Tarifa Plana Zen són:
     

    • Que la potència d'electricitat contractada no superi els 10kW. Si tens una potència major, no et preocupis! Aquest límit s'ampliarà a 15kW a partir d'abril de 2021 amb l'entrada de vigor dels nous peatges.
    • En el cas de contractar gas, podràs fer-lo sempre que el teu consum no superi els 50.000 kWh/any.
  • Quins avantatges té la Tarifa Plana Zen?

    Amb la Tarifa Plana Zen de Naturgy tindràs la tranquil·litat de saber quant pagaràs cada mes per l'energia, sense complicacions Però aquesta no és l'únic avantatge! Passa't a la Tarifa Plana Zen i gaudeix de:
     

    • Una única quota mensual assegurada per a llum, gas i serveis.
    • Una tarifa de 12 mesos sense permanència ni regularització en finalitzar l'any.
    • Facturació mensual a dia fix del mes. Així, a més de saber en tot moment quant pagaràs, també t'assegures quan rebràs la factura.
    • Energia 100% verd. Totes les nostres tarifes t'ofereixen gas neutre i electricitat renovable amb garanties d'origen Uneix-te al canvi i ajuda'ns a lluitar contra el canvi climàtic! luchar contra el cambio climático!
     

    A més aquí podràs accedir a tots els descomptes i avantatges addicionals que t'oferim per ser client de Naturgy.

  • Com es calcula la meva quota personalitzada?

    La quota es pot calcular de dues formes diferents:
     

    • A partir del teu consum anual durant els 12 mesos previs a la contractació d'aquesta tarifa.
    • A partir d'una estimació que pots realitzar amb la nostra calculadora segons les dades del teu habitatge i els teus hàbits de consum.
     

    Un mes abans de la renovació del contracte, recalcularem la teva nova quota personalitzada amb les dades de consum recents. Així ens assegurem que les teves factures s'ajusten a la teva necessitat energètica.

  • Què passa si sobrepasso el consum establert en la meva quota?

    No et preocupis si superes el consum de la teva quota! Entenem que el consum sempre varia i, per això, hem establert uns límits d'un 30% més en electricitat i d'un 50% en gas. En cas d'excedir aquests límits, t'informarem amb antelació del canvi en el patró de consum sense cobrar-te pels consums extres i et canviarem a un altre producte preestablert en el contracte que s'adapti a les teves necessitats reals. Així de fàcil!

  • Tinc permanència amb aquesta tarifa?

    No, una altra dels avantatges de la Tarifa Plana Zen és que no hi ha penalització si decideixes canviar-te a una altra tarifa o donar-te de baixa abans que finalitzin els 12 mesos establerts en el contracte.
     

    En cas de baixa anticipada, realitzarem una liquidació amb el teu consum real calculat al preu de tarifa de referència. D'aquesta manera, et retornarem la diferència en cas que l'import del consum hagi estat menor que la teva quota personalitzada o hauràs d'abonar-la si el consum ha estat superior.

Tarifa por uso

Tarifa Per Ús

  • Què és la Tarifa Per Ús?

    És una tarifa dissenyada perquè paguis només per l'energia que consumeixis, sense preocupar-te pels canvis de preus en el mercat del gas o de la llum. Amb la Tarifa Per Ús totes les hores tenen el mateix preu, per la qual cosa si consumeixes menys el veuràs reflectit en la teva factura.

  • Què implica que el preu de l'energia sigui fix?

    Quan contractis llum o gas, cal tenir en compte dos termes: el terme de potència o terme fix i el terme d'energia o terme variable. Amb la Tarifa Per Ús, el preu de l'energia o del gas que usem per a calcular el terme variable és el mateix les 24 hores del dia, durant els 12 mesos de vigència del contracte. Sense canvis ni sorpreses!
     

    Si contractes aquesta tarifa, t'assegures tranquil·litat, ja que consumeixis quan consumeixis, el preu de l'energia sempre és el mateix.

  • Quins són els avantatges de la Tarifa Per Ús?

    Amb la Tarifa Per Ús de Naturgy podràs gaudir dels següents beneficis:
     

    • El preu de l'energia és sempre el mateix. D'aquesta manera, no hauràs de preocupar-te pels horaris ni quan és millor posar la rentadora o l'assecadora.
    • L'energia és verda i amb garanties d'origen, així podràs reduir el teu impacte i ajudar al planeta.
    • En cada contracte, els components lliures dels preus tenen reserva de preus, per la qual cosa et garantim que el preu de l'energia no variarà durant els 12 mesos de vigència del contracte.
    • Tindràs accés a tots els avantatges i descomptes per ser client de Naturgy Vols saber quins són? Consulta'ls aquí.
  • Com es calcula la factura de la llum i el gas natural?

    L'import de la facturació mensual es compon de:
     

    • La quota fixa: es calcula multiplicant la potència contractada (kW) pel terme de potència (€/kW) en llum o bé pel terme fix de gas.
    • L'import variable: és el resultat de multiplicar el terme d'energia (€/kWh) pel consum mensual (kWh), tant per a calcular l'import de la llum o del gas.
     

    Per a un càlcul personalitzat, pots utilitzar la nostra calculadora.

  • La Tarifa Per Ús té permanència?

    No, cap de les nostres tarifes tenen permanència, per la qual cosa pots canviar de producte o donar-te de baixa quan vulguis. Encara que estem segurs que complirem les teves expectatives i treballem per a això diàriament!

Tarifa Noche

Tarifa Nit

  • Com puc estalviar en la factura de la llum amb la Tarifa Nit?

    Amb la Tarifa Nit pots estalviar en la teva factura si organitzes la teva activitat i el consum energètic. Per a ajudar-te a reduir l'import de la teva factura, aquesta tarifa divideix el dia en dos trams horaris amb termes de consum diferents: les hores punta i hores barri. Les hores punta són les diürnes, de 13h a 23h a l'estiu i de 12h a 22h a l'hivern. Les vall són, per tant, les nocturnes: de 23h a 13h a l'estiu i de 22h a 12h a l'hivern.
     

    El preu de les hores vall és sempre inferior, per la qual cosa si realitzes unes certes activitats com posar la rentadora o el rentavaixella durant aquest període horari, estalviaràs en el preu final de la teva factura.
     

    També pots consultar els nostres consells d'estalvi energètic per a assegurar-te que estàs gestionant l'energia de la teva llar de la forma més eficient.

  • Puc donar-me de baixa de la Tarifa Nit abans que acabi la vigència del contracte?

    La Tarifa Nit de Naturgy no té permanència, per la qual cosa pots canviar-te a una altra tarifa o donar-te de baixa en qualsevol moment. Encara que treballem diàriament per a oferir-te la millor experiència!

  • Com es calcula el preu de la llum amb la Tarifa Nit?

    Amb la Tarifa Nit, l'import mensual de la teva factura de la llum està compost per la suma de:
     

    • Quota fixa: es calcula multiplicant la potència contractada (kW) pels dies de facturació i pel terme de potència (€/kW/dia).
    • Import variable. És la suma del calculo dels termes d'energia vall i punta:
      • Terme d'energia vall (€/kWh) x Consum mensual vall (kWh).
      • Terme d'energia punta (€/kWh) x Consum mensual punta (kWh).
     

     

    T'interessa? Descobreix més sobre aquesta tarifa aquí

  • Per què em convé triar aquesta tarifa?

    Si t'esforces a programar el teu consum per a ser eficient i vols veure-ho reflectit en la teva factura, aquesta és la tarifa perfecta per a tu! A més, et garantim que el preu de l'energia no variarà durant els 12 mesos de vigència del contracte.
     

    També podràs gaudir de tots els descomptes i avantatges de ser client Naturgy Descobreix-les aquí!

Tarifa Compromís
  • Informació sobre la Tarifa Compromís

    La Tarifa Compromís és una de les nostres tarifes elèctriques per ús, que manté el preu del kWh per 24 mesos, per la qual cosa el preu €/kWh de l'energia és el mateix totes les hores del dia.

  • La Tarifa Compromís té permanència?

    La Tarifa Compromís no té permanència ni condicions addicionals, per la qual cosa podràs contractar qualsevol altra tarifa amb Naturgy o amb una altra comercialitzadora en qualsevol moment, sense cap cost afegit. L'únic compromís el tenim nosaltres: ens comprometem a mantenir el mateix preu durant 24 mesos.

  • Estic pagant menys amb la Tarifa Compromís?

    Cada contracte de llum té un preu de partida que s'estableix en el moment de la contractació i es manté durant el període de vigència del contracte, que en el cas de la Tarifa Compromís és de 24 mesos. Per tant, si els preus del mercat majorista segueixen a l'alça, aquesta tarifa continua sent avantatjosa.

  • La Tarifa Compromís té discriminació horària?

    Amb la Tarifa Compromís no s'aplica la discriminació horària i et facturarem els quilowatts consumits al mateix preu en totes les hores del dia, sense variacions durant 24 mesos. Pots consultar els preus en el teu contracte o directament en la factura.

  • Detall de preus de la Tarifa Compromís

    Tingues la seguretat que els nostres preus d'energia són els del teu contracte, però recorda que:

    - Els preus comercials solen incloure descomptes o promocions, i impostos. Actualment l'IVA està reduït al 10% i l'Impost Elèctric (IEE), al 0,5%, fins al 30/06/22.

    • El preu comercial no es trasllada tal qual, en la factura, sinó que ho veuràs desglossat en diferents línies: la del consum, la del terme de potència per a punta i vall, els descomptes (si n'hi hagués), l'impost elèctric, i l'IVA.
    • Ara bé, el Govern inclou càrrecs regulats en les tarifes, tant en consum com en el terme de potència (vall i punta) i pot decidir canviar-los en qualsevol moment, a l'alça o a la baixa. Normalment ho fa a 1 de gener. Si això ocorregués el preu s'ajustaria en conseqüència, tal com recull el teu contracte.
    • Com a exemple, a 1 de gener 2022, el Govern va eliminar un descompte sobre els càrrecs del sistema elèctric, eliminant-se la línia de descompte en la factura per a contractacions prèvies a aquesta data, i al seu torn el Govern va disminuir els càrrecs complets que inclou la tarifa, fent reduir tant el preu del consum com el del terme de potència.
  • Els preus de la Tarifa Compromís es mantenen durant 2 anys?

    Els preus de la Tarifa Compromís que es mantenen durant 24 mesos són tant el preu de l'energia (€/kWh) com el de la potència (€/kW dia) amb els càrrecs del sistema elèctric complets, sense impostos. Aquests preus són els que veus en la factura, tant en la línia de consum com en les dues línies dels períodes de potència, punta (P1) i vall (P2). Només podran aplicar-se les variacions que puguin donar-se en els conceptes regulats pel Govern. Fins al 30/06/22, aquests imports tenen un IVA i un Impost Elèctric (IEE) reduïts.

  • En la Tarifa Compromís m'apliquen un IVA del 21%?

    Sí, però només si tens una potència superior a 10 kW.

    Per a potències inferiors o iguals a 10 kW, s'aplica un IVA del 10% fins al 30/06/2022.

    A més, tingues en compte que la reducció de l'IVA s'eliminaria automàticament si el cost majorista de l'energia passés a ser menor de 45 €/MWh.

  • Amb la Tarifa Compromís puc canviar la potència?

    Sí, amb la Tarifa Compromís pots triar una potencia punta i una potència barri que s'ajustin a les teves necessitats. Si ho desitges, pots utilitzar el nostre Recomendador perquè t'ajudem a triar-les. Si desitges modificar la teva potència contractada, pots fer-ho en l'Àrea Clients: fes clic sobre Productes en el menú superior i, a continuació, selecciona Llum → Canviar de potència.

Superpacks
Superpacks Naturgy (SPK)
  • Què són les tarifes Plan SPK?

    Són les antigues Tarifes Mes amb les quals es construïa el Superpack Naturgy. Amb el canvi de l'estructura de peatges tant de llum (al juny 2021) com de gas (a l'octubre 2021), hem aprofitat per a canviar-los el nom. El funcionament i avantatges d'aquestes tarifes no han variat.

  • Quins conceptes inclou el SPK Naturgy?

    L’import de les quotes del SPK Naturgy inclou el següent:

    • Per a la llum, inclou el terme de potència i d’energia, segons el consum màxim contractat (kWh/any) en cada SPK.
    • Per al gas, inclou el terme fix i el variable, segons el consum anual màxim contractat (kWh/any) en cada SPK.
    • El cost del servei o serveis de manteniment contractat.
    • El lloguer de l’equip de mesura monofàsic d’electricitat.
    • El lloguer de l’equip de mesura de gas, quan correspongui.
    • Els impostos: sobre l’electricitat, els hidrocarburs,* l’IVA...
     

    * L’import corresponent a l’impost d’hidrocarburs (0,00234 €/kWh) inclòs en la quota s’ha calculat sobre un consum de gas estimat mensual en funció del tram contractat. L’import final de la quota variarà a l’alça o a la baixa, com a conseqüència d’aplicar aquest impost al consum facturat cada mes.

    No inclouen altres conceptes regulats que puguin ser traslladats per l’empresa distribuïdora relacionats amb el subministrament de gas i electricitat, entre d’altres, el cànon IRC.

  • El SPK Naturgy té permanència?

    Pots donar-te de baixa en qualsevol moment, però has de tenir en compte que si et dónes baixa abans que finalitzi la vigència calcularem la diferència entre el que hauries d'haver pagat amb les Tarifes de referència i el que se t'ha facturat amb la Tarifa Pla que forma part del teu SPK. En cas que la diferència sigui positiva, és a dir que surti a pagar, se't facturarà aquesta diferència.

    Pots trobar més informació a les preguntes freqüents de la Tarifa Pla.

  • Com sé els kWh generats en un mes i si m’estic excedint del consum màxim anual de la meva tarifa?

    A cada factura s’indica el consum acumulat fins ara i el consum màxim anual de la tarifa contractada per controlar i prevenir els excessos de consum. A més, se t’avisarà abans que excedeixis el consum màxim anual en cas que t’estiguis apropant al límit, perquè no hi hagi sorpreses. Recorda que també pots consultar tota aquesta informació a l’Àrea Clients:
     

    • Veure la factura amb tota la informació i els avisos relacionats amb els teus productes contractats.
    • Veure la corba de consum extrapolada fins al final de vigència, la qual cosa et donarà una idea de si excedirà o no el consum contractat.

    Pots trobar més informació a les preguntes freqüents de la Tarifa Pla.

  • Quan em convé el SPK de Naturgy?

    Cada tram té un límit de consum a partir de el qual, si no canvies de tram, si es supera aquest límit, se't facturarà el consum extra al preu vigent de les següents tarifes (segons la teva tarifa d'accés), sense promocions:
     

    Tarifa Pla Gas Tarifa Pla Llum
    S i XS M, L i XL Tarifa Per Ús Llum
    Tarifa Per Ús Gas Mini Tarifa Per Ús Gas Mitjana

    Pots consultar els preus vigents d'aquestes Tarifes aquí.
     

    Pots trobar més informació en les Preguntes Freqüents sobre la Tarifa Pla i els seus trams.

  • Com puc saber el SPK que tinc contractat? I la quota?

    Podràs conèixer quin tram tens contractat actualment consultant la teva factura o entrant a l'Àrea Clients. També pots trucar-nos al telèfon d'atenció al client.

  • Puc canviar-me a la nova Tarifa Plana de Naturgy? Quines implicacions té aquest canvi en el meu contracte?

    Pots donar-te de baixa en qualsevol moment, però has de tenir en compte que si et dones baixa abans que finalitzi la vigència calcularem la diferència entre el que hauries d'haver pagat amb la tarifa de referència corresponent, amb el preu vigent en el moment en què vas contractar (o vas renovar si fa més d'un any que vas contractar), sense promocions, i el que se t'ha facturat amb la Tarifa Pla. En cas que la diferència sigui positiva, és a dir que surti a pagar, se't facturarà aquesta diferència. Pots consultar els preus de la tarifa de referència cridant al telèfon d'atenció al client 900 100 251.

Tarifa Mes
Tarifes Pla
  • Què són les tarifes Pla?

    Són les antigues Tarifes Mes. Amb el canvi de l'estructura de peatges tant de llum (al juny 2021) com de gas (a l'octubre 2021), hem aprofitat per a canviar-los el nom. El funcionament i avantatges d'aquestes tarifes no han variat.

  • Quins són els meus límits de consum? Puc canviar-los?

    Les Tarifes Pla tenen 5 trams de consum:

    Tarifa Pla XL
    Trams Gas Llum
    Consum mínim (kWh/a) Consum màxim (kWh/a) Consum mínim (kWh/a) Consum màxim (kWh/a)
    Tarifa Pla XS - 3.000 - 1.500
    Tarifa Pla S 3.001 6000 1.501 2.500
    Tarifa Pla M 6.001 9.000 2.501 4.000
    Tarifa Pla L 9.001 12.000 4.001 5.500
    Tarifa Pla XL 12.001 20.000 5.501 7.000

    Si necessites adaptar millor la teva Tarifa Pla al teu consum real, pots trucar-nos al telèfon d’atenció al client i sol·licitar-nos que et canviem al tram que s’ajusti més i així evitar que et facturem excessos de consum.

    En cada factura s’indica el consum acumulat fins llavors i el consum màxim anual del tram contractat, perquè puguis controlar i prevenir els excessos de consum. Recorda que sempre pots consultar aquesta informació a l’Àrea de clients.

    • Pots consultar la factura amb tota la informació i els avisos relacionats amb els teus productes contractats.
    • Pots veure la corba de consum extrapolada fins al final de vigència previst, la qual cosa et donarà una idea de si excediràs o no el consum contractat.

    A més, també podràs rebre avisos per correu electrònic o SMS que t’indicaran el teu consum acumulat i si et falta poc per assolir el consum màxim.
     

    A la taula següent trobaràs les quotes actuals de cada tram, sense impostos i amb l’IVA i l’impost elèctric (llum) i el d’hidrocarburs aplicats (gas).
     

    Trams Gas Llum
    Quota sense impostos €/mes Quota amb impostos €/mes Quota sense impostos €/mes Quota amb impostos €/mes Quota sense impostos €/mes* Quota amb impostos €/mes*
    Tarifa Plan XS 26 32 51 65 57 71
    Tarifa
    Plan S
    57 70 84 107 89 113
    Tarifa Plan M 95 117 125 159 130 165
    Tarifa
    Plan L
    125 154 178 226 183 233
    Tarifa
    Plan XL
    185 227 231 294 236 300

    *Si la teva potència és superior a 6 kW

    En el cas de la Tarifa Pla, l’import amb impostos podrà variar, ja que l’impost d’hidrocarburs s’aplica al consum mesurat cada mes. L’impost elèctric, tanmateix, s’aplica sobre la quota.

  • Com puc saber el tram que tinc contractat? I la quota?

    Podràs conèixer quin tram tens contractat actualment consultant la teva factura o entrant a l’Àrea de clients. També pots trucar-nos al telèfon d’atenció al client.

  • Què inclou la quota de la meva Tarifa Pla?

    L’import de la quota inclou el terme fix i variable en el cas de la Tarifa Pla Gas, i el terme de potència i d’energia, en el cas de la Tarifa Pla Llum.

    A la quota de la Tarifa Pla contractada, se li aplicaran els impostos aplicables i es facturaran a part la resta dels conceptes que s’hagin de repercutir al client per normativa (p. ex. lloguer del comptador, cànon d’IRC).

  • Què passa si consumeixo més del que preveu el meu tram?

    Cada tram té un límit de consum a partir del qual, si no canvies de tram, si se supera aquest límit, se't facturarà el consum extra al preu que s'indica a continuació:

    Tarifa Plan Gas Tarifa Plan Llum
    0,129533 €/kWh 0,377700 €/kWh
  • Quan em correspon una quota gratuïta?

    S’atorgarà la quota gratuïta si:
     

    • Vas contractar la Tarifa Pla després del maig de 2019 i durant els 12 mesos de contracte has estat per sota del consum mínim del tram.
    • Vas contractar la Tarifa Pla fins al maig de 2019 i durant els 12 mesos de contracte has estat per sota del consum màxim de tram.
    • No has fet més de dos canvis de tram durant la vigència després d’haver superat el consum màxim anual.
    • No hi ha hagut, i no hi ha, reclamacions per impagament.
    • Si la tarifa contractada no és la Tarifa Pla XS Llum o la Tarifa Pla XS Gas.
    La quota gratuïta s'aplica en la primera factura del següent any de contracte.
  • Puc donar-me de baixa de la Tarifa Pla Naturgy abans que acabi la vigència del contracte, o té permanència?

    Pots donar-te de baixa en qualsevol moment, però has de tenir en compte que si et dones baixa abans que finalitzi la vigència calcularem la diferència entre el que hauries d'haver pagat amb la tarifa de referència corresponent, amb el preu vigent en el moment en què vas contractar (o vas renovar si fa més d'un any que vas contractar), sense promocions, i el que se t'ha facturat amb la Tarifa Pla. En cas que la diferència sigui positiva, és a dir que surti a pagar, se't facturarà aquesta diferència. Pots consultar els preus de la tarifa de referència cridant al telèfon d'atenció al client 900 100 251.

  • Em puc canviar a la nova Tarifa Plana de Naturgy? Quines implicacions té aquest canvi en el meu contracte?

    Sí, et pots canviar quan vulguis. Si vols canviar de tarifa sense esperar fins que s’esgoti la vigència del contracte actual, regularitzarem la teva Tarifa Pla per començar des de zero amb la nova tarifa plana personalitzada. Pots consultar el procés de la regularització en la pregunta anterior.

Tarifa Digital
Tarifa Digital
  • Què és la Tarifa Digital?

    Es tracta de la tarifa online i verda que et garantirà sempre el nostre millor preu de llum i gas. I a més, amb energia 100% verda!
     

    La Tarifa Digital suposa un estalvi sobre altres tarifes en ser la més barata i amb energia 100% verda. Aquesta tarifa online i verda manté sempre la nostra millor oferta de preu de llum i gas, perquè et despreocupis de comparar o buscar altres ofertes. Estalvia i cuida el planeta alhora!

    La Tarifa Digital et facilita el control des del primer moment:

    • Contracta online: tu mateix, de manera fàcil i en només 3 minuts.
    • Energia 100% verda: sostenible i respectuosa amb el medi ambient.
    • Factura online: Rep les factures per correu electrònic i amb un avís previ al pagament perquè puguis preveure i controlar la despesa. A més, reduint la tramesa de paper, ajudaràs a cuidar el planeta!
    • Totes les gestions online: des del web, Àrea Clients o des de la nostra app podràs fer totes les teves gestions 24x7 i resoldre qualsevol dubte que tinguis a través del nostre xat online o de les xarxes socials.
  • Com funcionen les gestions de la Tarifa Digital?

    La Tarifa Digital pensa en el medi ambient, per això s’han eliminat les comunicacions en paper, tot es fa online, fins i tot la factura! Per a això disposes de diferents canals de comunicació: el web, l’Àrea Clients, l’app, les xarxes socials o fins i tot el nostre xat online. Amb la Tarifa Digital, tot és més fàcil.

  • Com puc estalviar en la factura de llum i gas?

    Si vols estalviar en la factura de la llum i del gas, segueix aquests consells:
     

    • Ajusta els teus kilowatts contractats. Repassa la factura, de segur que necessites aquesta potència? Ajustar-la et pot ajudar a estalviar uns quants euros cada mes.
    • Sigues més eficient a casa. Encén els llums necessaris, ajusta la temperatura de l’escalfador, desconnecta els electrodomèstics que no utilitzis, aïlla al màxim portes i finestres, passa’t a les bombetes de baix consum... Hi ha molts gestos que et faran estalviar en la factura.
    • Tria la quota que més s’adapti a les teves necessitats. Moltes vegades tenim contractada una tarifa que no s’ajusta del tot al consum que fem a casa. Compara entre les nostres tarifes Naturgy i descobreix quina és la que encaixa amb tu.
Tarifas estables
Tarifa Estable
  • Què és la Tarifa Estable?

    És una tarifa dissenyada perquè paguis només per l'energia que consumeixis.

    A més, no hauràs de preocupar-te pels canvis de preus en el mercat del gas. Tindràs el mateix preu durant els 12 mesos de vigència del contracte.

    Sense canvis ni sorpreses!

    Amb el canvi d'estructura de peatges que va entrar en vigor el mes d'octubre passat, si ja eres client de Naturgy, és possible que en les teves factures vegis ara aquesta tarifa, ja que algunes de les nostres tarifes més antigues han desaparegut sent ara la Tarifa Estable.

    Pots consultar els preus d'aquesta tarifa en la teva factura o en l'Àrea Clients.

  • Com es calcula la factura del gas natural?

    L'import de la facturació mensual es compon de:

    • La part fixa: es calcula multiplicant el terme fix (€/dia) pels dies facturats.
    • La part variable: és el resultat de multiplicar el terme d'energia (€/kWh) pel consum mensual (kWh).
    S'afegeixen altres conceptes que puguin existir com el lloguer del comptador o les revisions de la instal·lació, i l'impost d'hidrocarburs i l'IVA (o equivalent).
     
    Consulta aquí el contingut de la factura Naturgy.
  • Puc contractar la tarifa plana?

    Si les teves necessitats han canviat, pots sol·licitar el canvi de tarifa des de la teva Àrea Clients o bé trucant a el telèfon d'atenció a client (900 100 251).

  • Tinc permanència o puc donar-me de baixa?

    Amb les Tarifes Estables de Naturgy pots donar-te de baixa o sol·licitar un canvi de tarifa en qualsevol moment, sense penalitzacions.

Tarifas Flexibles
Tarifes Flexibles
  • Quines són les modalitats de les Tarifes Flexibles?

    Amb les Tarifes Flexibles pots escollir entre aquestes modalitats segons el tram horari de major consum que tinguis:

    • Bi-horària Llum. Divideix el dia en dues franges horàries amb termes de consum diferent: les hores punta i les hores vall. Les hores punta són les diürnes, de 13h a 23h a l'estiu i de 12h a 22h a l'hivern. Les vall, amb un preu de l'energia inferior, són les nocturnes: de 23h a 13h a l'estiu i de 22h a 12h a l'hivern. 
    • Tri-horària Llum. Aquesta modalitat, per a consums de fins a 10 kW, compta amb discriminació horària en 3 franges, de manera que aconsegueixes estalviar molt més. Amb aquesta modalitat les hores puntes passen a ser de 13h a 23h, les vall són de 23h a 1h i les supervall, el tram amb el preu més reduït, són de 1h a 7h.
  • Com sé quina modalitat tinc contractada? Puc canviar-la?

    Si necessites adaptar la teva Tarifa Flexible al teu consum real, pots fer-ho des de la teva Àrea Clients o trucar-nos al telèfon d'atenció al client (900 100 251). També pots consultar quina modalitat tens contractada trucant a aquest mateix telèfon, consultant la teva factura o accedint a la teva Àrea Clients.

  • Com es calcula la meva quota amb les Tarifes Flexibles?

    La quota de la factura de la llum es calcula tenint en compte el terme de potència i el terme d'energia establerts en el teu contracte:

    • Terme de potència (€/kW any).
    • Terme variable. És el resultat de la suma del consum en les diferents franges horàries establertes per la modalitat (€/kWh).

    A més, amb la Tarifa Flexible, el preu de la llum és fix, així que no hauràs de preocupar-te per les variacions de mercat durant la vigència del teu contracte.

  • Puc donar-me de baixa de les Tarifes Flexibles abans que acabi el meu contracte?

    Les Tarifes Flexibles no tenen permanència, de manera que pots donar-te de baixa en qualsevol moment o passar-te a una altra tarifa que s'adapti millor a les teves necessitats. Cap problema!

IMG_Mantenimiento_FAQs
Manteniments
  • Naturgy ofereix serveis de manteniment?

    Naturgy t’ofereix diferents serveis que et permetran estar preparat davant de qualsevol canvi o contratemps que pugui sorgir, tant per a la llar com per a petites empreses. Trobaràs tota la informació i les diferents modalitats de servei que proporcionem aquí.
     

    Tant serveis de durada anual, per tenir cobertura tot l’any 24h/365 dies, com EasyGo, el nostre servei de reparació urgent en el cas que vulguis resoldre una incidència puntual. Tu decideixes el que més t’interessa!

  • Quins serveis de manteniment ofereix Naturgy?

    Disposem de diferents serveis de manteniment perquè puguis contractar el que s’adapti més bé a les teves necessitats:
     

    • Servielectric: Reparació i manteniment d’electrodomèstics. Inclou reparació urgent en menys de 3 hores, servei manetes i garantia de 6 mesos en reparacions.
    • Servigas: Reparació de calderes, calefacció i aparells de gas natural i de termòstat intel·ligent. Inclou reparació urgent en menys de 3 hores, servei manetes i garantia de 6 mesos en reparacions.
    • ServiLlar: Reparació urgent en fontaneria, manyeria i cristalleria i assistència general per a la llar. Inclou reparació urgent en menys de 3 hores, servei manetes, garantia de 6 mesos en reparacions i assistència jurídica, gestoria i altres gestions de la llar.
    • EasyGo: Servei d’assistència tècnica puntual, en el cas que no vulguis contractar un servei anual, però tinguis una emergència. Pots consultar tota la informació en les PMF del servei Easygo.

    Tria el que millor s’adapti a les teves necessitats i contracta’l en menys de 3 minuts.

  • Què és Servielectric?

    És un producte de manteniment de les instal·lacions elèctriques que ofereix diferents serveis segons la modalitat que contractis:
     

    • Servielectric Xpress: servei de reparacions urgent per a electrodomèstics de gamma blanca, en menys de 3 hores amb garantia de 3 mesos més servei manetes elèctric per a clients domèstics. El servei manetes inclou petites reparacions a la llar, com ara col·locació de bombetes, instal·lació de llums, instal·lació d’equipament tecnològic...
    • Servielectric Complet: servei de reparacions i manteniment dels electrodomèstics de gamma blanca en menys de 3 hores amb garantia de 6 mesos, revisió preventiva anual de l’aire condicionat o bomba de calor més servei manetes elèctric.
    • Servielectric GC Xpress: servei de reparació multimarca d’equips d’instal·lacions elèctriques per a empreses i autònoms, que ofereix reparacions urgents multimarca d’electrodomèstics i aire condicionat a més de la lampisteria, manyeria o cristalleria en menys de 3 hores, desplaçament de tècnics especialistes amb 3 hores de mà d’obra i pressupost gratuït amb garantia de 6 mesos, a més d’assessorament amb professionals experts.

    Pots trobar tota la informació d’aquest servei i les seves modalitats aquí.

    .
  • En què consisteix el servei de Servigas?

    És un producte de manteniment de les instal·lacions del gas que ofereix diferents serveis segons la modalitat contractada:
     

    • Servigas Xpress: servei de reparacions urgents per a calderes en menys de 3 hores, amb garantia de 6 mesos per a clients domèstics.
    • Servigas Complet: servei de manteniment de la calefacció i aparells de gas natural, que ofereix als clients domèstics reparacions urgents amb garantia, una revisió anual preventiva de la caldera i l’import de la inspecció periòdica dels 5 anys. Aquest servei s’ofereix en dues modalitats: amb calefacció i sense calefacció.
    • Servigas Confort: servei de manteniment i reparació urgent més termòstat intel·ligent per a clients domèstics. Ofereix la reparació urgent amb garantia, la revisió preventiva anual, l’import de la inspecció periòdica dels 5 anys i, a més, un termòstat intel·ligent sense fil o amb cable, que permet controlar el sistema de calefacció de la casa.
    • Servigas GC Complet: Servei de manteniment i reparació per a negocis i autònoms que ofereix la reparació urgent en menys de 3 hores amb garantia de 6 mesos, revisió anual preventiva, desplaçament i 3 hores de mà d’obra, pressupost gratis i assessorament. 

    Pots trobar més informació aquí.

  • Què és Servillar?

    Servillar és un servei de reparació urgent i assistència general per a casa teva. Aquest servei de manteniment té tres paquets diferents, perquè escullis el que més et convingui:
     

    • Servillar: reparació urgent en lampisteria, manyeria i cristalleria i assistència general per a la llar
    • Servillar + Servielectric Xpress: a més d’incloure els serveis del paquet anterior, també ofereix reparacions d’electrodomèstics de gamma blanca i el servei manetes per a petites reparacions a la llar, com col·locació de bombetes, instal·lació de llums, instal·lació d’equipament tecnològic...
    • Servillar + Servielectric Xpress + Servigas Xpress: a més d’incloure els serveis de manteniment inclosos en el paquet anterior, també ofereix el servei de reparacions urgents per a calderes en menys de 3 hores, amb garantia de 6 mesos per a clients domèstics.

    Pots consultar tota la informació sobre aquest servei aquí.

  • Per què em convé contractar un servei de manteniment?

    En contractar un servei de manteniment amb Naturgy estàs contractant seguretat i tranquil·litat. S’ha acabat patir si necessites un manyà, un lampista o reparar algun electrodomèstic. I és que, siguem sincers, les avaries mai no venen en bon moment, per això és important comptar amb un equip especialitzat que ens ajudi a resoldre-les de la millor manera possible. Gràcies a aquest servei podràs estar molt més tranquil, perquè sabràs que si en algun moment necessites una reparació, hi podràs comptar.

  • Com puc contractar qualsevol d’aquests serveis de manteniment?

    Podràs contractar tots els nostres serveis de manteniment i reparació fàcilment des del nostre web, des de la teva Àrea de clients, trucant al telèfon gratuït 900 799 799 o bé en qualsevol de les nostres Botigues Naturgy. Aprofita ara els nostres descomptes!
     

    Tan sols has de triar la modalitat del servei de manteniment que més s’adapti a les teves necessitats. Una vegada seleccionat, només has de deixar les teves dades. Si ets client de Naturgy, pots fer aquest pas més senzill identificant-te a l’Àrea de clients, així recuperaràs les teves dades i gaudiràs del servei de manteniment immediatament.

  • Si contracto un servei de manteniment, ja poden venir de manera immediata a solucionar-me la incidència?

    No, si contractes un servei de manteniment has d’esperar 15 dies des que es faci efectiu el contracte per començar a gaudir dels avantatges de tenir un servei de manteniment a la teva disposició. Si necessites assistència urgent, fes clic aquí i acudirem en menys de 3 hores al teu domicili.

  • És obligatori fer una revisió de la caldera?

    Sí. Per llei, cada dos anys hem de fer obligatòriament una revisió de la nostra caldera de fins a 70 kW, que són els que s’utilitzen habitualment en instal·lacions domèstiques. Al País Basc la revisió de la caldera s’ha de fer anualment de manera obligatòria. A més, has de saber que el propietari de la caldera és el responsable que es facin les revisions dins del termini estipulat i que també té la potestat per triar qui li fa la revisió. Això sí, si contractes un servei de manteniment no te n’hauràs de preocupar, perquè la tindràs inclosa.

  • Què passa si més tard vull canviar la meva decisió?

    No passa absolutament res. Com a client de Naturgy podràs triar i modificar en qualsevol moment la modalitat de pagament contractada. Si les circumstàncies canvien, també ho farà la modalitat de manteniment i reparació per a la teva llar. Posa’t en contacte amb nosaltres mitjançant els canals habituals i farem la modificació.

  • Com em dono de baixa de qualsevol d’aquests serveis de manteniment?

    Si te’n vols donar de baixa, o per sol·licitar informació sobre contractació o subministraments o exposar una queixa, reclamació o incidència en relació amb el servei contractat, et pots adreçar per escrit al Departament d’Atenció al Client de Naturgy a plaça del Gas, 1, 08003 Barcelona.
     

    També et pots personar als centres d’Atenció al Client indicats aquí, trucar al servei d’atenció telefònica 900 100 251, enviar un fax al 900 105 050 o escriure a l’adreça electrònica servicioatencioncliente@naturgy.com

IMG_EasyGo_FAQs
EasyGo
  • Què és el servei EasyGo de Naturgy?

    EasyGo és el servei de reparació urgent que t’ofereix Naturgy. Independentment de si ets o no client de Naturgy, pots contractar aquest servei puntual els 365 dies de l’any, les 24 hores del dia. I tot sense sorpreses, ja que en el preu del servei EasyGo està inclòs el desplaçament i la mà d’obra.
     

    Si tens contractat EasyGo i es produeix una avaria, un tècnic trucarà a la teva porta en menys de 3 hores per a serveis urgents, reparacions multimarca amb professionals experts de la marca i amb garantia Naturgy. Les prestacions d’aquest servei inclouen qualsevol incidència, avaria o urgència de la rentadora, assecadora, rentaplats o frigorífic. A més de reparar calderes de gas o escalfadors, de gas o elèctrics, i serveis de manyeria i lampisteria. En acabar el servei, el pagament es farà amb targeta. Més informació aquí.

  • Quins serveis de reparació puc sol·licitar?

    Pots sol·licitar el teu servei per a qualsevol incidència, avaria o urgència amb la rentadora, l’assecadora, el rentaplats o el frigorífic. També per reparar la caldera de gas, o l’escalfador de gas o elèctric, així com l’equip d’aire condicionat. A més, pots sol·licitar assistència per a serveis de manyeria i fontaneria.

  • Ho puc sol·licitar ja?

    Per descomptat! Ara mateix, o quan tu vulguis: EasyGo presta servei els 365 dies de l’any. Si ho necessites, en menys de 3 hores el tècnic és a casa teva. O si ho prefereixes, venim demà. Segons la urgència i l’horari, el cost varia, informa-te’n abans aquí.
     

    Pots sol·licitar EasyGo online aquí fàcilment. Només has de seguir aquests tres passos:
     

    1. Tria la reparació: deixa el teu codi postal i informa del nivell d’urgència i el tram horari que vols per a la reparació.
    2. Deixa’ns les teves dades: Únicament les teves dades de contacte i l’adreça en la qual s’ha de fer la reparació.
    3. Reserva el servei: Una vegada completats els dos passos, et sol·licitarem les dades de la teva targeta bancària en una passarel·la segura. El pagament no es realitzarà fins que acabi el servei.
  • Quin és el cost del servei?

    Disposes de diferents modalitats segons el nivell d’urgència que tinguis i que pots triar segons les teves necessitats. El servei EasyGo inclou diagnòstic, reparació fins a 3 hores de mà d’obra i desplaçament. En queden excloses les peces o la mà d’obra addicional, que s’hauran de pagar a l’instal·lador directament. Més informació a la pàgina web.
     

    El seu preu dependrà del tipus de servei i les franges horàries:
     

    • Horari laborable, de dilluns a divendres de 8 h a 18 h: el servei estàndard costa 99 € i el servei en menys de 3 hores costa 119 €.
    • Horari nocturn, de dilluns a divendres de 18 h a 8 h i els dissabtes: el servei estàndard costa 119 € i el servei en menys de 3 hores costa 144,50 €.
    • Diumenges i dies festius: els dos serveis costen 144,50 €.
  • Com es paga el servei?

    Amb targeta de crèdit. En el moment de la sol·licitud del servei, s’informa del mitjà de pagament però no es fa cap càrrec. El càrrec es farà una vegada realitzat el mateix.

  • Què passa si es requereixen peces o material en la reparació?

    Les peces, el material i la mà d’obra addicionals queden exclosos del servei contractat.
     

    En cas que per dur a terme la reparació fos necessària la substitució de peces o material addicional, el client ho ha d’abonar al tècnic especialista, prèvia acceptació del pressupost.

  • Quan rebré la factura?

    La factura dels serveis contractats la rebràs una vegada hagi acabat el servei, al correu electrònic indicat en el moment de la contractació.

  • La reparació té garantia?

    Per descomptat. Els serveis EasyGo tenen garantia de 6 mesos.

  • Què cobreix el servei de fontaneria?

    El servei de fontaneria inclou resoldre incidències:
     

    • Quan hi ha una ruptura de canonades que es trobin a l’interior de murs, parets, sostres, sota terres, jardins i les que quedin amagades a la vista però que produeixin fuites d’aigua i causin danys.
    • Una ruptura de canonades vistes, radiadors, claus de pas que produeixin fuites d’aigua i causin danys.
  • Què cobreix el servei de manyeria?

    El servei de manyeria inclou resoldre incidències en els casos següents:
     

    • Obertura de porta, sempre que no pugui accedir a l’habitatge (o la del seu aparcament si és un habitatge unifamiliar) o no en pugui sortir.
    • Reparació o substitució de bombí, pom i manilla, quan impedeixi l’accés a l’habitatge.
    • Reparació o substitució de tancament/pany de la casa, en els casos que quedi desprotegit o impedeixi sortir o entrar.

     
    Per sol·licitar aquest servei, el contractant ha de ser un usuari amb just títol de l’habitatge.

  • Què significa que el contractant ha de ser un usuari amb just títol de l’habitatge?

    Que és una persona que té habilitació legal per viure a l’immoble, per exemple, que n’és el propietari o l’arrendatari.

IMG_EasyGo_FAQs
Equipament
  • Quin és el cost del servei? Bomba de calor o calefacció de gas? Quins són els seus avantatges i quin em convé més?

    Si dubtes entre aquests dos sistemes, és millor que en coneguis tots els avantatges per poder triar millor. Abans de res, has de saber que la bomba de calor és un sistema que s’encarrega d’extreure la calor de l’ambient i portar-lo fins al punt desitjat (una habitació, per exemple), mentre que la calefacció de gas consisteix en una caldera que escalfa aigua i la fa circular pels radiadors de l’habitatge o edifici.
     

    Avantatges de la bomba de calor

    • Escalfa l’estança des del primer moment en què s’encén.
    • Són eficients: No genera emissions contaminants directament.
    • La instal·lació és senzilla i requereix un manteniment mínim.
    • Millora la qualitat de l’aire gràcies als filtres.

    Avantatges de la calefacció de gas:

    • Continua emetent calor una vegada apagada.
    • És més silenciosa.
    • Escalfa tota la casa per igual.
    • No resseca l’ambient.
  • Com es pot finançar en Naturgy la instal·lació de calefacció, bomba de calor o escalfador?

    Naturgy facilita el pagament del cost de la instal·lació i dels equipaments (import mínim 150 € i màxim 10.000 €, IVA inclòs, per a equips de calefacció, calderes i escalfadors, a un màxim de 5 anys). Aquest finançament és exclusiu per a clients domèstics amb contracte de subministrament de gas natural amb Naturgy.
     

    Si hi estàs interessat, sol·licita pressupost aquí.

  • Com puc optimitzar el consum de la calefacció per bomba de calor i estalviar electricitat?

    Les bombes de calor més recents consumeixen moltíssima menys energia que les antigues. Per això, si la bomba té més de deu anys, seria convenient per a la teva butxaca que pensessis a substituir-la. A més, una solució per escalfar altres estances de la casa és utilitzar ventiladors per moure les masses d’aire calent en tots els racons de la casa. És convenient tenir un termòstat per regular la temperatura, perquè si no correm el risc de poder excedir-nos.
     

    Finalment, és recomanable instal·lar la bomba de calor a nivell del terra, ja que l’aire calent tendeix a pujar i si la instal·lessis a nivell del sostre hauries de posar-la més forta per arribar a la temperatura ideal. Si utilitzes la bomba tant per a aire calent com per a fred, igualment és convenient posar-la a nivell de terra abans que al de sostre.

  • Les bombes de calor de Naturgy són de calor per a l’hivern i aire fred per a l’estiu?

    Sí, gràcies a les bombes de calor de Naturgy, podràs gaudir d’una temperatura agradable a casa durant tot l’any.

  • Escalfador estanc o atmosfèric? Quina és la diferència?

    Els escalfadors estancs disposen d’una cambra de combustió tancada. Això implica que agafen l’oxigen necessari per poder realitzar la combustió de l’aire de l’exterior de l’habitatge gràcies al sistema d’extracció mecànica d’evacuació de fums. Aquest fet els converteix en una alternativa eficient, ja que únicament recullen l’aire necessari per a la combustió.
     

    Els escalfadors atmosfèrics evacuen els fums de manera natural, és a dir, per la diferència de pressions entre aquest i l’aire d’on estan situats.
     

    Per llei, des de maig del 2018, únicament es poden instal·lar escalfadors estancs.

Sostenibilidad
Sostenibilitat
  • Quines són les últimes tendències en mobilitat sostenible?

    La mobilitat, tal com la teníem entesa a la darreria del segle XX i començament del XXI, té els dies comptats. Si els darrers anys hem vist augmentar conceptes com el cotxe multiusuari per estalviar i reduir les emissions o la presència de cada vegada més cotxes elèctrics, aquests no són els únics canvis que han vingut per quedar-s’hi.
     

    Les noves tecnologies seran presents a l’hora de circular. Els vehicles autònoms i els equipats amb dispositius que els permetin “comunicar-se entre ells” estaran a l’ordre del dia. És el denominat trànsit intel·ligent, que ens evitarà retencions oferint-nos rutes alternatives, ens dirigirà allà on hi ha aparcament lliure o ens informarà de l’estat de la carretera per la qual circularem. Tot per fer els nostres desplaçaments més còmodes i sostenibles. I el mateix passarà amb el transport públic.
     

    També canviarà la manera en què ens movem per la ciutat. Els últims anys hem vist l’auge de l’ús dels patinets o el lloguer de motocicletes elèctriques per hores, dos aspectes que tenen el futur assegurat. De la mà, les ciutats hauran de fer un esforç per redistribuir els espais per prioritzar la mobilitat activa, com ara els desplaçaments a peu o amb bicicleta.

  • Quin certificat de garantia d’origen té l’energia de Naturgy?

    Totes les tarifes de Naturgy ofereixen energia verda amb certificats de garantia d’origen de l’energia (GdO), per les quals Naturgy adquirirà un volum d’energia renovable que equivaldrà al consum d’aquestes tarifes. En el cas de la llum, pots consultar l’aplicació d’aquests al teu CUPS a través del web de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència.

     

    En el cas del gas natural, el nostre compromís és neutralitzar el 100% de les emissions de gasos amb efecte d’hivernacle (CO2, CH4 i N2O) equivalents, tant de les emissions directes del gas consumit com de les emissions indirectes generades des de la seva extracció fins al punt de consum, a través de l’adquisició i compensació voluntària dels certificats de reducció d’emissions (CER). El procés de compensació d’emissions amb CER es realitzarà al Registre Europeu d’Emissions i serà verificat i validat per AENOR. Pots obtenir el Certificat del CO2 compensat a través de l’Àrea de clients o trucant al 900 100 251.

  • Quins són els avantatges de les energies renovables?

    Si et passes a les energies renovables, l’impacte que generaràs es reduirà considerablement i junts podrem lluitar contra el canvi climàtic. Des de Naturgy, t’ho posem fàcil! Totes les nostres tarifes ofereixen energia 100% verda.
     

    Gràcies a aquest tipus d’energies, es redueix considerablement l’emissió de gasos amb efecte d’hivernacle (GEH) i no necessiten gastar tanta aigua per al seu funcionament, la qual cosa suposa un gran estalvi d’aquest bé tan preuat. A més, en reduir la contaminació, el seu ús també ajuda a prevenir totes aquelles malalties relacionades amb aquest fenomen.
     

    I, per si no fos prou, també trobem grans avantatges econòmics, ja que les energies verdes són més barates, més fàcils de portar a comunitats remotes i generen llocs de treball directes i indirectes.
     

    En el cas del gas, Naturgy disposa del certificat AENOR, que certifica la compensació d’emissió de gasos i combustió CO2 per combatre l’efecte d’hivernacle.
     

    Pensa en el planeta! Passa’t a l’energia verda.

Muevete con gas natural
Mou-te amb gas natural
  • Quins avantatges té un vehicle o cotxe bicombustible amb gas natural?

    • Mediambientals.
      • Emissions gairebé zero de, NO, NO2 i material particulat, principals contaminants atmosfèrics a les nostres ciutats.
      • Es redueixen les emissions de diòxid de carboni (CO2) fins a un 24%, amb la qual cosa es contribueix a pal·liar l’efecte d’hivernacle.
    • Acústiques. Els motors de gas natural produeixen menys soroll i vibracions que els motors dièsel.


    * Reducció d’emissions respecte al gasoil. Font CO2: IDAE. Font NOX: Greenhouse Gas Intensity from Natural Gas in Transport (elaborat per Thinkstep per a Natural & Bio Gas Vehicle Association (NGVA) Europe) 2017.

  • Em convé un cotxe o vehicle bicombustible amb gas natural?

    El gas natural per a vehicles, també anomenat GNV (gas natural vehicular), constitueix una alternativa més econòmica i sostenible que els combustibles tradicionals.
     

    Es tracta del mateix gas natural que es fa servir en la calefacció o l’aigua calenta, però en unes condicions especials de pressió i temperatura que permet la càrrega en vehicles: gas natural comprimit (GNC) per a turismes i vehicles lleugers, i gas natural liquat (GNL) per a camions pesants i de llarg recorregut, ja que proporciona autonomies de més de 1.000 km.
     

    Els preus dels vehicles de gas natural no són superiors als de gasolina o gasoil, són molt similars. A més, les prestacions del vehicle i la seva autonomia són iguals. Els vehicles de gas natural tenen un dipòsit de gasolina, per la qual cosa es pot continuar circulant si s’acaba el gas natural.
     

    A més dels seus beneficis mediambientals, també et suposarà un gran estalvi econòmic. El cost per quilòmetre és un 50% inferior que el d’un vehicle de gasolina i un 30% menys en el cas dels dièsel.*
     

    * Estalvia fins a un 50% de combustible circulant en mode gas, en comparació d’un motor de gasolina, i fins a un 32% de combustible circulant en mode gas, en comparació d’un motor de gasoil.
     

  • Quins vehicles i models bicombustible amb gas natural puc adquirir amb Naturgy?

    Trobaràs una gamma extensa de vehicles propulsats per gas natural comprimit (GNC) de les principals marques adaptats a qualsevol necessitat. Consulta el catàleg de Gasnam de vehicles de gas natural.

  • Avantatges d’adquirir el meu vehicle o cotxe bicombustible amb Naturgy

    A més de tots els beneficis que hem anomenat abans, si decideixes adquirir el vehicle amb Naturgy et podràs beneficiar de la targeta Naturgy. Es tracta d’una targeta totalment gratuïta que no porta cap tipus de comissió d’emissió ni tampoc de manteniment, per a tota la vida. Gràcies a aquesta targeta, cada vegada que la utilitzis acumularàs Euros Naturgy que es bescanviaran en la teva factura o a la botiga online.
     

    Amb Naturgy també podràs localitzar les estacions de càrrega més properes gràcies a l’app Naturgy Vehicular o bé en consultar el mapa.

  • Quin manteniment té un vehicle bicombustible?

    Per la mateixa naturalesa del combustible, el bicombustible genera menys residu i això no només es tradueix en un aire més net, sinó també en la generació de menys dipòsits al vehicle, la qual cosa n’allargarà considerablement la vida útil, sobretot si parlem de bugies, oli lubricant, etc.
     

    També has de tenir en compte que el pes dels vehicles bicombustible tendeix a ser gran, ja que utilitzen una o diverses bombones per emmagatzemar el combustible. Això no ha de suposar cap desavantatge extra, però cal tenir-ho en compte.
     

    Una altra diferència entre el manteniment d’aquest tipus de vehicles i els de gasolina o dièsel és que té menys components i peces que aquests models, de manera que el seu manteniment esdevé més senzill.
     

    Òbviament, hauràs de fer les revisions i els manteniments indicats pel fabricant, independentment de si el cotxe és bicombustible o no. La revisió d’aquest tipus de vehicles és molt similar a la dels cotxes convencionals. L’única diferència és que els cotxes bicombustible necessiten una revisió extra dels filtres de gas de manera periòdica que haurà de realitzar un professional per motius de seguretat.

  • Quins descomptes i beneficis tinc amb l’etiqueta ECO d’un vehicle bicombustible amb gas natural?

    Un vehicle bicombustible amb gas natural et proporcionarà l’etiqueta ECO de la DGT, que t’oferirà avantatges com ara descomptes en peatges i aparcaments regulats i la possibilitat de circular pel centre de les ciutats durant episodis de contaminació.

Easyrecarga
EasyRecarga
  • Puc instal·lar un punt de càrrega per a cotxe elèctric a casa?

    Sí. Amb EasyRecarga podràs recarregar el cotxe elèctric a la teva pròpia casa o a la plaça de pàrquing gràcies als punts de recàrrega oferts per Naturgy. Si tens un habitatge unifamiliar o una plaça en un pàrquing comunitari i necessites un punt de recàrrega per al vehicle elèctric, és la solució de mobilitat ideal per a tu.
     

    Per disposar d’un punt de recàrrega hauràs de sol·licitar la visita d’un instal·lador perquè indiqui la factibilitat del servei i el pressupost associat. Una vegada superada aquesta avaluació, un dels nostres instal·ladors serà el responsable d’instal·lar un punt de recàrrega a casa teva. Podràs triar si vols que el punt de recàrrega estigui connectat al comptador individual de l’habitatge o si vols connectar-lo al comptador de la comunitat de veïns.
     

    Recorda que a Naturgy financem fins a 10.000 € en despeses d’instal·lació durant un màxim de 5 anys sense comissions d’obertura. A partir d’aquí, només t’hauràs d'amoïnar de recarregar el cotxe elèctric. Nosaltres serem els responsables del manteniment de les instal·lacions i del seu correcte funcionament.

  • Quant m’ocupa un punt de càrrega elèctrica a casa?

    Molt poc. Els models dels sistemes de recàrrega estan molt optimitzats pel que fa al volum. Tan sols necessitaràs un petit espai a prop d’on hagis d’aparcar el vehicle i que el punt tingui accés a la xarxa.

  • Tinc bonificacions per la instal·lació d’un punt de càrrega per a cotxe elèctric?

    Sí, se subvenciona el 40% del cost de la instal·lació d’un punt de càrrega per a cotxe elèctric, tant si és per a particulars com per a comunitats de veïns. Podràs trobar totes les ajudes en el pla MOVES i informar-te’n dirigint-te a la teva comunitat autònoma. Tens tota la informació a la pàgina web d’IDAE.

  • Quines tarifes em podrien interessar més per recarregar el cotxe en horari nocturn?

    La tarifa ideal per a aquest propòsit seria la Tarifa Nit de Naturgy, una tarifa amb què els consumidors es beneficien dels avantatges de la discriminació horària.
     

    En aquesta tarifa hi ha dos períodes de discriminació horària: hores punta i hores vall, i cada un d’aquests períodes té un preu del kWh diferent.
     

    Naturgy s’adapta a les necessitats dels seus clients, quina és la teva?

Placas solares
Plaques solars
  • Què és l’autoconsum d’energia fotovoltaica?

    L’autoconsum fotovoltaic fa referència a la producció individual d’electricitat per al consum propi, utilitzant panells solars fotovoltaics.

  • Quina legislació s’aplica a l’autoconsum fotovoltaic?

    El dia 5 d’abril de 2019 es va publicar el Reial decret llei 244/2019, pel qual es regulen les condicions administratives, tècniques i econòmiques de l’autoconsum.

  • Disposen de subvencions els panells fotovoltaics?

    Hi ha ajudes i subvencions per a la instal·lació de plaques solars i també sobre impostos de l’Estat. Aquestes darreres s’apliquen en l’àmbit municipal, en l’IBI i l’ICIO. Els governs autonòmics i ajuntaments són els que concedeixen les subvencions per instal·lació i, per tant, és a aquests òrgans als que cal enviar la sol·licitud.
     

    Els principals requisits per ser beneficiari d’una ajuda o subvenció per la instal·lació de plaques solars són disposar d’un pressupost detallat de la instal·lació i no haver sol·licitat subvencions prèviament, ja que no són acumulatives. A més, només es podrà subvencionar una instal·lació fotovoltaica per habitatge i s’hauran de complir els requisits màxims i mínims de potència.

  • Quins tipus d’autoconsum hi ha?

    Al Reial decret es defineixen dos tipus d’autoconsum:

    • Individual: és el cas dels habitatges unifamiliars en què un sol consumidor està associat a la instal·lació fotovoltaica.
    • Col·lectiu: és el cas de comunitats de propietaris en què diversos consumidors estan associats a la instal·lació fotovoltaica comunitària.

    Al seu torn, es poden acollir a una de les modalitats d’autoconsum següents en funció dels excedents:

    • Sense excedents: requereix que s’instal·li un sistema antiabocament per assegurar que no s’aboquen excedents a la xarxa. Aquesta modalitat només és interessant en alguns casos d’autoconsum col·lectiu, per simplificar els permisos necessaris.
    • Amb excedents i amb compensació: els excedents no autoconsumits es compensen al preu de l’electricitat al mercat a l’engròs, menys les desviacions. Aquesta modalitat és la més interessant per als clients residencials.
    • Excedents AMB compensació: El consumidor pot abocar els excedents a la xarxa (serà compensat econòmicament) i comprar energia de la xarxa quan la seva pròpia energia no sigui suficient.
    • Excedents SENSE compensació: El consumidor pot abocar els excedents a la xarxa i els haurà de vendre al mercat elèctric com a productor.
  • Quins són els components bàsics d’una instal·lació fotovoltaica d’autoconsum?

    • Generació: plaques fotovoltaiques. Generen electricitat en contínua.
    • Emmagatzematge: bateria. Emmagatzema els excedents de generació per utilitzar-los en hores sense sol.
    • Inversor: converteix l’energia contínua generada pels panells fotovoltaics o subministrada per la bateria en energia alterna perquè la pugui utilitzar l’equipament de la casa.

    A les cases no cal instal·lar cap comptador extra.

  • Puc desconnectar-me de la xarxa elèctrica?

    Sí que és possible desconnectar-se i convertir-se en una instal·lació aïllada. La llei no impedeix que un usuari es desconnecti de la xarxa, però no és recomanable fer-ho.
     

    Dissenyar una instal·lació fotovoltaica amb l’objectiu d’aïllar-se totalment de la xarxa implica sobredimensionar la instal·lació, amb el sobrecost que això comporta:

    • Cal instal·lar més panells dels necessaris.
    • Cal col·locar més mòduls de bateria dels necessaris per poder fer front a qualsevol imprevist, per poc probable que sigui, per no quedar-se sense subministrament.
     

    Actualment, continuar connectat a la xarxa és el millor sistema per assegurar que el client no es quedi sense subministrament en cap cas. Amb una instal·lació d’autoconsum fotovoltaic ben dimensionada es minimitza el consum de xarxa que, a més, es produirà en hores sense sol. Per aquesta raó, a Naturgy oferim la TARIFA SERVISOLAR, que optimitzarà el cost de consum en xarxa quan no disposis d’energia generada per l’equip fotovoltaic:

    • Per a potències contractades inferiors a 10 kW: Tarifa Flexible Nocturna Eco Llum.
    • Si la potència contractada és superior a 10 kW analitzarem l’equipament i, en el cas que les teves necessitats reals siguin de més de 10 kW, t’oferirem:
      • Per a potències d’entre 10 kW i 15 kW: Tarifa Flexible Nocturna Plus Eco Llum.
      • Per a potències superiors a 15 kW:  Tarifa Flexible Tri-hor Supra Eco Llum.
  • Hi ha un límit legal de panells fotovoltaics a instal·lar?

    La legislació actual no imposa cap límit a la quantitat de panells fotovoltaics a instal·lar. La potència de la instal·lació fotovoltaica pot ser superior a la potència contractada per al consum de xarxa.
     

    A les cases, el límit l’establirà l’espai físic disponible per a la instal·lació dels panells.

  • Surt a compte una instal·lació fotovoltaica?

    Sí, per a primeres residències i per a un consum mínim de 2.500 kWh/any. Una instal·lació fotovoltaica per a un habitatge unifamiliar ben dimensionat aconsegueix unes rendibilitats del 5% al 8%.
     

    A més, cal tenir en compte altres avantatges fiscals per al client:

    • Possibilitat de deducció de l’IRPF per fer reformes a la casa relacionades amb l’eficiència energètica.
    • Reduccions de l’IBI de fins al 50% en molts municipis espanyols.
    • Disponibilitat de subvencions municipals o de les comunitats autònomes per a instal·lacions d’autoconsum i/o reformes a la casa relacionades amb l’eficiència energètica.
  • Les instal·lacions fotovoltaiques estan gravades pel peatge de suport (“impost al sol”)?

    No, l’octubre del 2018 es va derogar el peatge de suport, conegut com a “impost al sol”, per a instal·lacions d’autoconsum fotovoltaic. L’impost al sol o peatge era la quantia que havien pagar els usuaris que, encara que es proveïssin mitjançant autoconsum, seguien connectats a la xarxa elèctrica sense fer-ne ús.

  • Què és l’autoconsum fotovoltaic directe?

    L’autoconsum directe és el consum que es dona en el mateix moment en què es genera per mitjà dels panells fotovoltaics.
     

    En el cas d’una casa tipus, en les hores del dia en què la llar acostuma a estar buida, l’autoconsum directe sol estar en aquests rangs:

    • Instal·lació només amb panells fotovoltaics: aproximadament entre un 30% i un 35% del total del consum.
    • Instal·lació amb bateries: superior al 60% - 70%.
  • Puc vendre els excedents?

    Els excedents són l’energia elèctrica produïda per la instal·lació fotovoltaica i no autoconsumida. Si no es disposa d’un sistema antiabocament, aquests excedents s’aboquen a la xarxa elèctrica per ser utilitzats per la resta de consumidors.
     

    En la modalitat d’autoconsum amb excedents i amb compensació, els excedents no autoconsumits es retribueixen al client a la factura d’electricitat.
     

    En cada factura, el pagament dels excedents no pot ser superior a l’import del terme de l’energia consumida de la xarxa. Naturgy t’ofereix un pagament d’excedents a 8 ct.€/kWh.
     

    És per això que sempre és més avantatjós per al client incrementar el percentatge d’autoconsum directe (o d’autoconsum mitjançant bateries) que incrementar la quantitat d’excedents abocada a la xarxa. Les instal·lacions en autoconsum AMB excedents no acollides a compensació realitzen una activitat econòmica, ja que poden vendre l’energia sobrant al mercat.

  • Necessito instal·lar un comptador nou?

    En la gran majoria de les cases no és necessari instal·lar cap comptador extra perquè ja disposen de comptador telegestionat. Aquests comptadors són bidireccionals, és a dir, són capaços de mesurar tant l’energia demandada a la xarxa com l’energia abocada a la xarxa.

  • Quan començaran a pagar-me pels excedents?

    A partir del 7 d’agost de 2019 entra en vigor el RD 244/2019, pel qual es començaran a pagar els excedents a les instal·lacions legalitzades amb autoconsum en la modalitat “amb excedents acollida a compensació”.

  • Com legalitzo la meva instal·lació d’autoconsum?

    Per legalitzar la teva instal·lació d’autoconsum només has d’assegurar-te que tens el CIE (Certificat d’Instal·lació Elèctrica) de la instal·lació fotovoltaica registrat a la teva comunitat autònoma.
     

    A més, per poder inscriure la teva instal·lació en la modalitat d’autoconsum "amb excedents acollits a compensació" i poder rebre el pagament pels excedents abocats a la xarxa, necessitaràs signar el Contracte de compensació d’excedents:

    • Encara que el productor i el consumidor siguin la mateixa persona (física o jurídica) és necessari que se signi aquest contracte.
    • Pots descarregar una plantilla del contracte aquí.


    Els nostres instal·ladors s’encarregaran de tot, però si ja tens la instal·lació feta, ens pots enviar el Certificat d’Instal·lació Elèctrica i el Contracte de compensació d’excedents a l’adreça electrònica següent: autoconsumoNI@naturgy.com

  • Vols saber quant estalviaries amb Servisolar?

    Si vols saber quant podries arribar a estalviar amb Servisolar, accedeix al nostre simulador. En tan sols uns minuts podràs saber com de significatiu seria el canvi a l’autoconsum amb plaques solars, tant per a la teva butxaca com per al planeta

Teléfonos de contacto
Telèfons de contacte
  • És gratuït trucar a Naturgy?

    Sí, tant el telèfon d’Atenció al Client com el de contractació com el d’alta de nous subministraments i canvi de producte són gratuïts. Són els següents:
     

    Contractació, alta nous subministraments i canvi de producte: 900 799 799
    De dilluns a divendres de 8.30 h a 21.30 h

    Atenció al client: 900 100 251
    De dilluns a dissabte de 8.00 h a 22.00 h
     

    Si ets a l’estranger, pots utilitzar aquests telèfons:

    00 34 910 49 74 74
    00 34 938 57 70 74
     

  • Quin és el telèfon per donar la lectura del comptador del gas?

    El telèfon gratuït per donar la lectura del comptador de Naturgy és 900 770 770
     

Tiendas Naturgy
Botigues Naturgy
  • Quin és l’horari de les botigues Naturgy?

    Cada botiga té el seu propi horari. Pots consultar l’horari de la botiga més propera en aquesta pàgina.

  • Quines gestions pots fer en una botiga Naturgy?

    • Contractar energia, serveis i altes de nous subministraments.
    • Cessaments d’energia i baixes de serveis.
    • Informació de tarifes, campanyes i productes.
    • Canvi de titular.
    • Actualitzar les teves dades (telèfon, email, preferències de protecció de dades...).
    • Consulta sobre les teves factures.
    • Gestiona les teves reclamacions.
  • Es pot demanar cita prèvia abans d’assistir a una botiga Naturgy?

    Per descomptat! Només has de buscar al localitzador la botiga Naturgy que tinguis més a prop fent clic aquí i et sortirà l’opció a la fitxa de la botiga per sol·licitar cita prèvia mitjançant un formulari. És molt fàcil: emplena el formulari amb el dia i la franja horària que prefereixis i t’arribarà un SMS de confirmació de cita.

Gestiones online
Gestions online
  • Com accedeixo a les gestions online?

    És molt fàcil! Les trobaràs totes en aquesta pàgina o bé accedint a la teva Àrea Clients.

  • Què puc fer en les gestions online?

    Recorda que pots fer moltes més gestions online accedint a la teva Àrea Clients i a l’Àrea Clients Mòbil, com ara facilitar la lectura, consultar l’estat de les factures i fer pagaments online, a més de totes les gestions per internet que s’esmenten a continuació i que trobaràs a la pàgina Gestions ;Online:

    • Factures i pagaments: Pots veure o baixar factures, donar-te d’alta a la factura online, consultar els teus consums, fer pagaments online, veure quines factures tens pendents de pagament, informació sobre fraccionament o bé veure certificats de pagament.
    • Emergències: Trobaràs un enllaç als telèfons d’emergència.
    • Modificar dades: Com el compte bancari o les dades personals.
    • Lectura del comptador.
    • Canvi d’habitatge: Pots canviar el titular, donar d’alta un nou subministrament o cessar-lo.
    • Contractes: Pots veure els teus contactes actius o bé canviar la potència contractada.
    • Servei tècnic: Podràs sol·licitar assistència tècnica a domicili o bé assistència tècnica urgent.
    • Reclamacions: Pots reclamar sobre les factures, els contractes, l’atenció rebuda, les reparacions o notificar incidències a l’Àrea Clients o al web.
    • Informació sobre tarifes i serveis.
    • Localitzar la teva botiga o estació més propera.
  • Quina informació puc trobar al meu contracte amb Naturgy?

    En tots els contractes amb Naturgy s’especifiquen els conceptes següents:
     

    • L’empresa comercialitzadora que ofereix el servei d’energia o productes de manteniment.
    • Les dades personals del client o contractant.
    • Les dades que identifiquen el punt de subministrament on es presenta el subministrament/servei.
    • Les dades bancàries i postals.
    • Els productes contractats.
    • Les condicions econòmiques (preus / ofertes / descomptes) que s’estableixen durant la captació comercial i s’estipulen en el pressupost o oferta comercial.
    • Les condicions particulars del servei i les condicions generals del contracte.
    • L’escrit de revocació.
  • Puc cancel·lar el meu contracte en qualsevol moment o tinc permanència?

    Cap de les nostres tarifes no té permanència, és a dir, en el cas que decideixis canviar de tarifa o donar-te de baixa, pots fer-ho quan vulguis. Tot i que estem segurs que complirem les teves expectatives, ja que treballem diàriament perquè els nostres clients estiguin satisfets!
     

    En el cas que tinguis contractada amb nosaltres la Tarifa Plana Zen, els Superpacks o la Tarifa Mes, has de considerar que el contracte té una vigència de 12 mesos. Per tant, si decideixes donar-te de baixa anticipadament, es farà la liquidació de l’import resultant entre el que s’ha facturat i el que s’ha meritat segons el producte de referència, per la qual cosa tindràs un abonament o un càrrec extra a l’última factura.

  • Quines dades puc trobar a la factura de Naturgy?

    La factura està dividida en diferents apartats, on pots trobar:
     

    • Informació sobre les dades personals, dades de la factura i dades bancàries. Aquestes dades ens permeten passar la política de seguretat davant de qualsevol sol·licitud.
    • Detall de la facturació. En aquest apartat es detalla l’import de la factura i el desglossament dels conceptes facturats.
    • Canals per contactar amb Naturgy. Aquest apartat permet conèixer tots els canals d’atenció al client que ofereix la comercialitzadora.
    • Els comptes clars. En aquest apartat es detalla la informació relacionada amb el punt de subministrament i les dades del contracte: CUPS, tarifa d’accés, gràfics de consum...
    • Import de l’energia.
    • Informació sobre els productes que ofereix la comercialitzadora per millorar els teus serveis.
    • Trobaràs més informació sobre les dades que conté la factura aquí.
  • Què és un canvi de titular? Qui ho ha de sol·licitar?

    Un canvi de titular és el procés pel qual es trasllada la titularitat d’un contracte vigent d’un punt de subministrament a un client nou. Aquest tràmit l’ha de sol·licitar el nou titular, però ha de disposar de les dades del titular anterior. Pots sol·licitar-lo als diferents canals d’Atenció al Client que ofereix Naturgy:
     

  • Quines dades són necessàries per sol·licitar el canvi de titular?

    Per poder fer la sol·licitud has de disposar de la documentació següent:
     

    • Si ets client domèstic o autònom:
      • Nom i cognoms.
      • Document d’identitat (DNI, NIE o passaport).
      • Si no ets el titular del contracte, autorització signada pel titular juntament amb el document d’identitat (DNI, NIE o passaport) de l’autoritzat.
      • Justificant autònom (quan sol·licitis al teu nom factures ja emeses).
    • Si ets una empresa:
      • Nom complet.
      • Document d’identitat (NIE).
      • Escriptura de constitució de l’empresa en què figurin els representants o un poder notarial que autoritzi a fer aquestes gestions, a més del document d’identitat (DNI) autoritzat si no ets el titular del contracte.
    • En tots dos casos es necessita:
      • Adreça completa de l’habitatge o del local.
      • Número de contracte o de referència, si el tens.
      • Adreça de correspondència o adreça electrònica (FOL).
      • Dades bancàries (titular del compte, CCC o IBAN)
      • Lectura actual del comptador.
      • Telèfon de contacte.
  • Quins documents cal tenir per sol·licitar el canvi de titular?

    El nou titular ha de disposar de:
     

    • Un document en què s’indiqui el teu dret de propietat de l’habitatge o local, ja sigui un contracte de lloguer en vigor, un contracte de compra o una escriptura de propietat o una sentència de divorci en la qual s’assigna l’ús de l’habitatge.
    • El Certificat d'Instal·lació Elèctrica (CIE).
    • En cas de ser una empresa, et sol·licitarem l’Acta de Posada en Marxa (APM) o el Coneixement d’Indústria.
  • Què és la modificació de dades bancàries? Què necessito per sol·licitar-la?

    La modificació de dades bancàries (MDB) permet canviar les dades bancàries (titular i/o IBAN) associades al contracte a través de les quals Naturgy fa el cobrament de les factures generades pels serveis prestats o contractats.
     

    Per sol·licitar la MDB, has de tenir preparat el nou número del compte bancari. En cas que tu no siguis el titular del contracte, hauràs de tenir a mà les seves dades personals per complir la política de seguretat.

  • On puc sol·licitar una modificació de dades bancàries?

    Pots sol·licitar la modificació de dades bancàries a través d’aquests tres canals Tria el que prefereixis!:
     

    • Accedint a l’Àrea de clients de Naturgy, a l’apartat "Les meves dades".
    • Trucant al telèfon gratuït 900 100 251, on se’t demanarà el nom del titular del compte i l’IBAN. Durant la trucada es gravarà una locució i, posteriorment, t’enviarem la documentació per correu postal o electrònic, si ho prefereixes, perquè ens la tornis signada. Tant la conformitat de la locució com la signatura del document, l’ha de fer el titular del compte bancari (tant si coincideix amb el titular del contracte com si no).
    • Visitant qualsevol de les Botigues Naturgy, on et lliuraran la documentació per signar en el moment del canvi.
  • Quantes modalitats de pagament de la meva factura hi ha?

    Actualment, l’únic mètode de pagament de les factures Naturgy és per domiciliació bancària.

  • Puc sol·licitar el fraccionament d’un pagament? Quins són els requisits?

    Des de Naturgy volem ajudar-te i és per això que, en el cas de no poder atendre el pagament d’un deute amb nosaltres, t’oferim facilitats per fer front al total de l’impagament.
     

    Per poder demanar un fraccionament només necessites que el contracte de subministrament estigui domiciliat pel banc i no tenir cap altre fraccionament actiu. En el cas que tinguis un fraccionament actiu, podràs sol·licitar-ne un altre si el motiu de la nova petició és per acumulació de consum.

  • Com se sol·licita un fraccionament?

    El pots sol·licitar per qualsevol d’aquests canals d’Atenció al client:
     

    • Emplenant online el formulari de contacte que trobaràs aquí.
    • Trucant al telèfon gratuït d’atenció al client 900 100 251.
    • Visitant qualsevol de les Botigues Naturgy.
  • Hi ha diferents tipus de fraccionaments?

    Depenent del deute pendent, es podrà establir un nombre de quotes o un altre. Només tingues en compte que el pagament de la primera quota sempre s’haurà de fer amb targeta de crèdit.

  • Com puc pagar un deute?

    Pots fer el pagament d’una factura:
     

    • Accedint a l’Àrea de clients, amb el pagament online, ràpid i sense desplaçaments.
    • A través de la nostra pàgina web, on podràs sol·licitar les factures pendents de pagament perquè se’t tornin a enviar amb codi de barres.
    • Trucant al nostre telèfon gratuït 900 100 251.
    • Visitant qualsevol de les Botigues Naturgy.

    També podràs pagar amb targeta, sol·licitar una factura amb codi de barres per poder pagar-la al banc o online o bé sol·licitar que es torni a enviar la factura impagada al banc per al seu pagament.
     

    A Naturgy ens adaptem a tu! Posem a la teva disposició diferents mètodes perquè triïs el que et convingui en cada moment.

  • No trobo la solució al meu problema, què hi puc fer?

    Pots acostar-te a la botiga Naturgy que tinguis més a prop. Consulta’n l’horari aquí i demana cita prèvia. També pots trucar al servei d’atenció telefònica 900 100 251, enviar un fax al 900 105 050 o escriure a l’adreça electrònica servicioatencioncliente@naturgy.com.

Videointerpretacion
Servei de videointerpretació
  • Què és el servei de videointerpretació?

    Naturgy continua apostant per la supressió de les barreres de comunicació per garantir l’accessibilitat universal, per això incorpora un servei de videointerpretació en llengua de signes perquè les persones amb discapacitat auditiva puguin realitzar totes les vostres gestions amb nosaltres.
     

    El servei ofert és operatiu de dilluns a divendres entre les 8 i les 22 hores: coneix el nostre servei de videointerpretació en llengua de signes i comunica’t amb nosaltres mitjançant xat.

  • On es troba disponible?

    Pots accedir al servei fent clic aquí.

  • Com funciona?

    Quan les persones amb discapacitat auditiva es vulguin posar en contacte amb Naturgy, accediran a un web en el qual es podran comunicar mitjançant llengua de signes amb una persona mitjançant videotrucada. Aquí han d’indicar a aquest intèrpret el número de Naturgy amb què volen contactar i l’intèrpret serà l’encarregat de traslladar a llenguatge de signes tota la conversa.

Necessites saber-ne més?

Posa’t en contacte amb nosaltres:
Truca’ns!
900 799 799
Si ho prefereixes,
Et truquem

rgpdactive desactivado

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387

IDSPAGE - 1477708238753

argssite - GNF