Política de reclamacions - Naturgy - Llar

Política de reclamacions

Volem clients satisfets

Ets al centre de tot

A Naturgy volem que siguis al centre de tot el que fem.
Per això, la nostra Política de reclamacions se centra en uns eixos que es
fonamenten a satisfer els nostres clients.
   
Comunicació
Tria com et vols posar en contacte amb nosaltres. Els nostres canals s'adapten a les teves necessitats.
Gratuïtat
Si has de reclamar, fes-ho sense cap cost. Tots els canals de reclamació són gratuïts.
Seguiment
Coneix l’estat de la teva reclamació amb facilitat. T'enviem un codi únic per garantir-te el seguiment.
Resolució
Seguim el teu cas fins a resoldre’l. T'orientem sobre els terminis de resolució.
Informació
Estaràs sempre informat. Durant el procés i quan haguem resolt la teva reclamació.
   
Política de reclamacions
   
   
Escolta i satisfacció
La teva opinió importa.
Et preguntem per millorar els nostres serveis i si no hi estàs satisfet tornarem a revisar el teu cas.

rgpdactive desactivado

argssite - GNF