Compra a Amazon des de la nostra Àrea Clients
i descompta fins a un 10%*
del valor de la compra a la teva factura de Naturgy!
 

Com puc aconseguir descomptes?

 
1. Accedeix a l’Àrea Clients
Accedeix o registra’t gratis a l’Àrea Clients Naturgy.
2. Tria els teus productes
Entra en “Les meves promocions” de la teva Àrea Clients i tria la categoria de productes que prefereixis.
3. Fes la compra
Compra amb el teu usuari a Amazon i rep el descompte a la teva factura Naturgy.
 
I a més, acumula més descomptes fent les compres a Amazon amb la targeta Naturgy!

Coneixes els avantatges de comprar a Amazon?

Trameses gratuïtes
Et pots beneficiar de la tramesa gratuïta en milions de productes venuts o lliurats per Amazon (en productes inclosos en aquesta promoció i d’import igual o superior a 29 €).
Devolució en 30 dies
Devolucions sense complicacions!
Opinions de confiança
Accedeix a centenars de comentaris verificats de compradors reals per conèixer per endavant la qualitat dels productes que t’interessen.
Rep les comandes als lockers
Rep les comandes als lockers d’Amazon de les nostres botigues Naturgy. Consulta les botigues aquí.
 

Coneixes els avantatges de la Targeta Naturgy??

 
Obtingues 5 cèntims d'Euros Naturgy per cada 10 € de despesa que realitzis en cada compra amb la teva targeta.
Bonificació de benvinguda!
10% de bonificació en gasolineras, restaurantes, establecimientos de alimentación y estaciones de servicio Naturgy por repostar gas natural comprimido (GNC), durante los 3 primeros meses.
Pagament aplaçat, decideix com i quan.
Elige pagar a fin de mes, financiar una compra o aplazar el pago.








 
... i molts avantatges més!

Et resolem els dubtes?

  • Quins requisits són indispensables per poder beneficiar-me dels descomptes?

    Ser client de Naturgy Iberia, S.A. i estar registrat a l'Àrea Clients, on podràs veure els descomptes per categories a “Les meves promocions”. Des de la categoria que més t'interessa podràs començar a comprar a Amazon i obtenir els teus descomptes a la factura de gas i llum.
    Només obtens descompte per productes que s’incloguin al cistell a partir d’aquest accés i sempre que incloguis productes des de la mateixa pestanya del navegador en un termini màxim de 24 hores. Si tinguessis productes al cistell anteriors a aquest accés i en fessis la compra, no obtindries el descompte. És indispensable tenir habilitades les galetes.

  • M’he de registrar a Amazon?

    Sí, cal tenir un compte o registrar-t’hi si és la primera vegada que compres al seu web. Una vegada accedeixis a Amazon des d’Área Clients, el procés de compra és l’habitual a Amazon.

  • Com m’informo de les categories amb descompte?

    Les categories en promoció són les que pots veure a l’Àrea Clients i varien periòdicament.
    T’hi especifiquem quin és el descompte que s’aplica a cada categoria en el moment de la compra.
    Una vegada accedeixis a la pàgina d'Amazon no veuràs cap esment al descompte atorgat per ser client de Naturgy Iberia S.A., ho veuràs a l'Àrea Clients.

  • El descompte de la factura varia en funció del preu de la compra?

    Sí, sempre s’aplicarà el descompte en funció del valor de les compres. El descompte s’aplica sobre el preu del producte comprat a Amazon sense incloure impostos ni despeses d’embalatge o tramesa.

  • Com sé si se m’aplicarà el descompte quan compri a Amazon? Hi ha avís?

    L'endemà d'haver estat enviades les teves compres al punt de lliurament que hagis decidit, rebràs un avís a la teva Àrea Clients en el qual et confirmem que Amazon ens ha remès la informació de la teva compra i el valor dels descomptes que has aconseguit.

  • Quan s’aplica el descompte?

    L'import del descompte aconseguit per les teves compres a Amazon se t'abonarà en la teva factura passats 2 mesos de la compra, i sempre que no hagis fet una devolució del producte.

  • Com rebré el descompte?

    Passats els dos mesos de la compra a Amazon, et farem un abonament en la teva factura per l'import del descompte que hagis aconseguit, sempre que no hagis fet una devolució del producte.

  • Què passa si retorno algun producte comprat a través de l'Àrea Clients?

    Les condicions de devolució són les especificades en la web d'Amazon. L'abonament en la teva factura corresponent a aquest producte es cancel·larà i per tant, no se t'aplicarà en la teva factura.

  • Ja no sóc client de Naturgy, però disposo d'abonaments per compres d'Amazon pendents de remesar. Què haig de fer?

    Per a obtenir i poder beneficiar-te dels descomptes per compres a Amazon és necessari disposar de contractes actius. La rescissió (baixa) del contracte és motiu de pèrdua dels descomptes que estiguessin pendents d'abonament.

  • Si encara em queden dubtes, què faig?

    Si tens qualsevol dubte pots contactar amb Naturgy a través dels nostres canals d'atenció.

 
Recull les compres quan vulguis
Oblida’t d’esperar el repartidor a casa i envia els teus productes als lockers d’Amazon ubicats a les nostres botigues Naturgy:


 

Aquest lloc utilitza galetes pròpies i de tercers per personalitzar la navegació i analitzar la teva activitat al web amb objectius estadístics i per mostrar publicitat. Si hi continues navegant, considerem que n’acceptes l’ús. Política de galetes