L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área de clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RegístrateSi quieres acceder a la aplicación de
gestorías y administración de fincas, accede aquí.
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Como podo cambiar a data de pagamento das miñas facturas?
Podes modificar a data de pagamento das túas facturas domiciliadas dende a Área Clientes ou a App Naturgy Clientes. Na sección do menú Xestións, preme en Outras xestións, escolle a opción Acerca das miñas facturas e consumose selecciona Elixir día de pagamento [Asset Included(Id:1615655675513;Type:GNF_Enlace)].
Tamén podes atopar esta xestión na sección Facturas como xestión destacada.
Poderás escoller un rango de datas no que che interese que se efectúe o cargo na túa conta bancaria.
A túa nova data de pagamento non condicionará a túa factura. Nós continuarémosche enviado a túa factura, xa sexa en formato online ou en papel, en canto a teñamos dispoñible coa única esixencia de asegurar un mínimo de 7 días entre o envío e o cargo bancario, o que puntualmente podería supoñer non respectar a franxa escollida de pagamento.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!