Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Como podo cambiar a data de pagamento das miñas facturas?

Podes modificar a data de pagamento das túas facturas domiciliadas dende a Área Clientes ou a App Naturgy Clientes. Na sección do menú Xestións, preme en Outras xestións, escolle a opción Acerca das miñas facturas e consumose selecciona Elixir día de pagamento [Asset Included(Id:1615655675513;Type:GNF_Enlace)].
Tamén podes atopar esta xestión na sección Facturas como xestión destacada.

Poderás escoller un rango de datas no que che interese que se efectúe o cargo na túa conta bancaria.

A túa nova data de pagamento non condicionará a túa factura. Nós continuarémosche enviado a túa factura, xa sexa en formato online ou en papel, en canto a teñamos dispoñible coa única esixencia de asegurar un mínimo de 7 días entre o envío e o cargo bancario, o que puntualmente podería supoñer non respectar a franxa escollida de pagamento.