Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Como funciona a baixa de enerxía nunha tarifa por consumo?

Se tiñas contratada unha tarifa de enerxía por consumo, explicámosche aquí como levaremos a cabo a baixa.

Se o teu contrato de enerxía foi dado de baixa por cambio de comercializadora, será a túa distribuidora a que nos informe deste cambio, que implica a baixa connosco, e enviaranos a esa data de baixa a última lectura real do teu consumo. Con esa última lectura elaboraremos a túa factura de peche, que será a túa última factura connosco. Esa data marcará a alta coa túa nova comercializadora, sen interrupción da subministración.

Se nos pedises o cesamento da subministración, implicaría o mesmo coa diferenza de que a subministración quedaría interrompida.

Con todo, queremos que sexas o noso cliente por moito tempo! Lembra que, ademais de todas as nosas funcionalidades, ofrecémosche múltiples canles canles canles de contacto para darche a mellor atención ao cliente cando o necesites.