L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área de clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RexístrateSe queres acceder á aplicación de
xestión e administración de inmobles, accede aquí.
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Como funciona a baixa de enerxía nunha tarifa por consumo?
Se tiñas contratada unha tarifa de enerxía por consumo, explicámosche aquí como levaremos a cabo a baixa.
Se o teu contrato de enerxía foi dado de baixa por cambio de comercializadora, será a túa distribuidora a que nos informe deste cambio, que implica a baixa connosco, e enviaranos a esa data de baixa a última lectura real do teu consumo. Con esa última lectura elaboraremos a túa factura de peche, que será a túa última factura connosco. Esa data marcará a alta coa túa nova comercializadora, sen interrupción da subministración.
Se nos pedises o cesamento da subministración, implicaría o mesmo coa diferenza de que a subministración quedaría interrompida.
Con todo, queremos que sexas o noso cliente por moito tempo! Lembra que, ademais de todas as nosas funcionalidades, ofrecémosche múltiples canles canles canles de contacto para darche a mellor atención ao cliente cando o necesites.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!