L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área de clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RegístrateSi quieres acceder a la aplicación de
gestorías y administración de fincas, accede aquí.
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Por que varía o meu prezo da enerxía?
Explicámosche aquí os motivos polos que poderías ver diferenzas nos prezos de enerxía, é dicir nos €/kWh ou nos termos de potencia €/kW.
En primeiro lugar, os prezos comerciais que che ofrecemos ao contratar adoitan incluír no mesmo prezo descontos ou promocións, pero tamén os impostos. Ten en conta que:
- Os descontos teñen os seus propios prazos de validez, que poden ser inferiores á vixencia do prezo da enerxía.
- O Goberno pode decidir cambios sobre os impostos, a aplicar a partir da data que eles indiquen.
Con todo, agás que teñas contratada unha tarifa plana (cuxa cota o inclúe todo), en factura non che mostramos o prezo comercial nunha única liña, senón que o verás desagregado nas seguintes liñas:
- A do consumo.
- A do termo de potencia para punta e val.
- Os descontos (se os houbese).
- O imposto eléctrico e o IVE.
Agás no caso de que teñas contratada unha tarifa plana, cuxa cota o inclúe todo.
En segundo lugar, o Goberno inclúe conceptos regulados nas tarifas, tanto no consumo coma nos termos de potencia e pode decidir cambialos en calquera momento, á alza ou á baixa. Normalmente, faino a 1 de xaneiro. Se isto acontecese, o prezo axustaríase en consecuencia, tal e como recolle o teu contrato.
Recorda que as tarifas planas fixan a cota durante 12 meses, pero esta cota pode verse afectada polo punto anterior, dado que engloba tanto o consumo como o termo de potencia que inclúen os cargos e peaxes regulados do Goberno. O resto dos conceptos que se inclúen no total que hai que pagar da factura quedan fóra da cota e poden ter axustes.
Animámoste a que consultes a pregunta relacionada “Por que varía o importe da miña factura”, para coñecer outros motivos que poden modificar o importe da túa factura, máis alá do prezo da enerxía.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!