Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Que facer en caso de urxencia coa instalación de luz ou gas?

Urxencias e avarías de gas natural

Se a distribuidora da túa zona é Nedgia, ponte en contacto chamando ao teléfono gratuíto 900 750 750.

Se non, contacta coa distribuidora da túa zona. Atoparala na listaxe oficial da CNE de empresas distribuidoras de gas natural ou facendo clic aquí.

O Servizo de Atención de Urxencias non cobre a reparación da instalación de gas natural a partir da chave de acometida do edificio, agás que sexa propiedade de Naturgy.

No caso das áreas comúns do edificio, é o propietario ou representante da propiedade o que se ten que responsabilizar da súa conservación e mantemento.

No tocante ao interior da vivenda/local, o usuario é o encargado de manter a instalación en perfecto estado e facer un uso axeitado dela. Se tes contratado, ou necesitas contratar, algún servizo de mantemento ou reparación de gas ponte en contacto co noso servizo de atención 900 408 080  , dispoñible 24*7 os 365 días do ano. 

Urxencias e avarías eléctricas

Se a distribuidora da túa zona é Unión Fenosa Distribución, ponte en contacto chamando ao teléfono gratuíto 900 333 999.

Se non o é, ponte en contacto coa distribuidora da túa zona, podes atopala na listaxe oficial da CNE de empresas distribuidoras de electricidade ou fai clic aquí.

A empresa distribuidora eléctrica de cada zona é a responsable da calidade da subministración eléctrica, polo que deberás poñerte en contacto con ela se sofres algunha avaría ou falta de subministración.

Ten en conta que as instalacións eléctricas do interior dos fogares/locais son propiedade exclusiva do propietario. Se tes contratado, ou necesitas contratar, algún servizo de mantemento ou reparación eléctrica  ponte en contacto co noso servizo de atención 900 408 080, dispoñible 24*7 os 365 días do ano.

Saber máis