L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área de clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RegístrateSi quieres acceder a la aplicación de
gestorías y administración de fincas, accede aquí.
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Que facer en caso de urxencia coa instalación de luz ou gas?
Urxencias e avarías de gas natural
Se a distribuidora da túa zona é Nedgia, ponte en contacto chamando ao teléfono gratuíto 900 750 750.
Se non, contacta coa distribuidora da túa zona. Atoparala na listaxe oficial da CNE de empresas distribuidoras de gas natural ou facendo clic aquí.
O Servizo de Atención de Urxencias non cobre a reparación da instalación de gas natural a partir da chave de acometida do edificio, agás que sexa propiedade de Naturgy.
No caso das áreas comúns do edificio, é o propietario ou representante da propiedade o que se ten que responsabilizar da súa conservación e mantemento.
No tocante ao interior da vivenda/local, o usuario é o encargado de manter a instalación en perfecto estado e facer un uso axeitado dela. Se tes contratado, ou necesitas contratar, algún servizo de mantemento ou reparación de gas ponte en contacto co noso servizo de atención 900 408 080 , dispoñible 24*7 os 365 días do ano.
Urxencias e avarías eléctricas
Se a distribuidora da túa zona é Unión Fenosa Distribución, ponte en contacto chamando ao teléfono gratuíto 900 333 999.
Se non o é, ponte en contacto coa distribuidora da túa zona, podes atopala na listaxe oficial da CNE de empresas distribuidoras de electricidade ou fai clic aquí.
A empresa distribuidora eléctrica de cada zona é a responsable da calidade da subministración eléctrica, polo que deberás poñerte en contacto con ela se sofres algunha avaría ou falta de subministración.
Ten en conta que as instalacións eléctricas do interior dos fogares/locais son propiedade exclusiva do propietario. Se tes contratado, ou necesitas contratar, algún servizo de mantemento ou reparación eléctrica ponte en contacto co noso servizo de atención 900 408 080, dispoñible 24*7 os 365 días do ano.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!