Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Que tipos de baixa de enerxía hai?

Explicámoscho! A baixa da enerxía pódese dar en 3 circunstancias:

  • Cambio de comercializadora: contratarás directamente coa túa nova comercializadora e será esta a que se ocupe de que sexas dado de baixa da enerxía da túa anterior comercializadora. Supoñerá a baixa do teu contrato de enerxía na túa anterior comercializadora e a alta na nova, sen interrupción da subministración.
  • Cesamento de subministración: supón quedar sen a enerxía para a que pediches o cesamento. É dicir, quedarás sen subministración. Tes que pedir o cesamento á túa actual comercializadora, que levará a cabo a baixa de enerxía.
  • Desistencia de contrato: é dicir, anulación dunha contratación de enerxía se non pasaron máis de 14 días. Para iso, deberás contactar coa túa nova comercializadora e pedir a anulación. Supoñerá a baixa do contrato de enerxía e volverás ao teu estado previo á contratación.

Animámoste a que leas as preguntas relacionadas para obter máis detalle.