Alta ou baixa
de luz ou gas

Todas as xestións
e trámites necesarios.


Goza do teu novo fogar.

Se acabas de comprar ou alugar unha vivenda, goza do teu novo fogar sen preocupacións.

Axudámoste no proceso de instalación do gas natural e a luz na casa.

Altas Luz ou Gas

Ofrecémosche toda a información para que resolvas as túas dúbidas máis frecuentes.

 Para pedir o alta tras solicitar a suspensión temporal de subministracións por  RD podes facelo a través de 900 333 555
 
Darte de alta

Se non tes instalado o gas ou a luz
na túa casa e queres darte de alta


1. Solicita un instalador autorizado para que te asesore. 
Encontra tendas Naturgy na túa zona

2. Contacta co noso teléfono gratuíto e solicita a alta de conexión de luz ou gas.


Lun. a ver. de 8 a 22 h. e sábado de 9 a 14h.

Mercado libre luz e gas  900 333 555

O solicita tu alta online:

 
Solicitar


Darte de baja

Se xa tes conectado o gas ou a luz
na túa casa e queres darte de alta.


Só tes que chamar para contratar a tarifa de gas ou luz que necesites. Deberás elixir entre unha tarifa con descontos do mercado libre ou unha tarifa de prezos fixados polo mercado regulado. Se tes dúbidas, consulta as preguntas frecuentes ou chámanos e informarémosche.

 



      Consulta as nosas tarifas       

Ven a Naturgy, todo son vantaxes!

 

Formularios de solicitude

Consulta que documentación debes presentar

Todo o que debes saber para dar de alta o gas ou a luz

  • Que opcións teño para contratar o gas natural?

    As tarifas do mercado libre aplican descontos sobre os prezos que están referenciados ás Tarifas de Último Recurso (TUR). Ademais, no mercado libre, poderás beneficiarche de interesantes descontos e ofertas que mellorarán se contratas máis dunha subministración (gas e luz) ou algún servizo adicional.

    Contrata un tarifa a prezo libre con descontos coa empresa comercializadora Naturgy Iberia, S.A., chamando ao teléfono gratuito 900 333 555.


    Ao contratar, asinarase unha autorización para que a empresa comercializadora correspondente solicite, no teu nome, a posta en servizo da instalación á empresa distribuidora da túa subministración.








 

Baixas Luz ou Gas

Facilitámosche toda a información que necesitas para realizar o cesamento da subministración.


 Suspensión
temporal de subministración para Pemes e autónomos segundo o Real Decreto
Conforme art.42 e 43 da Real Decreto Lei 11/2020 publicado no BOE-nº 91 de data 1 de abril de 2020:
1.-En calquera momento durante o período de Alarma os clientes Autónomos ou Pemes, poderán suspender temporalmente os seus contratos de subministración eléctrica.

2.-Unha vez finalizado o estado de alarma, no prazo de tres meses, o consumidor que solicitase a suspensión do seu contrato de subministración poderá solicitar a súa reactivación.

3.-As reactivacións do contrato de subministración e as modificacións dos contratos anteriormente sinaladas realizaranse no prazo máximo de cinco días naturais e sen que proceda a repercusión de custo algún sobre o consumidor, fóra de:
a) os pagos por dereitos de extensión por incrementos de potencia contratada por encima do limiar contratado antes do inicio do estado de alarma,
b) os pagos por supervisión de instalacións cedidas, no seu caso, e,
c) no caso de que resultase necesario o cambio dos equipos de medida, o pago de actuacións sobre os equipos de control e medida previstos no capítulo VII do Real Decreto 1048/2013, do 27 de decembro, polo que se establece a metodoloxía de retribución da actividade de distribución de enerxía eléctrica.


Para solicitar a suspensión de subministracións temporal deberás poñerche en contacto por teléfono con Atención a o cliente.  
900 100 251 De luns a sábado, de 8 h a 22 h.

 Para solicitar a suspensión de subministracións de maneira permanente podes facelo polas seguintes vías:

Todo o que debes saber para dar de baixa o gas ou a luz

  • Lembrámoste algúns puntos importantes a ter en conta ao realizar un cesamento de subministración:

    O solicitante do cesamento de subministración debe ser o titular do contrato. En caso contrario deberás achegar una a fotocopia do D.N.I., NIE ou pasaporte do solicitante, un documento que che vincule, como solicitante, ao momento de subministración, e o formulario de cesamento con declaración responsable.

    ​Verifica se a túa subministración é de baixa, alta ou media tensión. O trámite é diferente en cada un dos casos.


     

  • Clasificación das subministracións segundo a tensión.

    Unha subministración clasifícase segundo se a tensión é baixa, alta ou media.

    Existe baixa tensión cando a tensión da liña á que se conecta é inferior a 1 kV.

    É alta ou media tensión cando a tensión da liña é superior a 1 kV.


    Se te conectas a unha liña de alta/media tensión, o centro de transformación é da túa propiedade. Se te conectas a unha liña de baixa tensión, o centro
    de transformación é propiedade da distribuidora.

    O primeiro que debes facer é consultar na factura ou no contrato o tipo de subministración que tes en función da tarifa de acceso contratada.