Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Inspección
periódica

Inspección
periódica

Velamos polas túas instalacións

Visita de diagnóstico e conservación

Visita de diagnóstico e conservación

Todas as instalacións de gas natural pasan inspeccións periódicas obrigatorias para garantir un aproveitamento óptimo da enerxía e ter a maior seguridade posible. Esta comprobación realízana as empresas instaladoras habilitadas ou a túa empresa distribuidora de gas natural.

O noso persoal

O noso persoal

Confía no noso persoal técnico para a conservación da túa instalación de gas.

Para establecer a data de visita, os titulares da comunidade de veciños reciben unha carta, e carteis de aviso, onde se informa da data exacta da inspección. Sempre se programan as visitas con varios días de antelación.

 

 

 

O persoal sempre ten que ir debidamente acreditado. Este debe exhibir a acreditación de Naturgy e, segundo requirimento, un documento que acredite a súa identidade, como pode ser o propio DNI.

 

Que se comproba nunha inspección periódica?

 

 

Que se comproba nunha inspección periódica?

 

  • A ausencia de fugas de gas.
  • As zonas visibles e accesibles das canalizacións do gas do edificio. 
  • A localización dos contadores. 
  • As condicións de ventilación da infraestrutura. 
  • A conexión dos aparatos á instalación de gas natural. 
  • Os condutos de evacuación de quentadores e caldeiras. 
  • A combustión en quentadores, caldeiras e cociñas de gas natural. 

Lembra que...

A inspección da instalación individual págase a través da factura do gas, nunca no momento.

Se se detectan anomalías na túa instalación podes pedir o xustificante de corrección de anomalías.

Respondemos ás túas dúbidas

Respondemos ás túas dúbidas

A lexislación vixente obriga o titular das instalacións de gas e os seus usuarios a exercer un bo uso, mantemento e conservación destas.

Segundo o Real decreto 984/2015, do 30 de outubro, polo que se regula o mercado organizado de gas, as empresas instaladoras habilitadas ou os distribuidores de gases combustibles por canalización deben efectuar cada 5 anos unha inspección das instalacións receptoras dos usuarios.

  • Satisfactorio. A instalación quedou en regra no momento da inspección.

  • Non satisfactorio. Detectáronse anomalías que hai que solucionar.

  • Ausente. Non se puido realizar a inspección e hai que concertar unha nova visita. 


Xustificante corrección de anomalías

 

 

Se non pasa a inspección, notificarase ao organismo competente da túa comunidade autónoma e pode interromperse a subministración de gas natural.

 

 

Se non pasa a inspección, notificarase ao organismo competente da túa comunidade autónoma e pode interromperse a subministración de gas natural.


 

 

Se non pasa a inspección, notificarase ao organismo competente da túa comunidade autónoma e pode interromperse a subministración de gas natural.

 

 

  • Mantén a zona da caldeira limpa e accesible.

  • Non manipules a instalación sen asistencia profesional.

  • Non obstrúas as saídas de aire.

  • Non colgues obxectos das canalizacións do gas.

  • Non almacenes produtos combustibles preto dos aparatos que funcionan con gas.