Como contratar
Sempre á túa disposición.
Naturgy está á túa disposición as 24 horas do día para que poidas contratar os produtos e servizos da túa comunidade de propietarios cando che sexa máis cómodo.
Preguntas Frecuentes
-
Como podo contratar as ofertas que me interesan?
Podes contratar comodamente por internet, teléfono ou nun centro de atención presencial.
-
Que necesito para a contratación?
Todos os datos que necesitas están nas facturas. Tenas á man xunto co teu NIF/NIE ou documento identificativo.
-
Como contratar online?
Inicia a contratación premendo na oferta que máis che interese e sigue as instrucións que che irán aparecendo segundo avance o proceso de contratación.
Para máis información, fai clic aquí. -
Como contratar de forma presencial?
Poñemos á túa disposición Tendas para ofrecerche unha atención personalizada. Encontra a túa Tenda Naturgy máis próxima e ven visitarnos.
-
Como contratar por teléfono?
Se desexas realizar a contratación dun produto e/ou servizo por teléfono, déixanos o teu DNI e teléfono e un axente especializado chamarate cando ti nos indiques.
Se o prefires, podes chamar o 900 333 225
(dispoñible as 24 h/365 días ao ano).