Como contratar

Sempre á túa disposición. 

Naturgy está á túa disposición as 24 horas do día para que poidas contratar os produtos e servizos da túa comunidade de propietarios cando che sexa máis cómodo. 

Preguntas Frecuentes

  • Como podo contratar as ofertas que me interesan?

    Podes contratar comodamente por internet, teléfono ou nun centro de atención presencial.

  • Que necesito para a contratación?

    Todos os datos que necesitas están nas facturas. Tenas á man xunto co teu NIF/NIE ou documento identificativo.

  • Como contratar online?

    Inicia a contratación premendo na oferta que máis che interese e sigue as instrucións que che irán aparecendo segundo avance o proceso de contratación.

    Para máis información, fai clic aquí.

  • Como contratar de forma presencial?

    Poñemos á túa disposición Tendas para ofrecerche unha atención personalizada. Encontra a túa Tenda Naturgy máis próxima e ven visitarnos.

  • Como contratar por teléfono?

    Se desexas realizar a contratación dun produto e/ou servizo por teléfono, déixanos o teu DNI e teléfono e un axente especializado chamarate cando ti nos indiques.

Se o prefires, podes chamar o 900 333 225
(dispoñible as 24 h/365 días ao ano).

rgpdactive desactivado

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314

IDSPAGE - 1477478309112

argssite - GNF