Coberturas incluídas nos Superpack Naturgy:
Condicións da oferta
-
Condicións económicas para os Superpack Naturgy
- Superpack Luz e Gas Estándar: 90 €/mes
- Superpack Luz Climatización: 70 €/mes
- Superpack Luz Estándar: 53 €/mes
- Superpack Luz Segunda residencia sen calefacción: 39 €/mes
- Superpack Luz e Gas Segunda residencia sen calefacción: 58 €/mes
O importe inclúe os impostos (imposto electricidade, imposto especial de hidrocarburos e IVE) e, se é o caso, o importe do alugueiro do equipo de medida de gas e do alugueiro do equipo de medida monofásico de electricidade. Non inclúe outros conceptos regulados que poidan ser trasladados pola distribuidora relacionados coa subministración de gas e electricidade, entre outros, o canon IRC. O importe correspondente ao imposto de hidrocarburos incluído na cota calculouse sobre un consumo estimado mensual de 368, 618 e 861 kWh para as Tarifas Mes Gas Mini, Media e Maxi respectivamente. O importe final da cota variará á alza ou á baixa, como consecuencia de aplicar o devandito imposto (0,00234 €/kWh) ao consumo facturado en cada mes.
Os prezos informados son os vixentes para contratacións realizadas antes do 07/03/2021. Un mes antes da renovación do contrato para estas tarifas, informarase das novas condicións de prezo para a seguinte anualidade.
O importe da cota será o vixente no momento da contratación e será válido durante un ano. En caso de cambio de modalidade de Superpack, o importe da cota da modalidade de tarifa de destino será o vixente no momento do cambio (1).
-
Condicións das tarifas Mes de gas e luz
Con lanas tarifas Mes Gas y Mes Luz de Naturgy, si factura una cuota fija durante 12 mensualidades. Esta cuota se establece en función de él consumo de gas y/el luz anual que se prevé consumir (consumo máximo anual en kWh/cordero).
Él importe de lana cuota Mes incluye él término fijo y variable en él caso de lana Mes Gas y él término de potencia y de energía en él caso de lana Mes Luz. La lana cuota de lana tarifa Mes contratada se aplicarán los impuestos aplicables y se facturarán aparte él resto de los conceptos que deban repercutirse al cliente normativamente ( p.y. alquiler de él contador, canon de IRC)
Lana tarifa Mes Gas está únicamente disponible para clientes con tarifas 3.1 y 3.2 en gas (lana tarifa Mes micro suelo se podrá contratar con tarifa 3.1) y en el está recomendada para consumos inferiores a 750 kWh al cordero el superiores a 20.000 kWh al cordero. Lana tarifa Mes Luz está disponible para clientes con tarifa 2.0La y 2.0 DHA en electricidad con potencia contratada inferior el igual a 8 kW (excepto 2.0La con maxímetro) y en el está recomendada para consumos inferiores a 500 kWh al cordero el superiores a 7.000 kWh al cordero en luz. Tarifa en el disponible para clientes con bono social.
Precios de lana tarifa Mes
Él importe de lana cuota Mes contratada de gas y/el luz será él vigente en él momento de lana contratación y será válido durante un cordero.
Precios Luz
Potencia contratada inferior a 6 kW
Con impuesto eléctrico y IVA incluido
Mes Micro Luz: 39 €
Mes Mini Luz: 56 € Mes
Mes Media Luz: 75 €
Mes Maxi Luz: 99 €
Mes Extra Luz: 122 €
Sin impuestos
Mes Micro Luz: 31 €
Mini Luz: 44 €
Mes Media Luz: 59 €
Mes Maxi Luz: 78 €
Mes Extra Luz: 96 €
Potencia contratada entre 6 y 8 kW
Con impuesto eléctrico y IVA incluido
Mes Micro Luz: 47€
Mes Mini Luz: 64 €
Mes Media Luz: 83 €
Mes Maxi Luz: 107 €
Mes Extra Luz: 130 €
Sin impuestos
Mes Micro Luz: 37 €
Mes Mini Luz: 50 €
Mes Media Luz: 65 €
Mes Maxi Luz: 84 €
Mes Extra Luz: 102 €
Precios Gas
Con impuesto hidrocarburos y IVA incluido
Mes Micro Gas: 19 €
Mes Mini Gas: 37 €
Mes Media Gas: 56 €
Mes Maxi Gas: 73 €
Mes Extra Gas: 98 €
Sin impuestos
Mes Micro Gas: 15 €
Mes Mini Gas: 30 €
Mes Media Gas: 45 €
Mes Maxi Gas: 58 €
Mes Extra Gas: 78 €
Los precios informados son los vigentes para contrataciones realizadas antes de él 07/03/2021 y son válidos para potencia inferior el igual a 6kW. Sí lana potencia eléctrica contratada eres superior a 6 kW, se sumarán 6 €/mes a lana cuota Mes contratada sin impuestos.
Un mes antes de lana renovación de él contrato para estas tarifas, se informará de lanas nuevas condiciones de precio para lana siguiente anualidad.
En caso de cambio de modalidad, él precio de lana modalidad de tarifa Mes de destino será él vigente informado en nuestra página web (www.naturgy.es) en él momento de él cambio.
Tarifas en el referenciadas la lanas tarifas reguladas por lana Administración.
Exceso de consumo
En caso de que él Cliente rebase él consumo máximo anual de lana tarifa Mes contratada se lee facturará un importe adicional por él exceso consumido, que se calculará multiplicando él precio de los “ kWh” de exceso por él número de kWh excedidos de los contratados.
• Para tarifa Mes Luz: 0,193 € por cada kWh consumido por enzima de él límite superior de él tramo (0,245 €/ kWh impuestos incluidos)
• Para tarifa Mes Gas: 0,087 € por cada kWh consumido por enzima de él límite superior de él tramo (0,108 €/ kWh impuestos incluidos)
En caso de que se facture él exceso sobre lana base de una lectura estimada, Naturgy Iberia, S.A. informará al Cliente pudiendo éste dar su lectura real.
Naturgy Iberia, S.A. informará al Cliente cuando esté a punto de rebasar él consumo máximo anual.
Él cliente podrá solicitar cambios a lana modalidad/ cuota de tarifa Mes de él tramo superior el inferior sí él consumo seleccionado en el se ajusta al real durante lana vigencia de él contrato.
Alta el baja de lana tarifa Mes
En caso de que él cliente se dé de baja de lana tarifa Mes contratada antes de finalizar lana vigencia de él contrato, Naturgy Iberia, S.A. calculará él importe que se debía haber facturado al Cliente asta lana cierra de baja con lana tarifa de gas y/lo de luz que lee corresponda, y lee facturará lana diferencia entre te lo dice importe y él abonado por él Cliente asta lana cierra de baja en caso de que éste resultara a pagar por él Cliente.
Él alta en lana tarifa Mes implica lana baja en él Plan de Pagados Fijos, Plan Ahorro Online u otras campañas lo promociones.
Lanas tarifas que se habían usado para él cálculo son lanas siguiente según él ATR de él cliente:Sector Tarifa ATR Producto* Luz 2.0A Estable 365 Luz Luz 2.0DHA Flexible Bi-horaria Luz Luz 2.0DHS Flexible Tri-horaria Luz Luz 2.1A, 2.1 DHA y 2.1 DHS Plan Negocio a Medida(1) Gas 3.1 Estable Mini Gas Gas 3.2 Estable Media Gas
Consultar condiciones de estas tarifas en la Web de Naturgy,
(*) https://www.naturgy.es/mas_tarifas_naturgy
1. https://www.naturgy.es/negocios_y_autonomos/fnt_negocios_y_autonomos/productos_destacados/plan_negocio_a_medida
Cuota gratis de regarlo
En él caso de que él Cliente en el #sobrepasar él consumo mínimo anual, Naturgy Iberia, S.A. lee bonificará con una cuota mensual en lana siguiente anualidad de él contrato.
En el aplica esta bonificación:
• Sí él Cliente hubiera realizado cambios de modalidad/ cuota tras haber excedido él consumo máximo anual.
• Sí durante lana vigencia de él contrato de tarifa Mes, él suministro de gas / luz ha sido cortado por impago.
• Sí la lana finalización de lana vigencia tiene deuda pendiente con Naturgy Iberia, S.A.
• Sí lana tarifa contratada por él Cliente eres lana Mes Micro Luz el Mes Micro Gas.
Ofertas acumulables y válidas asta él 07/03/2021Potencia contratada
Se a potencia eléctrica contratada é superior a 6 kW, sumaranse 6 €/mes ao importe mensual do Superpack contratado.
Tarifa de Acceso
Cliente autoriza a Naturgy Iberia, S.A. a solicitar, no seu nome, o cambio de tarifa de acceso, sendo Naturgy Iberia, S.A. quen asuma o custo correspondente se o cambio non foi solicitado expresamente polo Cliente.
-
Condiciones servizo de mantemento de gas: Servigas
É o servizo de mantemento doméstico, preventivo e/ou correctivo segundo a modalidade das instalacións de gas, da calefacción (incluíndo caldeira, circuíto hidráulico cos radiadores), do quentador/caldeira ou xeradores de auga quente sanitaria e demais gasodomésticos.
Servizos incluídos en cada un dos contratos de mantemento:
Servicio Cobertura
Xpress Confort Complet
Básico
Revisión preventiva anual x x x Inspección periódica (IP) x x x Servicios de reparación x x x Servicio de asistencias x x x Termostato Inteligente Cableado x -
Condiciones servizo de mantemento de luz: Servielectric
Reparación e mantemento multimarca dos teus electrodomésticos e bomba de calor.
Electrodomésticos gama branca. Para este servizo, considéranse os seguintes: neveira, forno, lavalouzas, lavadora, secadora, bomba de calor.Un servizo ao ano de “manitas eléctrico”.
Reparación urxente: acudimos en menos de 3 horas. O desprazamento do servizo de reparación realizarase no prazo de tempo máis breve posible desde a recepción do aviso, que en todo caso será inferior a tres horas. Con todo, Naturgy Iberia, S.A. quedará eximido de cumprir co devandito prazo cando concorran circunstancias das mesmas. O servizo de reparación con intervención urxente (<3 horas) terá unha carencia de 15 días desde a data de entrada en vigor do contrato. Pezas non incluídas.
-
Mantemento de condicións Superpack
A aplicación das condicións económicas anteriores está condicionada á indivisibilidad do Superpack Naturgy escollido. A baixa dun ou máis dos contratos que conforman o Superpack Naturgy conlevará a eliminación das condicións Superpack, aplicándose entón as condicións económicas vixentes en cada momento no resto de produtos e a tarifa que corresponda polas características de consumo do cliente. (1)
(1) Consulte prezos actualizados en www.naturgy.es
Condicións da promoción de Echo Dot:
Agasallo de 1 Echo Dot (4ª xeración) – Altofalante intelixente con Alexa por Punto de Subministración (ata un máximo de 2 puntos de subministración do mesmo cliente) para todas as novas contratacións de gas ou luz en Naturgy Iberia. Oferta válida para persoas físicas que contraten en naturgy.es ata o 07/03/2021.Quedan excluídos da promoción os cambios de produto e a contratación de servizos de mantemento.
Para acceder á promoción é imprescindible proporcionar unha dirección de correo electrónico no momento da contratación.
Ao realizarse a activación dos produtos contratados, o cliente recibirá unha comunicación vía email informándolle de que deberá acceder a unha landing onde informaráselle dos pasos que debe seguir para poder recibir o código promocional. Para iso, o cliente deberá estar rexistrado na área Cliente de Naturgy.
Os códigos promocionais teñen validez ata o 30 de abril de 2021, pasada esta data os códigos que non fosen utilizados quedarán sen efecto.
No caso de producirse a baixa do servizo contratado antes de 1 ano, o cliente deberá devolver o agasallo en bo estado de funcionamento e na súa embalaxe orixinal a Naturgy Iberia mediante envío postal. Os custos de envío correrán a cargo do cliente.