Condicións da oferta - Tarifas Eco
1. Oferta válida durante o primeiro ano para novas contratacións en naturgy.es de cliente residencial de electricidade (tarifa Eco con tarifas de acceso 2.0A, 2.0 DH e 2.0 DHS, potencia contratada ≤10 kW e sen Bono Social) ata o 07/03/2021. Para as tarifas Eco Luz, Eco Noite Luz e Eco Moving Luz aplicarase un 5% de desconto adicional e permanente no termo de enerxía. Oferta non acumulable a outras promocións.
2. Oferta válida durante o primeiro ano para novas contratacións en naturgy.es de cliente residencial de gas (tarifa Eco con tarifas de acceso 3.1 e 3.2) ata o 07/03/2021. Para a tarifa Estable Mini Eco Gas aplicarase un 5% de desconto permanente sobre o termo fixo e para a tarifa Estable Media Eco Gas aplicarase un 5% de desconto permanente sobre o termo variable. Oferta non acumulable a outras promocións.
3. Oferta válida durante o primeiro ano para novas contratacións en naturgy.es de Servigas, Servielectric e Servihogar ata o 07/03/2021. Quedan excluídos da promoción os cambios de produto, o Servigas Básico, Servigas Complet+, Servigas Confort modalidade inalámbrica e as modalidades sen carencia. Oferta non acumulable a outras promocións.
Naturgy Iberia, S.A. garante que adquirirá un volume de enerxía renovable que equivalerá ao consumo das Tarifas Eco de Luz, e dispoñerá duns certificados de garantía de orixe da enerxía ( GdO); o cliente poderá consultar a aplicación dos mesmos ao seu CUPS a través da web da Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia (www.cnmc.es).
Condicións da promoción de Echo Dot:
Agasallo de 1 Echo Dot (4ª xeración) – Altofalante intelixente con Alexa por Punto de Subministración (ata un máximo de 2 puntos de subministración do mesmo cliente) para todas as novas contratacións de gas ou luz en Naturgy Iberia. Oferta válida para persoas físicas que contraten en naturgy.es ata o 07/03/2021.
Quedan excluídos da promoción os cambios de produto e a contratación de servizos de mantemento.
Para acceder á promoción é imprescindible proporcionar unha dirección de correo electrónico no momento da contratación.
Ao realizarse a activación dos produtos contratados, o cliente recibirá unha comunicación vía email informándolle de que deberá acceder a unha landing onde informaráselle dos pasos que debe seguir para poder recibir o código promocional. Para iso, o cliente deberá estar rexistrado na área Cliente de Naturgy.
Os códigos promocionais teñen validez ata o 30 de abril de 2021, pasada esta data os códigos que non fosen utilizados quedarán sen efecto.
No caso de producirse a baixa do servizo contratado antes de 1 ano, o cliente deberá devolver o agasallo en bo estado de funcionamento e na súa embalaxe orixinal a Naturgy Iberia mediante envío postal. Os custos de envío correrán a cargo do cliente.