dominio https://www.naturgy.es:443/servlet/
hilo navegacion-->NO

A bici eléctrica: o vehículo estrela da cidade

Rápida, eficiente, segura, práctica, saudable, agradable, doado de conducir e, enriba, barata! A bici eléctrica só suma vantaxes. Nós explicámoschas para que te deixes seducir polo vehículo sostible estrela, perfecto para moverte pola cidade.

A bici eléctrica

 

As longas colas e os atoamentos de tráfico nas cidades durante as horas punta poderían converterse en historia se todos os condutores utilizasen o medio de transporte máis axeitado segundo as súas necesidades reais. Ir a pé, en transporte público, en moto, en coche ou en bicicleta, son as opcións de mobilidade máis estendidas que temos hoxe en día ao noso alcance. Se escollemos ben o noso vehículo, contribuiremos a mellorar a calidade do aire e a axilidade de circulación das nosas cidades e faremos un favor ao planeta e a nós mesmos.

Porque non se necesita un todoterreo para a cidade, nin un coche ou unha moto para traxectos curtos, a bici preséntase como a opción ideal para todos os que se queiran desprazar con rapidez e sen fumes polas saturadas cidades. A eléctrica, ademais, permítenos chegar ao noso destino sen esforzo e sen suar: un pequeno e silencioso motor axúdanos a manter o ritmo e a subir calquera costa en función das pedaladas que deamos. Conducila é pois, un auténtico pracer.

Circular cunha bici eléctrica non require seguro, carné de conducir, matriculación nin impostos de circulación e o seu custo de mantemento é practicamente cero. A súa batería ten unha autonomía de 160 km e a súa velocidade máxima en modo asistencia ao pedaleo acada os 25 km/h. Dúas características que a converten nun excelente medio de transporte urbano para traxectos curtos, moito máis que un vehículo de ocio para o fin de semana.

 

A bici eléctrica

  

En referencia ao seu custo económico, pódese afirmar que a bici eléctrica é un vehículo claramente barato: aínda que a priori o seu prezo de compra pode parecer caro, uns 1.000 euros de media, o investimento amortízase rapidamente xa que a recarga completa da batería (mediante calquera enchufe convencional) non chega aos 15 céntimos, e permítenos percorrer unha distancia de 160 km en modo asistencia. E en caso de quedar sen batería, tamén chegaremos á casa porque sempre poderemos seguir pedaleando.
 

Aínda que é certo que circular en bicicleta por vías que non estean preparadas para iso supón un risco para o ciclista, cada vez son máis as cidades españolas que están a investir no condicionamento de carrís bici. Barcelona, Vitoria, San Sebastián ou Sevilla son algúns exemplos. O reto das cidades do futuro é pois debuxar un novo mapa de circulación sostible.