En que che podemos axudar?
  • Facturas e pagos

    Facturas e pagos


    Atopa facilmente as principais xestións que podes facer online coas túas facturas:


     


    Tes dúbidas sobre a túa factura?

    Axudámosche a entender os conceptos e o detalle da túa factura de maneira fácil e visual.

     Saber más y entender mi factura

  • Emerxencias

    Emergencias de luz y gas


    Se te atopas ante unha situación de emerxencia de gas ou de avaría eléctrica, chama ao teléfono de emerxencias da túa empresa distribuidora.
    E se o necesitas, tamén podes acceder a información de seguridade de instalacións eléctricas e de gas natural para saber como actuar.
  • Modificar datos

    Modificar datos

  • Lectura do contador


    Lectura del contador


    Como Comercializadora, facturámosche coa lectura que nos facilita a túa Distribuidora Eléctrica e a túa Distribuidora de Gas. Ademais contámosche como facilitar as facturas. 

    Lectura do contador de gas

    Debido a que non existen contadores intelixentes de gas, é necesario tomar as lecturas de maneira manual.

    Podes facilitar a túa lectura de gas mediante o envío dunha fotografía do teu contador desde nosa App Naturgy. Facilitámosche as ligazóns de descarga aquí:


     

    Se tes algunha dificultade para realizar a fotografía do teu contador, podes contactar directamente coa túa Distribuidora de gas e facilitala para que a podamos ter en conta nas posteriores facturas. Podes consultar a listaxe e teléfonos aquí.

     
     

    Informámosche que como  Comerciailzadora, facturamos só en base á lectura proporcionada pola túa Distribuidora de Gas. En ocasións, todo e facilitar a lectura a través de nosa App, a Distribuidora de gas non toma esa lectura, ben por estar informada fóra o período ou porque un lector pasase a ler o teu contador, cuxo dato prevalece.



    Lectura del contador de Luz
    Para a luz, existen os contadores intelixentes, que se len a distancia. A túa Distribuidora eléctrica facilítanos esa lectura e por iso as facturas sempre están baseadas en datos de lecturas reais e son mensuais.

    Nos casos moi minoritarios en que non dispuxeses dun contador intelixente de luz, podes facilitar a lectura á túa Distribuidora eléctrica. Facilitámosche a listaxe das Distribuidoras eléctricas e os seus teléfonos.​

     

  • Contratos

    Contratos


    Actualiza as condicións do teu contrato modificando a potencia ou tarifa desde aquí, de maneira online.



     Suspensión temporal de subministración segundo o Real Decreto para Pemes e autónomos
    Conforme art.42 e 43 da Real Decreto Lei 11/2020 publicado no BOE-nº 91 de data 1 de abril de 2020:
    1.-En calquera momento durante o período de Alarma os clientes Autónomos ou Pemes, poderán suspender temporalmente os seus contratos de subministración eléctrica.

    2.-Dado que o estado de alarma finalizou, no prazo de tres meses, o consumidor que solicitase a suspensión do seu contrato de subministración poderá solicitar a súa reactivación.

    ​3.-As reactivacións do contrato de subministración e as modificacións dos contratos anteriormente sinaladas realizaranse no prazo máximo de cinco días naturais e sen que proceda a repercusión de custo algún sobre o consumidor, fóra de:
    a) os pagos por dereitos de extensión por incrementos de potencia contratada por encima do limiar contratado antes do inicio do estado de alarma,
    b) os pagos por supervisión de instalacións cedidas, no seu caso, e,
    c) no caso de que resultase necesario o cambio dos equipos de medida, o pago de actuacións sobre os equipos de control e medida previstos no capítulo VII do Real Decreto 1048/2013, do 27 de decembro, polo que se establece a metodoloxía de retribución da actividade de distribución de enerxía eléctrica.

    Para solicitar a reactivación de subministracións chámanos ao 900 649 047.


    Queres modificar a túa tarifa de luz e/ou gas?

    Cambia de tarifa por unha que se adapte máis ás túas necesidades.

     Ir a%nbsp;o recomendador de tarifas

  • Servizo técnico

    Servizo técnico


    Unha avaría? Enviámosche un técnico a domicilio para resolver calquera incidencia cos teus electrodomésticos, aire acondicionado ou a caldeira ou a calefacción.


     


    Que unha avaría non estrague o teu mellor momento

    Dispoñer dun bo servizo técnico de reparación e/ou mantemento das túas instalacións e aparellos é fundamental. Agora tes o servizo do experto en enerxía, con a mellor asistencia e coberturas para o teu fogar. Contrátao e gana en tranquilidade.

     Coñece os servizos de mantenemento e reparación

  • Reclamacións
  • Administradores de Xestorías

    Administradores de Gestorías


    Se necesitas xestionar varios clientes desde unha conta de Administrador de Xestoría, esta é a túa aplicación.Rexístrache primeiro para poder asignarche a túa carteira de clientes e xestionar os seus contratos.


     Se tes calquera dúbida, engade o número 607 450 940 á túa axenda e contáctar por Whatsapp (De L-V de 9 h a 21 h).


     
  • Información tarifas e servizos

    Tarifas e servizos


    Infórmache sobre as nosas tarifas, temos unha opción para cada necesidade de consumo.

    Plan
    Electricidade

    O noso mellor prezo en electricidade
    para a túa empresa.


     Interésame
    Plan
    Gas

    Adapta o consumo do teu negocio
    e aforra na túa factura.


     Interésame
     

    Infórmache sobre os nosos servizos de mantemento e reparación e contrata online en 3 minutos.

    Servizos
    Compara coberturas e elixe a modalidade
    que mellor se axusta ás túas necesidades.


     Interésame
  • Localiza a túa tenda ou estación

    Localiza a túa tenda ou estación de carga


    Achégache as nosas tendas Naturgy ou estacións de servizo de vehículos de gas natural:


      Localizador de tendas

     Tendas Naturgy
      Localizador de estacións 

     Atopa a túa estación de servizo