Alta ou baixa
de luz ou gas

Todas as xestións
e trámites necesarios.


Altas   Baixas
 

Se acabas de comprar ou alugar unha vivenda, goza do teu novo fogar sen preocupacións.

Axudámoste no proceso de instalación do gas natural e a luz na casa.

Altas Luz ou Gas

Ofrecémosche toda a información para que resolvas as túas dúbidas máis frecuentes.

Darte de alta

Se non tes instalado o gas ou a luz
na túa casa e queres darte de alta

 
  1. Solicita un instalador autorizado para que te asesore.
    Encontra instaladores na túa zona

     
  2. Contacta co noso teléfono gratuíto e solicita a alta de conexión de luz ou gas.
    900 649 412  Lun. a sáb. de 8 a 22 h.

 

 

Tempo considerado de instalación

Consulta que documentación debes presentar

Darte de baixa

Se xa tes conectado o gas ou a luz
na túa casa e queres darte de alta.


Chama para contratar un prezo libre ou regulado pola Administración.

Ven a Naturgy e empeza a gozar.

Lun. a sáb. de 8 a 22 h.

Mercado libre luz e gas i.   900 333 223
Mercado regulado gas i.    
900 100 502
Mercado regulado luz i.     
900 100 259
 


 

Formularios de solicitude

Consulta que documentación debes presentar

Todo o que debes saber para dar de alta o gas ou a luz

  • Que opcións teño para contratar o gas natural cunha empresa comercializadora?

    Podes contratar a prezo libre ou a prezos regulados pola Administración.

    En Naturgy ofrecémosche:

    Contratar a prezo libre con Naturgy Servicios (comercializadora de mercado libre) chamando o teléfono gratuíto 900 28 28 28.

    Contratar a prezos regulados pola Administración con Comercializadora Regulada Gas & Power SUR, S.A. (comercializadora de último recurso) chamando o teléfono gratuíto 900 29 29 29.


    Asinarase unha autorización para que a comercializadora correspondente solicite a posta en servizo da instalación á empresa distribuidora no teu nome.
  • Tipos de contratación que che ofrecemos:

    Ofrecémosche diferentes posibilidades, para que elixas a que máis che convén:

    Contratar a prezo libre con Naturgy Servicios chamando o teléfono gratuíto 900 333 223.

    Contratar a prezos regulados pola Administración con Comercializadora Regulada Gas & Power SUR, S.A. chamando oteléfono gratuíto 900 100 360.









 

Baixas Luz ou Gas

Facilitámosche toda a información que necesitas para realizar o cesamento da subministración.

  •   A realización do cesamento supón o corte de subministración e a retirada do contador ou a desconexión eléctrica.

Tot el que has de saber per donar de baixa el gas o la llum

  • Et recordem alguns punts importants que cal tenir en compte en fer un cessament de subministrament:

    El sol·licitant del cessament de subministrament ha de ser el titular del contracte. En cas contrari, hauràs d'aportar una autorització firmada, fotocòpia del DNI o NIE del sol·licitant, un document que acrediti el punt de subministrament i el formulari de cessament.

    Verifica si el teu subministrament és de baixa o alta/mitja tensió. El tràmit és diferent en cadascun dels casos.

  • Classificació dels subministraments segons la tensió.

    Un subministrament es classifica segons si la tensió és baixa, alta o mitja.

    Hi ha baixa tensió quan la tensió de la línia a què es connecta és inferior a 1 kV.

    És alta o mitja tensió quan la tensió de la línia és superior a 1 kV.


    Si et connectes a una línia d'alta/mitjana tensió, el centre de transformació és de la teva propietat. Si et connectes a una línia de baixa tensió, el centre
    de transformació és propietat de la distribuïdora.

    El primer que has de fer és consultar a la factura o al contracte el tipus de subministrament que tens en funció de la tarifa d'accés contractada.

    Consulta totes les especificacions sobre la tensió i el subministrament que tens contractat a l’enllaç següent.