Alta ou baixa de Luz ou Gas

Axudámosche a dar de alta o gas natural e a luz do teu fogar.

Goza do teu fogar dende o primeiro día!


Toda a información para responder ás túas preguntas

Altas de Luz ou Gas
Instalar gas o electricidad

Se non tes instalado o gas ou a luz na túa casa e queres darte de alta

Solicita un instalador autorizado que te asesore e che faga un orzamento da instalación.
Encontra tendas Naturgy na túa zona

 
Contacta co noso teléfono gratuíto e solicita a alta de conexión de luz o gas.

Lu. a ven. de 8 a 22h. e sáb. de 9 a 14h.
Mercado liberado de luz e gas: 900 333 555


Ou solicita a túa alta online:

Solicitar alta online

Tempo considerado de instalación

Alta gas o electricidad


Se xa tes conectado o gas ou a luz en tu casa y quieres darte de alta


Só tes que contratar a tarifa de gas ou luz que mais axústese ás túas necesidades coa nosa comercializadora en mercado libre para gozar de descontos na túa factura.

 


Ven a Naturgy, todo son vantaxes!


 

Consulta as nosas tarifas

Consulta que documentación debes presentar

 


Como interromper a subministración

Baixas de Luz ou Gas
 Para solicitar a suspensión de subministracións permanentemente pode facelo a través dos seguintes xeitos:

  • Online

    Online


    Solicita online o cesamento de subministración.

     

    Formulario online de cesamento

    Solicitar por email

    Descargar formularios de cesamento

  • Teléfono

    Teléfono

     

    Solicita a retirada do contador e
    infórmate dos pasos que debes seguir para
    o cesamento da subministración.

    Naturgy Iberia S.A.
    626 888 222
    900 100 251

  • Tienda Naturgy

    Presencial
     


    Acude á tenda Naturgy máis
    próxima.

     

    Tendas de atención presencial

    Consulta que documentación debes presentar

 
A realización do cesamento supón o corte da subministración e a retirada do contador ou a desconexión eléctrica e do gas. 
Contactos para solicitar un cambio de nome
Cambio de titular

  • Online

    Online


    Solicita online o cambio de titular.

     

    Formulario online de cambio de titular

    Solicitar por email

  • Teléfono

    Teléfono

     

    Solicita o cambio de titular e
    infórmache dos pasos para seguir.


    Naturgy Iberia S.A.

    626 888 222
    900 100 251

  • Tienda Naturgy

    Presencial
     


    Acode á tenda Naturgy máis
    próxima.

     

    Tendas de atención presencial

    Consulta a documentación para presentar

Preguntas Frecuentes

  • Cales son os puntos importantes para ter en conta ao realizar un cesamento de subministración?

    O solicitante do cesamento de subministración debe ser o titular do contrato. No caso contrario, deberás achegar a fotocopia do DNI, NIE ou pasaporte do solicitante, un documento que che vincule, como solicitante, ao punto de subministración e o formulario de cesamento con declaración responsable.

    Verifica se a túa subministración é de baixa, alta ou media tensión  O trámite é diferente en cada un dos casos.

     

  • Como se clasifican as subministracións segundo a tensión?

    Unha subministración clasifícase segundo se a tensión é baixa, alta ou media.

    Existe baixa tensión cando a tensión da liña á que se conecta é inferior a 1 kV.

    É alta ou media tensión cando a tensión da liña é superior a 1 kV.


    Se te conectas a unha liña de alta/media tensión, o centro de transformación é da túa propiedade. Se te conectas a unha liña de baixa tensión, o centro de transformación é propiedade da distribuidora.

    O primeiro que debes facer é consultar na factura ou no contrato o tipo de subministración que tes en función da tarifa de acceso contratada.

rgpdactive desactivado

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314

IDSPAGE - 1477494746204

argssite - GNF