L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área de clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RegístrateSi dispones de contratos en Comercializadora Regulada Gas & Power accede desde aquí
https://areaclientes.comercializadoraregulada.es
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Como facer un cambio de titular de luz ou gas?
O cambio de titular consiste en poñer os contratos de un enderezo a nome doutro titular, xa sexa persoa física ou xurídica.
É importante que o contrato estea a nome de quen consome a enerxía, porque no caso de non pagamento o titular será o responsable da débeda.
O cambio de titular debe pedilo sempre o novo titular, é dicir a persoa que quere poñer o contrato ao seu nome.
No caso do gas, recomendámosche que facilites unha lectura actual do contador para evitar que se lle facture o consumo anterior ao cambio. Utilizaremos esta lectura como a última do titular anterior (inicial para ti como novo titular).
Se xa es cliente, para cambiar gratuitamente o titular do teu contrato, accede á Área Clientes e fai clic sobre o botón Xestións no menú superior. Despois, para iniciar a xestión, entre as opcións do despregable, busca Contratar con Naturgy → Poñer contrato ao teu nome.👉
Se aínda non es cliente, podes utilizar o noso WhatsApp, dispoñible 24*7, escribindo ao 626 888 222 ou directamente desde aquí e selecciona Contratos/Cambio, ou ben, escoller calquera outra das canles de atención.
Antes de formalizar o cambio, faremos as comprobacións necesarias e poñerémonos en contacto contigo se fose necesario.
Lembra que o cambio será efectivo nun prazo aproximado de tres días e verase reflectido na próxima factura.
Por último, por favor, ten á man os datos do actual titular, porque chos pediremos.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!