Facilidades para axudarche no pagamento das túas facturas de luz e gas
Facturación mensual
En luz xa gozas diso, pero ofrecémosche a posibilidade de que tamén teñas facturación mensual de gas.
Escolle o día de pagamento
Entra na túa Área Clientes e escolle o tramo de días do mes que mellor che veña para pagar a túa factura.
Fraccionar facturas
Fracciona o pagamento da túa factura sen ningún custo adicional, en caso de que o precises.
Lectura Facilitada
Podes facilitarnos a lectura do teu contador de gas cada mes.
Se che interesa recibir cada mes a factura de gas
Podes solicitar o cambio na túa Área Clientes, atoparás a opción na sección "Facturas", ou chamando a Atención ao Cliente.
Ir a Área ClientesEscolle o día de pagamento das túas facturas
Dende a túa Área Clientes, podes elixir o tramo de días do mes no que queres que che pasemos o cargo da túa factura.
1.Entra na túa Área Clientes ou rexístrate se aínda non o fixeches.
2.Encontra a opción de escoller o día de pagamento dende a sección Xestións ou dende a sección de Facturas.
3.Fai clic na xestión Elixir día de pagamento e selecciona o tramo de días do mes no que che interesa que se realice o cargo na túa conta bancaria.
Área Clientes
Se che interesa que dividamos o importe da túa factura en varias cotas
Só tes que contactar connosco.
900 100 251Consulta as condicións aquí .
Lectura facilitada
Ofrecémosche a opción de facilitarnos a túa lectura de gas cada mes subindo unha foto do teu contador dende a túa Área Clientes. Mandarémosche un aviso cando teñas que facelo!
Ir a Área ClientesContámosche como axudarche a aforrar enerxía doadamente
Para saber máis consellos, descarga a nosa guía.
Descargar guíaDescubre os consellos de enerxía que Naturgy e Samanta teñen para ti aquí.
Preguntas frecuentes
Facturación mensual
Elixir día de pagamento
Fraccionamento
Lectura facilitada
Por que pode interesarme pasar á facturación mensual de gas? Que vantaxes ten en relación á facturación habitual de gas, que é cada dous meses?
O obxectivo é dividir a factura bimestral en dúas facturas mensuais de modo que cada mes recibas unha factura polo consumo de gas do mes anterior.
En Naturgy cremos que facer pagos mensuais pode resultarche máis cómodo que pagar bimestralmente, porque o importe para pagar repártese en dúas facturas.
Como fará Naturgy para facturarme mensualmente o gas se a empresa distribuidora non lle remite as lecturas mensualmente senón bimestralmente?
Que pasa se o importe da factura do mes en que Naturgy calcúlame a lectura resulta ser superior á que me correspondese en caso de ter unha lectura real da distribuidora?
Existe algunha forma de recibir unha factura de gas con base a unha lectura real todos os meses?
Cando empezaría Naturgy a facturarme mensualmente o gas? Facturarame por meses naturais?
Se non facilito lectura como poderá Naturgy calcularme a lectura o mes que a distribuidora non lles remitira lectura?
Se non quero seguir coa facturación mensual de gas podo solicitar a volta á facturación bimestral?
Poderei solicitar a Naturgy que corrixa a miña lectura se vexo que me factura en base a unha lectura diferente á que marca o meu contador?
Podo pedir que Naturgy factúreme mensualmente o gas e á vez solicitar outras medidas como elixir o día de cobranza ou un fraccionamento de factura?
Se un mes elixo un tramo de días para realizar o pago, mantense ese mesmo tramo de días ao mes seguinte?
Correcto, mantense.
Cales son as condicións para poder solicitar o fraccionamento de pago das miñas facturas?
Poderás solicitar o fraccionamento sempre que a túa factura atópese emitida polo banco, pero non abonada aínda, isto é, en estado “Pendente de pago”.
Desde as apartado “Facturas” na túa Área Clientes poderás observar o estado das túas facturas previo a facer a túa solicitude.
Os requisitos para poder fraccionar un importe en cotas son os seguintes:
- O contrato debe estar domiciliado
- Non debes dispoñer doutro fraccionamento activo.
- O importe da factura ten que ser superior a 75€
- A primeira cota cobrarase con tarxeta
O fraccionamento aplica unicamente a unha factura?
Durante cantos meses como máximo pódese fraccionar?
Podedes avisarme mensualmente para que vos faga chegar a miña lectura de gas?
Si, podemos avisarche por email uns días antes da data en que necesitaremos a túa lectura de gas para que nola poidas enviar a tempo.
Para activar os avisos por email entra en Área Cliente e accede á sección “Dar lectura de gas”, ou contáctar ao teléfono de Atención ao Cliente (900 100 251) e na próxima emisión de factura, avisarémosche.
Esta lectura prevalece sobre a lectura estimada pola distribuidora?
Como podo facilitar a miña lectura de gas?