Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Tarifas de luz e gas

Tarifas de luz e gas

Descubre a tarifa de luz ou gas que mellor se adapte ás túas necesidades.

Asesorámoste para atopar a tarifa de luz e gas que se axuste mellor ás túas necesidades.

 

Como contratar a túa tarifa de luz e gas?

Como contratar a túa tarifa de luz e gas?

Así de doado, benvido a Naturgy!

Selecciona a túa tarifa de luz

  

Introduce os datos do titular

  

Indica os datos do punto de subministración

  

Engade servizos adicionais, se o desexas

   

Revisa a información e confirma

  

Por que contratar a tarifa de luz e gas con Naturgy?

Por que contratar a tarifa de luz e gas con Naturgy?

Goza sempre da tranquilidade con Naturgy. As nosas tarifas de luz e gas ofrecen flexibilidade e personalización cun prezo competitivo.

Tranquilidade no prezo

Transparencia, estabilidade e liberdade de cambio.

Tranquilidade de ternos ao teu lado sempre que o precises

Asistencia no teu fogar en menos de 3 h os 365 días.

Tranquilidade de coidar o planeta

Ofrecémosche solucións enerxéticas sostibles para que fagas un uso eficiente da enerxía.

E se non teño gas, como o dou de alta?

 

E se non teño gas, como o dou de alta?

 

Chama a túa distribuidora da zona

  

Construción das instalacións

  

Contratación e colocación de contador

  

Xa tes subministración

   

Preguntas frecuentes sobre as tarifas de luz e gas

Preguntas frecuentes sobre as tarifas de luz e gas

Analiza as características de cada tarifa eléctrica e de gas. Diferéncianse sobre todo en como se factura o teu consumo. Escolle a túa tarifa segundo as túas pautas de consumo (se consomes enerxía indistintamente a calquera hora, ou se estás ou non na casa só os fins de semana) ou as túas preferencias de pagamento (pagar polo que consomes ou pagar unha cota fixa). Elixir a tarifa que máis se adapta á túa forma de consumo é o mellor xeito de aforrar enerxía.

Para dar de alta o gas natural na túa casa, sigue estes pasos:

  1. Contacta coa distribuidora de gas da túa zona (Consulta a túa aquí): Para obter o teu orzamento da instalación de gas na túa vivenda.
  2. Procede á instalación: Elixe a empresa instaladora (a da distribuidora ou un instalador autorizado) e, unha vez finalizada a instalación, obterás o teu CUPS de gas e o certificado de instalación (precisaralos para contratar a túa tarifa de gas).
  3. Contrata e obtén o teu contador: Contacta connosco para contratar unha tarifa de gas natural. A comercializadora (Naturgy) e a distribuidora enviarán un técnico á vivenda para revisar a instalación e colocar o contador de gas. O prazo estimado para a activación do contrato, unha vez que dispoñas do teu contador instalado, é de 10 días.

Para máis información, preme aquí.

Porque ademais de ter uns prezos competitivos, terás a tranquilidade duns prezos estables durante 12 meses, sen permanencia nin penalizacións.
Ademais, desde a túa Área Clientes poderás consultar as túas facturas e consumos, así como xestionar os teus contratos.

É moi doado, tan só debes ter á man unha factura de luz e de gas actual. Necesitarás o enderezo exacto e o CUPS que é un código único que identifica esa subministración nese enderezo e que sempre está informado nas facturas.
Podes contratar a electricidade e o gas online en poucos e sinxelos pasos. Tamén nos podes chamar ou ben deixar o teu teléfono para que te chamemos.
Se non es o titular do contrato actual, non importa, tamén podes contratar con Naturgy e indicarnos que, co cambio, ademais queres facer un cambio de titular.

Non, as nosas tarifas de luz e gas non teñen permanencia. Tes total liberdade, tanto para cambiar de tarifa coma para cambiar de comercializadora. Sen penalizacións nin condicións.

Non, en Naturgy ofrecémosche prezos transparentes, sen condicións nin obrigas. Temos servizos de mantemento que podes contratar con total liberdade porque non están vinculados ao prezo da túa tarifa.

Podes consultar e xestionar todo o relativo aos teus contratos na túa Área Clientes, cando e dende onde queiras.
Ademais, podes elixir entre as distintas canles de atención que Naturgy ofrece aos seus clientes. Estamos encantados de atenderte por calquera deles.

En Naturgy non só che subministramos enerxía, tamén che ofrecemos servizos de mantemento que che axuden no día a día do teu fogar. Os servizos de mantemento dan cobertura de mantemento e reparación das túas instalacións con:

  • Servigas: Preventiva e reparacións urxentes da instalación e equipos de gas, así como inspección periódica obrigatoria.
  • Servielectric: Preventiva do aire acondicionado e reparacións urxentes dos teus electrodomésticos.
  • Servihogar: Reparación urxente en fontanaría, ferraxaría e cristalería e asistencia xeral no fogar.

Para reparacións urxentes, acudimos en menos de 3 horas ao teu fogar, as 24 horas do día, os 365 días do ano. E sen preocuparte do desprazamento e 3 horas de man de obra que están incluídas e con garantía de 6 meses en todas as túas reparacións.

Si. Elixe a tarifa de electricidade e de gas que máis che interese e sigue coa contratación online. Necesitarás ter á man os datos do teu enderezo de subministración e os datos bancarios para domiciliar as túas facturas.