Reparación urxente de caldeiras e electrodomésticos.

exist_rgpd_accept false

value_rgpd_accept false

exist_cookie false

value_cookie false

NAMECOOKIE RRSSpixel2-Facebook.js

VALUECOOKIE false

exist_rgpd_accept false

value_rgpd_accept false

exist_cookie false

value_cookie false

NAMECOOKIE snippet-VWO.js

VALUECOOKIE false

exist_rgpd_accept false

value_rgpd_accept false

exist_cookie false

value_cookie false

NAMECOOKIE googleAnalytics.js

VALUECOOKIE false

logo_easygo
EasyGo

Tes unha avaría urxente?

Con EasyGo chegamos en menos de 3 horas.

 
24 horas / 365 días ao ano
Se es cliente de Servigas ou Servielectric chama ao 900 40 80 80

Reparación urxente de avarías

 

Reparación
auga quente


 

Reparación
caldeira


 

Reparación
calefacción


 

Reparación
eléctrica


 

Reparación
aire acondicionado


 

Reparación
lavalouza



Reparación
frigorífico


 

Reparación
secadora


 

Reparación
lavavajillas


 

 

Servizo
fontanería


 

Servizo
cerraxeiro


 

Reparacion urgente de calderas

Por que EasyGo?


Acudimos en menos de 3 horas para servizos urxentes

Sen necesidade de ser cliente 
de Naturgy.

Servizo multimarca

Garantía Naturgy.

Desprazamento e man de
obra incluídos.

Pezas se fosen necesarias non incluídas.

Dispoñible 24 horas, 365 días ao
ano.

Por que EasyGo?

Como solicitar o servizo de reparación urxente

Elixe a túa reparación
Informa o teu Código Postal e o nivel de urxencia e tramo horario que desexas para a túa reparación.
Infórmanos dos teus datos
Só os teus datos de contacto e a dirección onde realizar a reparación.
Reserva o servizo
Pedirémosche a túa tarxeta bancaria nunha pasarela segura. O pago non se realizará ata finalizar o servizo. 

Que inclúe o prezo de EasyGo?

O servizo ten distintas modalidades segundo o nivel de urxencia que teñas. Ti elixes que modalidade necesitas. 

O servizo  EasyGo inclúe diagnóstico, reparación ata 3 horas de man de obra e desprazamento. Quedan excluídas as pezas ou a man de obra adicional, que se deberán pagar ao instalador directamente.

img_calendario
Franxas horarias de servizo
Prezos con IVE incluídos
img_euro
Servizo estándar
img_atencion
Servizo en menos de 3h
Horario laborable
L-V 08:00h a 18:00h
99,00 € 119,00 €
Horario nocturno
L-S 18:00h a 08:00h
119,00 € 144,50 €
Domingos e festivos 144,50 €

*Prezos con IVE incluído.

img_tarjeta_naturgy

O pago realízase con tarxeta

Non se fará ningún cargo antes da realización do servizo. Todos os cargos efectuaranse unha vez finalizase o servizo.

 
 O custo do servizo está relacionado coa urxencia e horario no que desexes que  Naturgy realice o servizo contratado.
  • Se non necesitas ser atendido en menos de 3 horas, e cítase para un día laborable de luns a venres de 8 a 18 h o custo é de 99 € (IVE/IVE incl.). Se dentro deste horario queres asistencia en menos de 3 h, o custo é de 119€ (IVE/IVE incl.).
  • O custo dos servizos prestados fóra deste horario, isto é de 18 a 08 h, é de 119€ (IVE/IVE incl.) se a cita é programada e de 144,50€ (IVE/IVE incl.) se queres ser atendido en menos de 3 h. 
  • Os servizos prestados en domingos ou festivos teñen un custo de 144,50€ (IVE/IVE incl.)

Comparte este servizo cos teus contactos

Comparte a túa experiencia para que outros poidan dispoñer dun servizo de asistencia urxente de calidade. 

Resolvemos as túas dúbidas

  • Que servizos de reparación podo solicitar?

    Podes solicitar o teu servizo para calquera incidencia, avaría ou urxencia coa túa lavadora, secadora, lavalouzas ou frigorífico. Tamén para reparar a túa caldeira a gas, ou quentador a gas ou eléctrico, así como o equipo de aire acondicionado. Ademais, podes solicitar asistencia para servizos de  cerrajería e fontanería.

  • Pódoo solicitar xa?

    Agora mesmo, ou cando o teu queiras, EasyGo presta servizo os 365 días do ano. Se o precisas en menos de 3 horas o técnico está na túa casa. Ou se o prefires vimos mañá, segundo a urxencia e horario o custo varía, infórmache antes.

  • Quen e como se contrata?

    Os servizos poden contratarse tanto se xa es cliente ou non cliente de  Naturgy.
    Podes xestionar  direcamente a contratación de forma  online ou telefonicamente. Só necesitas: elixir o servizo para contratar, NIF/CIF ou Pasaporte, a dirección onde realizar o servizo e unha tarxeta bancaria.
    Non é necesario que o titular da tarxeta de pago estea presente no momento da visita.

  • Como se paga o servizo?

    Con tarxeta de Crédito. No momento da solicitude do servizo, infórmase do medio de pago, pero non se realiza ningún cargo. O cargo realizarase unha vez realizado o mesmo.

  • Que pasa se se require pezas ou material na reparación?

    As pezas, material e man de obra adicionais quedan excluídas do servizo contratado.
    No caso de que para levar a cabo a reparación fose necesaria a substitución de pezas ou material adicional o cliente abonarao ao técnico especialista, previa aceptación do orzamento.

  • Cando recibirei a factura?

    A factura dos servizos contratados recibirála unha vez finalizado o servizo, no email indicado no momento da contratación.

  • A reparación ten garantía?

    Os servizos EasyGo teñen garantía de 6 meses

  • Que cobre o servizo de fontanería?

    O servizo de fontanería inclúe liquidar incidencias:
    a) Cando hai unha rotura de tubaxes que se atopen no interior de muros, paredes, teitos, bajosuelos, xardíns e as que queden ocultas á vista pero que produzan escapes de auga e causen danos.
    b) Unha rotura de tubaxes vistas, radiadores, chaves de paso que produzan escapes de auga e causen danos.

  • Que cobre o servizo de cerraxeiro?

    O servizo de  cerrajería inclúe liquidar incidencias nos seguintes casos:
    a) Apertura de porta, sempre que non poida acceder á vivenda (ou a do seu aparcamento se é unha vivenda unifamiliar) ou non poida saír.
    b) Reparación ou substitución de  bombillo,  pomo e  manilla, cando impida acceso a vivenda.
    c) Reparación ou substitución de peche/fechadura de fogar, nos casos que quede desprotexido ou impida saír ou entrar.
    ​Para solicitar este servizo o contratante ten que ser un usuario con xusto título da vivenda.

  • Que significa que o contratante ten que ser un usuario con xusto título da vivenda?

    Que é unha persoa que ten habilitación legal para vivir no inmoble, por exemplo, que é o propietario ou é o arrendatario do mesmo.

rgpdactive true

argssite - GNF