Política de reclamacións - Naturgy - Fogar

Política de Reclamacións

Queremos clientes satisfeitos

Estás no centro de todo

En Naturgy queremos que esteas no centro de todo o que facemos.
Por iso, a nosa Política de Reclamacións céntrase nuns eixes que se
fundamentan en satisfacer os nosos clientes.
   
Comunicación
Elixe como queres contactar connosco. As nosas canles adáptanse ás túas necesidades.
Gratuidade
Se tes que reclamar, faino sen custo ningún. Todas as canles de reclamación son gratuítas.
Seguimento
Coñece o estado da túa reclamación con facilidade. Enviámosche un código único para garantir o seguimento.
Resolución
Seguimos o teu caso ata solucionalo. Orientámoste sobre os prazos de resolución.
Información
Estarás sempre informado. Durante o proceso e cando resolvamos a túa reclamación.
   
Política de reclamacións
   
   
Escoita e satisfacción
A túa opinión importa.
Preguntámosche para mellorar os nosos servizos e, se non estás satisfeito, volveremos revisar o teu caso.

rgpdactive desactivado

argssite - GNF