Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Como sei o que teño contratado?

É moi doado! Na Área Clientes ou na App Naturgy Clientes podes consultar que subministracións ou servizos tes contratados. Na sección Produtos do menú superior, terás informado o que tes contratado para cada enderezo.

Selecciona cada produto contratado e verás os seus datos máis relevantes como o nome da tarifa, as potencias eléctricas contratadas para cada período, a tarifa de acceso etc. Ademais, tes máis detalle sobre a túa tarifa en Mostrar descrición.

Por certo, como alternativa, tes a mesma información na túa factura, tanto no seu soporte dixital como en papel:

  • Na alínea Detalle da túa factura poderás ver o nome da túa tarifa e o prezo aplicado como, por exemplo, podes ver aquí para un tipo de tarifa por uso e aquí para tarifa plana.
  • Na alínea Os teus datos de subministración indicámosche a potencia contratada, a tarifa de acceso e a próxima data de renovación no caso de luz .

Lembra que os nosos produtos non teñen penalización por permanencia!