cid es 1477708275754

Resolvemos as túas dúbidas - Naturgy - Fogar

URLPROV /gl/fogar/gl_es_fnt_hogar/resolvemos_as_tuas_dubidas

CABRESTY GNF TEMPLATE GNF_Cabecera_Restyling

CABRESTY 1477708275754 TEMPLATE GNF_Cabecera_Restyling

Necesitas saber máis?

Ponte en contacto connosco:
Chámanos!
900 799 799
Se o prefires,
Chamámosche
tarifa plana zen

Tarifa Plana Zen

  • Como funciona a Tarifa Plana Zen?

    En Naturgy querémoscho poñer fácil. Por iso, se contratas calquera dos nosos produtos e servizos coa Tarifa Plana Zen, pagarás o mesmo todos os meses e sen regularizacións a final de ano. Coa nosa calculadora podes calcular cal será a túa cota mensual personalizada e deixar de preocuparche polas variacións nos importes das túas facturas.
     

    En cada factura informarémosche de cal é o teu consumo con respecto ao máximo cuberto pola túa cota. Tamén podes recibir este aviso periodicamente por SMS, e-mail e notificacións na Área Clientes.

  • Hai algún requisito para contratar esta tarifa?

    Os únicos requisitos para contratar a Tarifa Plana Zen son:
     

    • Que a potencia de electricidade contratada non supere o 10kW. Se tes unha potencia maior, non te preocupes! Este límite ampliarase a 15kW a partir de abril de 2021 coa entrada de vigor das novas peaxes.
    • No caso de contratar gas, poderás facelo sempre que o teu consumo non supere os 50.000 kWh/ano.
  • Que vantaxes ten a Tarifa Plana Zen?

    Coa Tarifa Plana Zen de Naturgy terás a tranquilidade de saber canto pagarás cada mes pola enerxía, sen complicacións Pero esa non é a única vantaxe! Pásache á Tarifa Plana Zen e goza de:
     

    • Unha única cota mensual asegurada para luz, gas e servizos.
    • Unha tarifa de 12 meses sen permanencia nin regularización ao finalizar o ano.
    • Facturación mensual a día fixo do mes. Así, ademais de saber en todo momento canto vas pagar, tamén te aseguras cando vas recibir a factura.
    • Enerxía 100% verde. Todas as nosas tarifas ofrécenche gas neutro e electricidade renovable con garantías de orixe Úneche ao cambio e axúdanos a loitar contra o cambio climático!
     

    Ademais aquí poderás acceder a todos os descontos e vantaxes adicionais que che ofrecemos por ser cliente de Naturgy.

  • Como se calcula a miña cota personalizada?

    A cota pódese calcular de dúas formas diferentes:
     

    • A partir do teu consumo anual durante os 12 meses previos á contratación desta tarifa.
    • A partir dunha estimación que podes realizar coa nosa calculadora segundo os datos da túa vivenda e os teus hábitos de consumo.
     

    Un mes antes da renovación do contrato, calcularemos a túa nova cota personalizada cos datos de consumo recentes. Así nos aseguramos de que as túas facturas axústanse á túa necesidade enerxética.

  • Que pasa se excedo o consumo establecido na miña cota?

    Non te preocupes se superas o consumo da túa cota! Entendemos que o consumo sempre varía e, por iso, establecemos uns limiares dun 30% máis en electricidade e dun 50% en gas. En caso de exceder estes límites, informarémosche con antelación do cambio no patrón de consumo sen cobrarche polos consumos extras e cambiarémosche a outro produto preestablecido no contrato que se adapte ás túas necesidades reais. Así de fácil!

  • Teño permanencia con esta tarifa?

    Non, outra das vantaxes da Tarifa Plana Zen é que non hai penalización se decides cambiarche a outra tarifa ou darche de baixa antes de que finalicen os 12 meses establecidos no contrato.
     

    En caso de baixa anticipada, realizaremos unha liquidación co teu consumo real calculado ao prezo de tarifa de referencia. Desta forma, devolverémosche a diferenza no caso de que o importe do consumo fose menor que a túa cota personalizada ou deberás abonala se o consumo foi superior.

Tarifa por uso

Tarifa Por Uso

  • Que é a Tarifa Por Uso?

    É unha tarifa deseñada para que pagues só pola enerxía que consumas, sen preocuparche polos cambios de prezos no mercado do gas ou da luz. Coa Tarifa Por Uso todas as horas teñen o mesmo prezo, polo que se consumes menos o verás reflectido na túa factura.

  • Que implica que o prezo da enerxía sexa fixo?

    Cando contrates luz ou gas, hai que ter en conta dous termos: o termo de potencia ou termo fixo e o termo de enerxía ou termo variable. Coa Tarifa Por Uso, o prezo da enerxía ou do gas que usamos para calcular o termo variable é o mesmo as 24 horas do día, durante os 12 meses de vixencia do contrato. Sen cambios nin sorpresas!
     

    Se contratas esta tarifa, asegúrasche tranquilidade, xa que consumas cando consumas, o prezo da enerxía sempre é o mesmo.

  • Cales son as vantaxes da Tarifa Por Uso?

    Coa Tarifa Por Uso de Naturgy poderás gozar dos seguintes beneficios:
     

    • O prezo da enerxía é sempre o mesmo. Desta forma, non terás que preocuparche polos horarios nin cando é mellor poñer a lavadora ou a secadora.
    • A enerxía é verde e con garantías de orixe, así poderás reducir o teu impacto e axudar ao planeta.
    • En cada contrato, os compoñentes libres dos prezos teñen reserva de prezos, polo que che garantimos que o prezo da enerxía non variará durante os 12 meses de vixencia do contrato. 
    • Terás acceso a todas as vantaxes e descontos por ser cliente de Naturgy Queres saber cales son? Consúltaos aquí.
  • Como se calcula a factura da luz e o gas natural?

    O importe da facturación mensual componse de:
     

    • A cota fixa: calcularase o termo de potencia en luz e en gas o termo fixo multiplicando polos días do período de facturación.
    • O importe variable: é o resultado de multiplicar o termo de enerxía (€/ kWh) polo consumo mensual ( kWh), tanto para calcular o importe da luz ou do gas.
     

    Para un cálculo personalizado, podes utilizar a nosa calculadora.

  • A Tarifa Por Uso ten permanencia?

    Non, ningunha das nosas tarifas teñen permanencia, polo que podes cambiar de produto ou darche de baixa cando queiras. Aínda que estamos seguros que cumpriremos as túas expectativas e traballamos para iso diariamente!

Tarifa Noche

Tarifa Noite

  • Como podo aforrar na factura da luz coa Tarifa Noite?

    Coa Tarifa Noite podes aforrar na túa factura se organizas a túa actividade e o consumo enerxético. Para axudarche a reducir o importe da túa factura, esta tarifa divide o día en dous tramos horarios con termos de consumo diferentes: as horas punta e horas vale. As horas punta son as diúrnas, de 13 h a 23 h no verán e de 12 h a 22 h no inverno. As val son, por tanto, as nocturnas: de 23 h a 13 h no verán e de 22 h a 12 h no inverno.
     

    O prezo das horas vale é sempre inferior, polo que se realizas certas actividades como poñer a lavadora ou o lavalouzas durante este período horario, aforrarás no prezo final da túa factura.
     

    Tamén podes consultar os nosos consellos de aforro enerxético para asegurarche de que estás a xestionar a enerxía do teu fogar da forma máis eficiente.

  • Podo darme de baixa da Tarifa Noite antes de que termine a vixencia do contrato?

    A Tarifa Noite de Naturgy non ten permanencia, polo que podes cambiarche a outra tarifa ou darche de baixa en calquera momento. Aínda que traballamos a diario para ofrecerche a mellor experiencia!

  • Como se calcula o prezo da luz coa Tarifa Noite?

    Coa Tarifa Noite, o importe mensual da túa factura da luz está composto pola suma de:
     

    • Cota fixa: calcúlase multiplicando a potencia contratada (kW) polos días de facturación e polo termo de potencia (€/kW/día).
    • Importe variable. É a suma do calculo dos termos de enerxía vale e punta:
      • Termo de enerxía vale (€/ kWh) x Consumo mensual val ( kWh).
      • Termo de enerxía punta (€/ kWh) x Consumo mensual punta ( kWh).
     

    Interésache? Descobre máis sobre esta tarifa aquí.

  • Por que me convén escoller esta tarifa?

    Se te esforzas en programar o teu consumo para ser eficiente e queres velo reflectido na túa factura, esta é a tarifa perfecta para ti! Ademais, garantímosche que o prezo da enerxía non vai variar durante os 12 meses de vixencia do contrato.
     

    Tamén poderás gozar de todos os descontos e vantaxes de ser cliente Naturgy. Descúbreas aquí!

Tarifa Compromiso
  • Información sobre a Tarifa Compromiso

    A Tarifa Compromís és unha de lles nostres tarifes elèctriques per ús, que manté o preu do kWh per 24 mesos, per a qual cousa o preu €/ kWh de l' energia és o mateix totes lles hores do dia.

  • A Tarifa Compromiso ten permanencia?

    A Tarifa Compromiso non ten permanencia nin condicións adicionais, polo que poderás contratar calquera outra tarifa con Naturgy ou con outra comercializadora en calquera momento, sen ningún custo engadido. O único compromiso témolo nós: comprometémonos a manter o mesmo prezo durante 24 meses.

  • Estou a pagar menos coa Tarifa Compromiso?

    Cada contrato de luz ten un prezo de partida que se establece no momento da contratación e mantense durante o período de vixencia do contrato, que no caso da Tarifa Compromiso é de 24 meses. Por tanto, se os prezos do mercado almacenista seguen á alza, esta tarifa segue sendo vantaxosa.

  • A Tarifa Compromiso ten discriminación horaria?

    Coa Tarifa Compromiso non se aplica a discriminación horaria e facturarémosche os quilowatts consumidos ao mesmo prezo en todas as horas do día, sen variacións durante 24 meses. Podes consultar os prezos no teu contrato ou directamente na factura.

  • Detalle de prezos da Tarifa Compromiso

    Ten a seguridade de que os nosos prezos de enerxía son os do teu contrato, pero lembra que:

    - Os prezos comerciais adoitan incluír descontos ou promocións, e impostos. Actualmente o IVE está reducido ao 5% e o Imposto Eléctrico ( IEE), ao 0,5%, ata o 31/12/22.

    • O prezo comercial non se traslada tal cal, na factura, senón que o verás desagregado en diferentes liñas: a do consumo, a do termo de potencia para punta e val, os descontos (se os houbese), o imposto eléctrico, e o IVE.
    • Agora ben, o Goberno inclúe cargos regulados nas tarifas, tanto en consumo como no termo de potencia (val e punta) e pode decidir cambialos en calquera momento, á alza ou á baixa. Normalmente faio ao 1 de xaneiro. Se isto ocorrese o prezo axustaríase en consecuencia, tal e como recolle o teu contrato.
    • Como exemplo, ao 1 de xaneiro 2022, o Goberno eliminou un desconto sobre os cargos do sistema eléctrico, eliminándose a liña de desconto na factura para contratacións previas a esta data, e á súa vez o Goberno diminuíu os cargos completos que inclúe a tarifa, facendo reducir tanto o prezo do consumo como o do termo de potencia.
  • Os prezos da Tarifa Compromiso mantéñense durante 2 anos?

    Os prezos da Tarifa Compromiso que se manteñen durante 24 meses son tanto o prezo da enerxía (€/ kWh) como o da potencia (€/kW día) cos cargos do sistema eléctrico completos, sen impostos. Estes prezos son os que ves na factura, tanto na liña de consumo como nas dúas liñas dos períodos de potencia, punta ( P1) e val ( P2). Só poderán aplicarse as variacións que poidan darse nos conceptos regulados polo Goberno. Ata o 31/12/22, estes importes teñen un IVE e un Imposto Eléctrico ( IEE) reducidos.

  • Na Tarifa Compromiso aplícanme un IVE do 21%?

    Si, pero só si tes unha potencia superior a 10 kW.

    Para potencias inferiores ou iguais a 10 kW, aplícase un IVE do 5% ata o 31/12/2022.

    Ademais, ten en conta que a redución do IVE eliminaríase automaticamente si o custo almacenista da enerxía pasase a ser menor de 45 €/MWh.

  • Coa Tarifa Compromiso podo cambiar a potencia?

    Si, coa Tarifa Compromiso podes elixir unha potencia punta e unha potencia val que se axusten ás túas necesidades. Si deséxalo, podes utilizar o noso Recomendador para que axudémosche a elixilas. Si desexas modificar a túa potencia contratada, podes facelo na área Clientes: feixe clic sobre Produtos no menú superior e, a continuación, selecciona Luz → Cambiar de potencia.

Superpacks
Superpacks Naturgy (SPK)
  • Que son as tarifas Plan SPK?

    Son as antigas Tarifas Mes coas que se construía o Superpack Naturgy. Co cambio da estrutura de peaxes tanto de luz (en xuño 2021) como de gas (en outubro 2021), aproveitamos para cambiarlles o nome. O funcionamento e vantaxes destas tarifas non variaron.

  • Que conceptos inclúe o SPK Naturgy?

    O importe das cotas do SPK Naturgy inclúe o seguinte:

    • Para a luz, inclúe o termo de potencia e de enerxía, segundo o consumo máximo contratado (kWh/ano) en cada SPK.
    • Para o gas, inclúe o termo fixo e o variable, segundo o consumo máximo contratado (kWh/ano) en cada SPK.
    • O custo do servizo ou servizos de mantemento contratado.
    • O alugueiro do equipo de medida monofásico de electricidade.
    • O alugueiro do equipo de medida de gas, cando corresponda.
    • Os impostos: sobre a electricidade, os hidrocarburos*, o IVE...
     

    * O importe correspondente ao imposto de hidrocarburos (0,00234 €/kWh) incluído na cota calculouse sobre un consumo de gas estimado mensual en función do tramo contratado. O importe final da cota variará á alza ou á baixa, como consecuencia de aplicar o devandito imposto ao consumo facturado en cada mes.

    Non inclúe outros conceptos regulados que poidan ser trasladados pola empresa distribuidora relacionados coa subministración de gas e electricidade, entre outros, o canon IRC.

  • O SPK Naturgy ten permanencia?

    Podes darche de baixa en calquera momento, pero has de ter en conta que se te dás baixa antes de que finalice a vixencia calcularemos a diferenza entre o que deberías pagar coas Tarifas de referencia e o que se che facturou coa Tarifa Plan que forma parte do teu SPK. No caso de que a diferenza sexa positiva, é dicir que salga a pagar, facturaráseche dita diferenza.

    Podes atopar máis información nas Preguntas Frecuentes sobre a Tarifa Plan.

  • Como saber os kWh xerados nun mes e se me estou a exceder do consumo máximo anual da miña tarifa?

    En cada factura se indica o consumo acumulado ata a data e o consumo máximo anual da tarifa contratada para controlar e previr os excesos de consumo. Ademais, se te avisará antes de que excedas o consumo máximo anual no caso de que esteas a achegar ao límite, para que non haxa sorpresas. Recorda que tamén podes consultar toda esta información na túa Área Clientes:
     

    • Ver a factura con toda a información e avisos relacionados cos teus produtos contratados.
    • Ver a curva de consumo extrapolada ata o fin de vixencia, o cal che dará unha idea de se excederá ou non o consumo contratado.

    Podes atopar máis información nas Preguntas Frecuentes sobre a Tarifa Plan.

  • Que pasa se consumo máis do previsto no meu SPK?

    Cada tramo ten un límite de consumo a partir do cal, se non cambias de tramo, se se supera devandito límite, facturaráseche o consumo extra ao prezo vixente das seguintes tarifas (segundo a túa tarifa de acceso), sen promocións:
     

    Tarifa Por Uso Gas Mini
    Tarifa Plan Gas Tarifa Plan Luz
    S e XS M, L e XL Tarifa Por Uso Luz
    Tarifa Por Uso Gas Media

    Podes consultar os prezos vixentes destas Tarifas aquí.
     

    Podes atopar máis información nas Preguntas Frecuentes sobre a Tarifa Plan e os seus tramos.

  • Como podo saber o SPK que teño contratado? E a cota?

    Podràs conèixer quin tram tens contractat actualment consultant la teva factura o entrant en l'Àrea Clients. També pots telefonar-nos al telèfon d'atenció al client.

  • Podo cambiarme á nova Tarifa Plana de Naturgy? Que implicacións ten este cambio no meu contrato?

    Podes darche de baixa en calquera momento, pero has de ter en conta que se te dás baixa antes de que finalice a vixencia calcularemos a diferenza entre o que deberías pagar coa tarifa de referencia correspondente, co prezo vixente no momento en que contrataches (ou renovaches se fai máis dun ano que contrataches), sen promocións, e o que se che facturou coa Tarifa Plan. No caso de que a diferenza sexa positiva, é dicir que salga a pagar, facturaráseche dita diferenza. Podes consultar os prezos da tarifa de referencia chamando ao teléfono de atención ao cliente 900 100 251.

Tarifa Mes
Tarifas Plan
  • Que son as tarifas Plan?

    Son as antigas Tarifas Mes. Co cambio da estrutura de peaxes tanto de luz (en xuño 2021) como de gas (en outubro 2021), aproveitamos para cambiarlles o nome. O funcionamento e vantaxes destas tarifas non variaron.

  • Cales son os meus límites de consumo? Podo cambialos?

    As Tarifas Plan teñen 5 tramos de consumo:
     

    Tramos Gas Luz
    Consumo mínimo (kWh/a) Consumo máximo (kWh/a) Consumo mínimo (kWh/a) Consumo máximo (kWh/a)
    Tarifa Plan XS - 3.000 - 1.500
    Tarifa Plan S 3.001 6000 1.501 2.500
    Tarifa Plan M 6.001 9.000 2.501 4.000
    Tarifa Plan L 9.001 12.000 4.001 5.500
    Tarifa Plan XL 12.001 20.000 5.501 7.000

    Se necesitas adaptar mellor a túa Tarifa Plan ao teu consumo real, podes chamarnos ao teléfono de atención ao cliente e solicitarnos que che cambiemos ao tramo que se axuste máis e así evitar que che facturemos excesos de consumo.

    En cada factura indícase o consumo acumulado ata a data e o consumo máximo anual do tramo contratado para que poidas controlar e previr os excesos de consumo. Lembra que sempre podes consultar esta información dende a túa Área Clientes.

    • Podes ver a factura con toda a información e avisos relacionados cos teus produtos contratados.
    • Podes ver a curva de consumo extrapolada ata o fin de vixencia previsto, o cal che dará unha idea de se excederás ou non o consumo contratado.

    Ademais, tamén poderás recibir avisos por mail ou sms indicándoche o teu consumo acumulado e se estás próximo ao consumo máximo.
     

    Na seguinte táboa atoparás as cotas actuais de cada tramo, sen impostos e co IVE e o imposto eléctrico (luz) e o de hidrocarburos aplicados (gas).
     

    Tramos Gas Luz
    Cota sen impostos €/mes Cota con impostos €/mes Cota sen impostos €/mes Cota con impostos €/mes Cota sen impostos €/mes* Cota con impostos €/mes*
    Tarifa Plan XS 26 32 51 65 56 71
    Tarifa
    Plan S
    57 70 84 107 89 113
    Tarifa Plan M 95 117 125 159 130 165
    Tarifa
    Plan L
    125 154 178 226 183 233
    Tarifa
    Plan XL
    185 227 231 294 236 300

    *Se a túa potencia é superior a 6 kW.

    No caso da Tarifa Plan Gas, o importe con impostos poderá variar xa que o imposto de hidrocarburos se aplica ao consumo medido cada mes. O imposto eléctrico, non obstante, aplícase sobre a cota.

  • Como podo saber o tramo que teño contratado? E a cota?

    Poderás coñecer que tramo tes contratado actualmente consultando a túa factura ou entrando na Área Clientes. Tamén podes chamarnos ao teléfono de atención ao cliente.

  • Que inclúe a cota da miña Tarifa Plan?

    O importe da cota inclúe o termo fixo e variable no caso da Tarifa Plan Gas, e o termo de potencia e de enerxía no caso da Tarifa Plan Luz.

    Á cota da Tarifa Plan contratada aplicaranse os impostos aplicables e facturaranse á parte o resto dos conceptos que se lle deban repercutir ao cliente normativamente (p. ex. alugueiro do contador, canon de IRC).

  • Que pasa se consumo máis do previsto no meu tramo?

    Cada tramo ten un límite de consumo a partir do cal, se non cambias de tramo, se se supera devandito límite, facturaráseche o consumo extra ao prezo que se indica a continuación: :

    Tarifa Plan Gas Tarifa Plan Luz
    0,129533 €/kWh 0,377700 €/kWh
  • Cando me corresponde unha cota gratuíta?

    Outorgarase a cota gratuíta se:
     

    • Contrataches a túa Tarifa Plan despois de maio de 2019 e se durante os 12 meses de contrato permaneciches por debaixo do consumo mínimo de tramo.
    • Contrataches a túa Tarifa Plan ata maio de 2019 e se durante os 12 meses de contrato permaneciches por debaixo do consumo máximo de tramo.
    • Non realizaches máis de dous cambios de tramo durante a vixencia, tras exceder o consumo máximo anual.
    • Non houbo, e non hai, reclamacións por non pagamento.
    • Se a tarifa contratada non é a Tarifa Plan XS Luz ou Tarifa Plan XS Gas.
    A cota gratuíta aplícase na primeira factura do seguinte ano de contrato.
  • Podo darme de baixa da Tarifa Plan Naturgy antes de que remate a vixencia do contrato ou ten permanencia?

    Podes darche de baixa en calquera momento, pero has de ter en conta que se te dás baixa antes de que finalice a vixencia calcularemos a diferenza entre o que deberías pagar coa tarifa de referencia correspondente, co prezo vixente no momento en que contrataches (ou renovaches se fai máis dun ano que contrataches), sen promocións, e o que se che facturou coa Tarifa Plan. No caso de que a diferenza sexa positiva, é dicir que salga a pagar, facturaráseche dita diferenza. Podes consultar os prezos da tarifa de referencia chamando ao teléfono de atención ao cliente 900 100 251.

  • Podo cambiar á nova Tarifa Plana de Naturgy? Que implicacións ten este cambio no meu contrato?

    Si, podes cambiar cando queiras. Se queres cambiarte sen esperar a esgotar a vixencia do teu contrato actual, realizaremos a regularización da túa Tarifa Plan para comezar dende cero coa túa nova tarifa plana personalizada. Podes consultar o proceso da regularización na pregunta anterior.

Tarifa Digital
Tarifa Dixital
  • Que é a Tarifa Dixital?

    Acaba de chegar a tarifa online e verde que che garantirá sempre o noso mellor prezo de luz e gas. E ademais con enerxía 100% verde!
     

    A Tarifa Dixital supón un aforro sobre outras tarifas, ao ser a máis barata e con enerxía 100% verde. Esta tarifa online e verde mantén sempre a nosa mellor oferta de prezo de luz e gas, para que te despreocupes de comparar ou buscar outras ofertas. Aforra e coida do planeta á vez!

    A Tarifa Dixital facilítache o control dende o primeiro momento:

    • Contrata online: ti mesmo, de forma doada e en tan só 3 minutos.
    • Enerxía 100% verde: sostible e respectuosa co medio ambiente.
    • Factura online: Recibe as túas facturas por correo electrónico e cun aviso previo ao pagamento para que poidas prever e controlar o gasto. Ademais, reducindo o envío de papel, axudarás a coidar o planeta!
    • Todas as xestións online: dende a web, Área Clientes ou a nosa app, poderás realizar 24x7 todas as túas xestións e resolver calquera dúbida que teñas a través do noso chat online ou das redes sociais.
  • Como funcionan as xestións da Tarifa Dixital?

    A Tarifa Dixital pensa no medio ambiente, por iso elimináronse as comunicacións en papel, todo se fai online, mesmo a factura! Para iso, dispós de diferentes canles de comunicación: a web, a túa Área Clientes, a app, as redes sociais ou mesmo o noso chat online. Coa Tarifa Dixital, todo é máis doado.

  • Como podo aforrar na factura de luz e gas?

    Se queres aforrar na túa factura da luz e do gas, sigue estes consellos:
     

    • Axusta os teus quilovatios contratados. Repasa a túa factura, seguro que necesitas esa potencia? Axustala pode axudarche a aforrar uns cantos euros cada mes.
    • Sé máis eficiente na casa. Acende a luz necesaria, axusta a temperatura do quentador, desconecta aqueles electrodomésticos que non uses, illa ao máximo portas e ventás, pásate ás lámpadas de baixo consumo... Hai moitos xestos que che farán aforrar na túa factura.
    • Escolle a tarifa que mellor se adapte ás túas necesidades. Moitas veces temos contratada unha tarifa que non se axusta de todo ao consumo que facemos na casa. Compara entre as nosas tarifas Naturgy e descubre cal é a que encaixa contigo.
Tarifas estables
Tarifa Estable
  • Que é a Tarifa Estable?

    É unha tarifa deseñada para que pagues só pola enerxía que consumas.

    Ademais, non terás que preocuparche polos cambios de prezos no mercado do gas. Terás o mesmo prezo durante os 12 meses de vixencia do contrato.

    Sen cambios nin sorpresas!

    Co cambio de estrutura de peaxes que entrou en vigor o pasado mes de outubro, se xa eras cliente de Naturgy, é posible que nas túas facturas vexas agora esta tarifa, xa que algunhas das nosas tarifas máis antigas desapareceron sendo agora a Tarifa Estable.

    Podes consultar os prezos desta tarifa na túa factura ou na Área Clientes.

  • Cales son os meus límites de consumo de gas?

    O importe da facturación mensual componse de:

    • A parte fixa: calcúlase multiplicando o termo fixo (€/día) polos días facturados.
    • A parte variable: é o resultado de multiplicar o termo de enerxía (€/ kWh) polo consumo mensual ( kWh).
     
    Engádense outros conceptos que poidan existir como o alugueiro do contador ou as revisións da instalación, e o imposto de hidrocarburos e o IVE (ou equivalente).
     
    Consulta aquí o contido da factura Naturgy.
  • Podo contratar a tarifa plana?

    Se as túas necesidades cambiaron, podes solicitar o cambio de tarifa na túa Área de Clientes ou chamando ao número de teléfono de atención ao cliente (900 100 251).

  • Teño permanencia ou podo darme de baixa?

    Coas Tarifas Estables de Naturgy pode darse de baixa ou solicitar un cambio de tarifa cando queira, sen penalizacións.

Tarifas Flexibles
Tarifas Flexibles
  • Cales son as modalidades das tarifas flexibles?

    Coas Tarifas Flexibles podes escoller entre estas dúas modalidades segundo a franxa horaria con maior consumo que teñas:

    • Bi-horaria Luz. Divide o día en dúas franxas horarias con diferentes termos de consumo: horas punta e horas baixas. As horas punta son de día, de 13h a 23h no verán e de 12h a 22h no inverno. Os val, cun prezo máis baixo da enerxía, son de noite: de 23h a 13h no verán e de 22h a 12h no inverno. 
    • Tri-horaria Luz. Este modo, para consumos de ata 10 kW, ten unha discriminación horaria en 3 franxas, polo que pode aforrar moito máis. Con esta modalidade, o horario punta é de 13h a 23h, o val é de 23h a 1h e superval, a franxa co prezo máis baixo, é de 1h a 7h.
  • Como sei que modalidade contratei? Podo cambialo?

    Se precisas adaptar a túa Tarifa Flexible ao teu consumo real, podes facelo desde a túa Área de Clientes ou chamarnos ao teléfono de atención ao cliente (900 100 251). Tamén podes comprobar que modalidade contrataches chamando a ese mesmo número, consultando a túa factura ou accedendo á túa Área de Clientes.

  • Como se calcula a miña cota coas Tarifas Flexibles?

    A cota da súa factura eléctrica calcúlase tendo en conta o termo de potencia e o termo de enerxía establecidos no seu contrato:
     

    • Termo de potencia (€/kW ano).
    • Termo variable. É o resultado da suma do seu consumo nas distintas franxas horarias establecidas pola modalidade (€/kWh).

    Ademais, coa Tarifa Flexible, o prezo da electricidade é fixo, polo que non terá que preocuparse polas variacións do mercado durante a vixencia do seu contrato.

  • Podo cancelar a subscrición ás Tarifas Flexibles antes de que remate o meu contrato?

    As Tarifas Flexibles non teñen permanencia, polo que podes darche de baixa en calquera momento ou cambiar a outra tarifa que mellor se adapte ás túas necesidades. Sen problema!

IMG_Mantenimiento_FAQs
Mantementos
  • Naturgy ofrece servizos de mantemento?

    Naturgy ofréceche distintos servizos que che permitirán estar preparado ante calquera cambio ou contratempo que poida xurdir, tanto para o fogar coma para pequenas empresas. Atoparás toda a información e as diferentes modalidades de servizo que dispoñemos aquí.
     

    Tanto servizos de duración anual, para ter cobertura todo o ano 24h/365 días, como EasyGo, o noso servizo de reparación urxente no caso que queiras solucionar unha incidencia puntual. Ti decides o que máis che interesa!

  • Que servizos de mantemento ofrece Naturgy?

    Dispoñemos de diferentes servizos de mantemento para que poidas contratar o que mellor se adapte ás túas necesidades:
     

    • Servielectric: Reparación e mantemento de electrodomésticos. Inclúe reparación urxente en menos de 3 horas, servizo mañoso e garantía de 6 meses en reparacións.
    • Servigas: Reparación de caldeiras, de calefacción e aparatos de gas natural e de termóstato intelixente. Inclúe reparación urxente en menos de 3 horas, servizo mañoso e garantía de 6 meses en reparacións.
    • ServiHogar: Reparación urxente en fontanaría, ferraxaría e cristalería e asistencia xeral para o fogar. Inclúe reparación urxente en menos de 3 horas, servizo mañoso, garantía de 6 meses en reparacións e asistencia xurídica, xestoría e outras xestións do fogar.
    • EasyGo: Servizo de asistencia técnica puntual, no caso que non queiras contratar un servizo anual pero teñas unha emerxencia. Podes consultar toda a información sobre este servizo nas FAQs de Easygo.

    Escolle o que mellor se adapte ás túas necesidades e contrátao en menos de 3 minutos.

  • Que é Servielectric?

    É un produto de mantemento das instalacións eléctricas que ofrece diferentes servizos segundo a modalidade que contrates:
     

    • Servielectric Xpress: servizo de reparacións urxente para electrodomésticos de gama branca, en menos de 3 horas con garantía de 3 meses máis servizo mañoso eléctrico para clientes domésticos. O servizo mañoso inclúe pequenos arranxos no fogar como colocación e instalación de lámpadas, instalación de equipamento tecnolóxico...
    • Servielectric Complet: servizo de reparacións e mantemento dos electrodomésticos de gama branca en menos de tres horas con garantía de 6 meses, revisión preventiva anual do aire acondicionado ou bomba de calor máis servizo mañoso eléctrico.
    • Servielectric GC Xpress: servizo de reparación multimarca de equipos de instalacións eléctricas para empresas e autónomos, que ofrece reparacións urxentes multimarca de electrodomésticos e aire acondicionado ademais da fontanaría, ferraxaría ou cristalería en menos de 3 horas, desprazamento de técnicos especialistas con 3 horas de man de obra e orzamento gratuíto con garantía de 6 meses, ademais de asesoramento con profesionais expertos.

    Podes atopar toda a información deste servizo e as súas modalidades aquí.

    .
  • En que consiste o servizo de Servigas?

    É un produto de mantemento das instalacións do gas que ofrece diferentes servizos segundo a modalidade contratada:
     

    • Servigas Xpress: servizo de reparacións urxentes para caldeiras en menos de tres horas, con garantía de 6 meses para clientes domésticos.
    • Servigas Complet: servizo de mantemento da calefacción e aparatos de gas natural, que lles ofrece aos clientes domésticos reparacións urxentes con garantía, unha revisión anual preventiva da caldeira e o importe da inspección periódica dos 5 anos. Este servizo ofrécese en dúas modalidades: con calefacción e sen calefacción.
    • Servigas Confort: servizo de mantemento e reparación urxente máis termóstato intelixente para clientes domésticos. Ofrece reparación urxente con garantía, a revisión preventiva anual, o importe da inspección periódica dos 5 anos e ademais un termóstato intelixente sen fíos ou con cable, que permite controlar o sistema de calefacción do fogar.
    • Servigas GC Complet: Servizo de mantemento e reparación para negocios e autónomos que ofrece a reparación urxente en menos de tres horas con garantía de 6 meses, revisión anual preventiva, desprazamento e 3 horas de man de obra, orzamento gratis e asesoramento. 

    Podes atopar máis información aquí.

  • Que é Servihogar?

    Servihogar é un servizo de reparación urxente e asistencia xeral para o teu fogar. Este servizo de mantemento ten tres paquetes diferentes para que escollas o que máis che conveña:
     

    • Servihogar: reparación urxente en fontanaría, ferraxaría e cristalería e asistencia xeral para o fogar.
    • Servihogar + Servielectric Xpress: ademais de incluír os servizos do paquete anterior, tamén conta con reparacións de electrodomésticos de gama branca e o servizo mañoso para pequenos arranxos no fogar como colocación e instalación de lámpadas, instalación de equipamento tecnolóxico...
    • Servihogar + Servielectric Xpress + ServigasXpress: engade o servizo de reparacións urxentes para caldeiras en menos de tres horas, con garantía de 6 meses para clientes domésticos, a todos os servizos de mantemento incluídos no paquete anterior.

    Podes consultar toda a información sobre este servizo aquí.

  • Por que me convén contratar un servizo de mantemento?

    Ao contratar un servizo de mantemento con Naturgy, estás a contratar seguridade e tranquilidade. Acabouse o sufrir se necesitas un cerralleiro, un fontaneiro ou reparar algún electrodoméstico. Sexamos sinceros, as avarías nunca veñen en bo momento, por iso, é importante contar cun equipo especializado que nos axudará a solucionalas do mellor xeito posible. Grazas a este servizo poderás estar moito máis tranquilo, xa que saberás que, se nalgún momento necesitas unha reparación, poderás contar con eles.

  • Como podo contratar calquera destes servizos de mantemento?

    Poderás contratar todos os nosos servizos de mantemento e reparación doadamente dende a nosa web, dende a túa Área Clientes, chamando ao teléfono gratuíto 900 799 799 ou ben en calquera das nosas Tendas Naturgy. Aproveita agora os nosos descontos!
     

    Tan só deberás elixir a modalidade do servizo de mantemento que máis se adapte ás túas necesidades. Unha vez seleccionado, só tes que deixar os teus datos. Se es cliente de Naturgy poderás facer este paso máis sinxelo identificándote na Área Clientes para así recuperar os teus datos e xa poderás gozar do servizo de mantemento.

  • Se contrato un servizo de mantemento, xa poden vir de xeito inmediato a solucionarme a miña incidencia?

    Non, contratando un servizo de mantemento terás que esperar 15 días dende que se faga efectivo o contrato para empezar a gozar das vantaxes de ter un servizo de mantemento á túa disposición. Se necesitas asistencia urxente, fai clic aquí e acudiremos en menos de 3 h ao teu domicilio.

  • É obrigatorio facer unha revisión da caldeira?

    Si. Por lei, cada 2 anos debemos facer obrigatoriamente unha revisión da nosa caldeira de ata 70 kW, que son as que se usan habitualmente en instalacións domésticas. No País Vasco, a revisión da caldeira é obrigatoria facela anualmente. Ademais, has de saber que o propietario da caldeira é o responsable de que se fagan as revisións dentro do prazo estipulado e tamén ten a potestade de elixir quen lle fai a devandita revisión. Iso si, se contratas un servizo de mantemento, non deberás preocuparte diso porque a terás incluída.

  • Que pasa se máis tarde quero cambiar a miña decisión?

    Non pasa absolutamente nada. Como cliente de Naturgy poderás elixir e modificar en calquera momento a modalidade de pagamento contratada. Se as túas circunstancias cambian, tamén o fará a túa modalidade de mantemento e reparación para o teu fogar. Ponte en contacto connosco mediante as canles habituais e procederemos á modificación.

  • Como me dou de baixa de calquera destes servizos de mantemento?

    Se queres darte de baixa, ou tamén solicitar información sobre contratación ou subministracións ou expoñer unha queixa, reclamación ou incidencia en relación ao servizo contratado, podes dirixirte por escrito ao Departamento de Atención al Cliente de Naturgy en Plaça del Gas, 1, 08003 Barcelona.
     

    Se queres darte de baixa, ou tamén solicitar información sobre contratación ou subministracións ou expoñer unha queixa, reclamación ou incidencia en relación ao servizo contratado, podes dirixirte por escrito ao Departamento de Atención al Cliente de Naturgy en Plaça del Gas, 1, 08003 Barcelona.
     

    Tamén podes acudir aos centros de Atención ao Cliente indicados aquí, chamar o servizo de atención telefónica 900 100 251, enviar un fax ao 900 105 050 ou escribir ao enderezo de correo electrónico servicioatencioncliente@naturgy.com

IMG_EasyGo_FAQs
EasyGo
  • Que é o servizo EasyGo de Naturgy?

    EasyGo é o servizo de reparación urxente que che ofrece Naturgy. Independentemente de se es ou non cliente de Naturgy, podes contratar este servizo puntual os 365 días do ano, as 24 horas do día. E todo sen sorpresas, xa que no prezo de EasyGo está incluído o desprazamento e a man de obra.
     

    Se tes contratado EasyGo e tes unha avaría, un técnico chamará á túa porta en menos de 3 horas para servizos urxentes, reparacións multimarca con profesionais expertos da marca e con garantía Naturgy. As prestacións deste servizo inclúen calquera incidencia, avaría ou urxencia da lavadora, secadora, lavalouza ou frigorífico. Ademais de reparar caldeiras de gas ou quentadores, a gas ou eléctricos, e servizos de ferraxaría e fontanaría. O pagamento do servizo realizarase ao finalizar o servizo con tarxeta. Máis información aquí.

  • Que servizos de reparación podo solicitar?

    Podes solicitar o teu servizo para calquera incidencia, avaría ou urxencia coa túa lavadora, secadora, lavalouza ou frigorífico. Tamén para reparar a túa caldeira a gas, ou quentador a gas ou eléctrico, así como o equipo de aire acondicionado. Ademais, podes solicitar asistencia para servizos de ferraxaría e fontanaría.

  • Pódoo solicitar xa?

    Por suposto! Agora mesmo, ou cando ti queiras: EasyGo presta servizo os 365 días do ano. Se o precisas, en menos de 3 horas o técnico está na túa casa. Ou se o prefires, vimos mañá. Segundo a urxencia e horario, o custo varía, infórmate antes aquí.
     

    Podes solicitar EasyGo online aquí de forma doada. Só deberás seguir estes tres pasos:
     

    1. Elixe a túa reparación: deixa o teu código postal e informa do nivel de urxencia e tramo horario que desexas para a túa reparación.
    2. Déixanos os teus datos: Unicamente os teus datos de contacto e o enderezo no que se debe realizar a reparación.
    3. Reserva o servizo: Unha vez completados ambos os dous pasos, solicitarémosche os datos da túa tarxeta bancaria nunha pasarela segura. O pagamento non se realizará ata finalizar o servizo.
  • Cal é o custo do servizo?

    Dispós de diferentes modalidades segundo o nivel de urxencia que teñas e que podes elixir segundo as túas necesidades. O servizo EasyGo inclúe diagnóstico, reparación ata 3 horas de man de obra e desprazamento. Quedan excluídas as pezas ou a man de obra adicional, que se deberán pagar ao instalador directamente. Máis información na páxina web.
     

    O seu prezo dependerá do tipo de servizo e das franxas horarias:
     

    • Horario laborable, de luns a venres de 8 h a 18 h: o servizo estándar custa 99 € e o servizo en menos de 3 horas custa 119 €.
    • Horario nocturno, de luns a venres de 18 h a 8 h e os sábados: o servizo estándar custa 119 € e o servizo en menos de 3 horas custa 144,50 €.
    • Domingos e festivos: ambos os dous servizos custan 144,50 €.
  • Como se paga o servizo?

    Con tarxeta de crédito. No momento da solicitude do servizo, infórmase do medio de pagamento, pero non se realiza ningún cargo. O cargo realizarase unha vez finalizado o servizo.

  • Que pasa se se requiren pezas ou material na reparación?

    As pezas, material e man de obra adicionais quedan excluídas do servizo contratado.
     

    En caso de que para levar a cabo a reparación fose necesaria a substitución de pezas ou material adicional, o cliente aboarao ao técnico especialista, tras a aceptación do presuposto.

  • Cando recibirei a factura?

    A factura dos servizos contratados recibirala unha vez finalizado o servizo, no correo electrónico indicado no momento da contratación.

  • A reparación ten garantía?

    Por suposto. Os servizos EasyGo teñen garantía de 6 meses.

  • Que cobre o servizo de fontanaría?

    O servizo de fontanaría inclúe solucionar incidencias:
     

    • Cando hai unha rotura de canalizacións que se encontren no interior de muros, paredes, teitos, baixochans, xardíns e as que queden ocultas á vista, pero que produzan escapes de auga e causen danos.
    • Unha rotura de canalizacións vistas, radiadores e chaves de paso que produzan escapes de auga e causen danos.
  • Que cobre o servizo de ferraxaría?

    O servizo de ferraxaría inclúe solucionar incidencias nos seguintes casos:
     

    • Apertura de porta, sempre que non se poida acceder á vivenda (ou á do aparcadoiro se é unha vivenda unifamiliar) ou non se poida saír.
    • Reparación ou substitución de bombillo, tirador e manubrio, cando impida o acceso á vivenda.
    • Reparación ou substitución de peche/fecho de fogar, nos casos que quede desprotexido ou lle impida saír ou entrar.

     
    Para solicitar este servizo, o contratante ten que ser un usuario con xusto título da vivenda.

  • Que significa que o contratante ten que ser un usuario con xusto título da vivenda?

    Que é unha persoa que ten habilitación legal para vivir no inmoble, por exemplo, que é o propietario ou o seu arrendatario.

IMG_EasyGo_FAQs
Equipamento
  • Cal é o custo do servizo? Bomba de calor ou calefacción a gas? Cales son as súas vantaxes e cal me convén máis?

    Se dubidas entre estes dous sistemas, é mellor que coñezas as vantaxes de ambos os dous para poder elixir mellor. Antes de nada, has de saber que a bomba de calor é un sistema que se encarga de extraer a calor do ambiente e levala ata o punto desexado (un cuarto, por exemplo), mentres a calefacción a gas consiste nunha caldeira que quenta auga e a fai circular polos radiadores da vivenda ou edificio.
     

    Vantaxes da bomba de calor:

    • Quenta a estancia dende o primeiro momento en que se acende.
    • Son eficientes: Non xera emisións contaminantes directamente.
    • A súa instalación é sinxela e require un mantemento mínimo.
    • Mellora a calidade do aire grazas aos filtros.

    Vantaxes da calefacción a gas:

    • Segue emitindo calor unha vez apagada.
    • É máis silenciosa.
    • Quenta toda a casa por igual.
    • Non reseca o ambiente.
  • Como se pode financiar en Naturgy a instalación de calefacción, bomba de calor ou quentador?

    Naturgy facilita o pagamento do custo da instalación e dos equipamentos (importe mínimo 150 € e máximo 10.000 €, IVE incluído, para equipos de calefacción, caldeiras e quentadores, a un máximo de 5 anos). Este financiamento é exclusivo para clientes domésticos con contrato de subministración de gas natural con Naturgy.
     

    Se estás interesado, solicita orzamento aquí.

  • Como podo optimizar o consumo da calefacción por bomba de calor e aforrar electricidade?

    As bombas de calor máis recentes consumen moitísima menos enerxía que as antigas. Por iso, se a túa bomba ten máis de 10 anos, sería conveniente para o teu peto pensar en substituíla. Ademais, unha solución para quentar outras estancias da casa é usar ventiladores para mover as masas de aire quente en todos os recantos do fogar. Cómpre ter un termóstato para regular a temperatura, xa que, se non, corremos o risco de poder excedernos.
     

    Por último, é recomendable instalar a bomba de calor a nivel do chan, xa que o aire quente tende a subir e, se a instalases a nivel do teito, deberías poñela máis forte para chegar á temperatura ideal. Se vas usar a bomba tanto para aire quente coma para frío, igualmente é conveniente poñela a nivel do chan antes que o de teito.

  • As bombas de calor de Naturgy son de calor para inverno e aire frío para verán?

    Si, grazas ás bombas de calor de Naturgy poderás gozar dunha temperatura agradable na túa casa durante todo o ano.

  • Quentador estanco ou atmosférico? Cal é a diferenza?

    Os quentadores estancos dispoñen dunha cámara de combustión pechada. Isto implica que collen o osíxeno necesario para poder realizar a combustión do aire do exterior da vivenda grazas ao sistema de extracción mecánica de evacuación de fumes. Este feito convérteos nunha alternativa eficiente, xa que unicamente recollen o aire necesario para a combustión.
     

    Os quentadores atmosféricos evacúan os fumes de forma natural, é dicir, pola diferenza de presións entre este e o aire de onde están situados.
     

    Por lei, dende maio de 2018, unicamente se poden instalar quentadores estancos.

Sostenibilidad
Sostibilidade
  • Cales son as últimas tendencias en mobilidade sostible?

    A mobilidade, tal e como a tiñamos entendida a finais do século XX e principios do XXI, ten os días contados. Se nos últimos anos vimos aumentar conceptos como o carsharing para aforrar e reducir as emisións ou a presenza de cada vez máis coches eléctricos, estes non son os únicos cambios que veñen para quedar.
     

    As novas tecnoloxías van estar presentes á hora de circular. Vehículos autónomos e aqueles equipados con dispositivos que lles permita "comunicarse entre eles" estarán á orde do día. É o denominado tráfico intelixente, que nos evitará retencións ofrecéndonos rutas alternativas, dirixiranos alí onde hai aparcadoiro libre ou informaranos do estado da estrada pola que imos circular. Todo para facer os nosos desprazamentos máis cómodos e sostibles. E o mesmo pasará co transporte público.
     

    Tamén cambiará o xeito no que nos movemos pola cidade. Nos últimos anos vimos o auxe do uso dos patinetes ou o alugueiro de motocicletas eléctricas por horas, dous aspectos que teñen o futuro asegurado. Ao par, as cidades deberán facer un esforzo por redistribuír os espazos para primar a mobilidade activa, como son os desprazamentos a pé ou en bicicleta.

  • Que certificado de garantía de orixe ten a enerxía de Naturgy?

    Todas as tarifas de Naturgy ofrecen enerxía verde con certificados de garantía de orixe da enerxía (GdO), polas que Naturgy adquirirá un volume de enerxía renovable que equivalerá ao consumo destas Tarifas. No caso da luz, podes consultar a aplicación destes ao teu CUPS a través a web da Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia.

     

    No caso do gas natural, o noso compromiso é neutralizar o 100 % das emisións de gases de efecto invernadoiro (CO2, CH4 e N2O) equivalentes, tanto das emisións directas do gas consumido, coma das emisións indirectas xeradas dende a súa extracción ata o punto de consumo a través da adquisición e compensación voluntaria dos certificados de redución de emisións (CERs). O proceso de compensación de emisións con CER realizarase no Rexistro Europeo de Emisións e estará verificado e validado por AENOR. Podes obter o Certificado do CO2 compensado a través da túa Área Clientes ou chamando ao 900 100 251.

  • Cales son as vantaxes das enerxías renovables?

    Se te pasas ás enerxías renovables, o impacto que xerarás reducirase considerablemente e xuntos poderemos loitar contra o cambio climático. Dende Naturgy poñémoscho doado! Todas as nosas tarifas ofrecen enerxía 100 % verde.
     

    Grazas a este tipo de enerxías, redúcese considerablemente a emisión de gases de efecto invernadoiro (GEI) e non necesitan gastar tanta auga para o seu funcionamento, o que supón un grande aforro deste ben tan prezado. Ademais, ao reducir a contaminación, o seu uso tamén axuda a previr todas aquelas enfermidades relacionadas con este fenómeno.
     

    E por se fose pouco, tamén encontramos grandes vantaxes económicas, xa que as enerxías verdes son máis baratas, máis doadas de levar a comunidades remotas e xeran empregos directos e indirectos.
     

    No caso do gas, Naturgy conta co certificado AENOR que garante a compensación de emisión de gases e combustión CO2 para combater o efecto invernadoiro.
     

    Pensa no planeta! Pásate á enerxía verde.

Muevete con gas natural
Móvete con gas natural
  • Que vantaxes ten un vehículo ou coche bifuel con gas natural?

    • Medioambientais.
      • Emisións case cero de NO, NO2 e material particulado, principais contaminantes atmosféricos nas nosas cidades.
      • Redúcense as emisións de dióxido de carbono (CO2) ata nun 24%*, contribuíndo así a paliar o efecto invernadoiro.
    • Acústicas. Os motores de gas natural producen menos ruído e vibracións que os motores diésel.


    * Redución de emisións respecto ao gasóleo. Fonte CO2: IDAE. Fonte NOX: Greenhouse Gas Intensity from Natural Gas in Transport (elaborado por Thinkstep para Natural & Bio Gas Vehicle Association (NGVA) Europe) 2017.

  • Convenme un coche ou vehículo bifuel con gas natural?

    O gas natural para vehículos, tamén denominado GNV (Gas Natural Vehicular), constitúe unha alternativa máis económica e sostible aos combustibles tradicionais.
     

    Trátase do mesmo gas natural que se emprega na calefacción ou a auga quente, pero nunhas condicións especiais de presión e temperatura que permite a carga en vehículos: gas natural comprimido (GNC) para turismos e vehículos lixeiros, e gas natural licuado (GNL) para camións pesados e de longo percorrido, xa que proporciona autonomías de máis de 1.000 km.
     

    Os prezos dos vehículos a gas natural non son superiores aos de gasolina ou gasóleo, son moi semellantes. Ademais, as prestacións do vehículo e a súa autonomía son iguais. Os vehículos a gas natural contan cun depósito de gasolina, polo que se pode seguir circulando se remata o gas natural.
     

    Ademais dos seus beneficios medioambientais, tamén che supoñerá un grande aforro económico. O custo por quilómetro é un 50% menor que o dun vehículo a gasolina e un 30% menos no caso dos diésel*.
     

    * Aforra ata un 50% de combustible circulando en modo gas, en comparación cun motor de gasolina, e ata un 32% de combustible circulando en modo gas, en comparación cun motor de gasóleo.
     

  • Que vehículos e modelos bifuel con gas natural podo adquirir con Naturgy?

    Existe unha extensa gama de vehículos propulsados por gas natural comprimido (GNC) das principais marcas adaptados a calquera necesidade. Consulta o catálogo de Gasnam de vehículos a gas natural.

  • Vantaxes de adquirir o meu vehículo ou coche bifuel con Naturgy

    Ademais de todos os beneficios que nomeamos anteriormente, se decides adquirir o teu vehículo con Naturgy poderás beneficiarte da tarxeta Naturgy. Trátase dunha tarxeta totalmente gratuíta que non conta con ningún tipo de comisión de emisión nin tampouco de mantemento, de por vida. Grazas a ela, cada vez que a uses acumularás Euros Naturgy que se trocarán na túa factura ou na tenda online.
     

    Con Naturgy tamén poderás localizar as estacións de carga máis próximas grazas á app Naturgy Vehicular ou ben ao consultar o mapa.

  • Que mantemento ten un vehículo bifuel?

    Pola propia natureza do combustible, o bifuel xera menos residuo e iso non só se traduce nun aire máis limpo, senón na xeración de menos depósitos no teu vehículo, o que alongará considerablemente a súa vida útil, sobre todo se falamos de buxías, aceite lubricante etc.
     

    Tamén has de ter en conta que o peso dos vehículos bifuel tende a ser maior, xa que usan unha ou varias bombonas para almacenar o combustible. Isto non ha de supoñer ningunha desvantaxe extra, pero é algo que cómpre considerar.
     

    Outra diferenza entre o mantemento deste tipo de vehículos e os de gasolina ou diésel é que conta con menos compoñentes e pezas que eses modelos, así, o seu mantemento vólvese máis sinxelo.
     

    Obviamente, deberás facer as revisións e mantementos indicado polo fabricante, independentemente de se o teu coche é bifuel ou non. A revisión deste tipo de vehículos é moi similar á dos coches convencionais. Só se diferencia en que os coches bifuel necesitan unha revisión extra dos filtros de gas de xeito periódico, que deberá realizar un profesional por motivos de seguridade.

  • Que descontos e beneficios teño coa etiqueta ECO dun vehículo bifuel con gas natural?

    Un vehículo bifuel con gas natural proporcionarache a etiqueta ECO da DXT, que che ofrecerá vantaxes como descontos en peaxes e aparcadoiros regulados, ademais da posibilidade de circular polo centro das cidades durante episodios de contaminación.

Easyrecarga
Easy Recarga
  • Podo instalar un punto de carga para coche eléctrico na miña casa?

    Si. Con easyrecarga poderás recargar o teu coche eléctrico no teu propio fogar ou na túa praza de aparcadoiro grazas aos puntos de recarga ofrecidos por Naturgy. Se tes unha vivenda unifamiliar ou unha praza nun aparcadoiro comunitario e necesitas un punto de recarga para o teu vehículo eléctrico, é a solución de mobilidade ideal para ti.
     

    Para dispoñer dun punto de recarga deberás solicitar a visita dun instalador para que indique a factibilidade do servizo e o orzamento asociado. Unha vez superada esta avaliación, un dos nosos instaladores será o responsable de instalar un punto de recarga no teu fogar. Poderás elixir se queres que o punto de recarga estea conectado ao contador individual da túa vivenda ou se queres conectalo ao contador da túa comunidade de veciños.
     

    Recorda que en Naturgy financiamos ata 10.000 € en gastos de instalación durante un máximo de 5 anos sen comisións de apertura. A partir de alí, só terás que preocuparte de recargar o teu coche eléctrico. Nós seremos os responsables do mantemento das túas instalacións e do seu correcto funcionamento.

  • Canto me ocupa un punto de carga eléctrica na casa?

    Moi pouco. Os modelos dos sistemas de recarga están moi optimizados en canto a volume se refire. Tan só necesitarás un pequeno espazo preto de onde vaias aparcar o vehículo e que o punto teña acceso á rede.

  • Teño bonificacións pola instalación dun punto de carga para coche eléctrico?

    Si, subvenciónase o 40% do custo da instalación dun punto de carga para coche eléctrico, tanto se é para particulares coma para comunidades de veciños. Poderás encontrar todas as axudas no plan MOVES e informarte na túa comunidade autónoma. Tes toda a información na páxina web de IDAE.

  • Que tarifas me poderían interesar máis para recargar o meu coche en horario nocturno?

    A tarifa ideal para este propósito sería a Tarifa Noite de Naturgy, unha tarifa coa que os consumidores se benefician das vantaxes da discriminación horaria.
     

    Nesta tarifa existen dous períodos de discriminación horaria: horas punta e horas val , e cada un destes períodos teñen un prezo de kWh diferente.
     

    Naturgy adáptase ás necesidades dos seus clientes, cal é a túa?

Placas solares
Placas Solares
  • Que é o autoconsumo de enerxía fotovoltaica?

    O autoconsumo fotovoltaico fai referencia á produción individual de electricidade para o propio consumo, utilizando paneis solares fotovoltaicos.

  • Que lexislación se aplica ao autoconsumo fotovoltaico?

    O día 5 de abril de 2019 publicouse oReal decreto lei 244/2019 polo que se regulan as condicións administrativas, técnicas e económicas do autoconsumo.

  • Dispoñen de subvencións os paneis fotovoltaicos?

    Existen axudas e subvencións para a instalación de placas solares e tamén sobre impostos do Estado. Estas últimas aplícanse a ámbito municipal no IBI e no ICIO. Os gobernos autonómicos e concellos son os que conceden as subvencións por instalación e, polo tanto, é a eles aos que hai que enviar a solicitude.
     

    Os principais requisitos para ser beneficiario dunha axuda ou subvención pola instalación de placas solares son contar cun orzamento detallado da instalación e non ter solicitado subvencións previamente, xa que non son acumulativas. Ademais, só se poderá subvencionar unha instalación fotovoltaica por vivenda e deberanse cumprir os requisitos máximos e mínimos de potencia.

  • Que tipos de autoconsumo existen?

    No Real decreto defínense dous tipos de autoconsumo:

    • Individual: este é o caso das vivendas unifamiliares no que un só consumidor está asociado á instalación fotovoltaica.
    • Colectivo: este é o caso de comunidades de propietarios nos que varios consumidores están asociados á instalación fotovoltaica comunitaria.

    Que, á súa vez, poden acollerse a unha das seguintes modalidades de autoconsumo en función dos excedentes:

    • Sen excedentes: require que se instale un sistema antivertedura para asegurar que non se verten excedentes á rede. Esta modalidade só é interesante nalgúns casos de autoconsumo colectivo para simplificar os permisos necesarios.
    • Con excedentes e con compensación: os excedentes non autoconsumidos compénsanse ao prezo da electricidade no mercado grosista menos os desvíos. Esta modalidade é a máis interesante para os clientes residenciais.
    • Excedentes CON compensación: O consumidor pode verter os excedentes na rede (sendo compensado economicamente) e pode comprar enerxía da rede cando a súa propia enerxía non sexa suficiente.
    • Excedentes SEN compensación: O consumidor pode verter os excedentes na rede e deberá vendelos ao mercado eléctrico como produtor.
  • Cales son os compoñentes básicos dunha instalación fotovoltaica de autoconsumo?

    • Xeración: paneis fotovoltaicos. Xeran electricidade en continua.
    • Almacenamento: batería. Almacena os excedentes de xeración para a súa utilización en horas sen sol.
    • Inversor: converte a enerxía en continua xerada polos paneis/subministrada pola batería en enerxía en alterna para a súa utilización polo equipamento do fogar.

    Nos fogares non é necesario instalar ningún contador extra.

  • Podo desconectarme da rede eléctrica?

    Si que é posible desconectarse e converterse nunha instalación illada. A lei non impide que un usuario se desconecte da rede, pero non é recomendable facelo.
     

    Deseñar unha instalación fotovoltaica co obxectivo de illarse totalmente da rede implica sobredimensionar a instalación, co sobrecusto que isto leva consigo:

    • Hai que instalar máis paneis dos necesarios.
    • Hai que instalar máis módulos de batería dos necesarios para poder facer fronte a calquera imprevisto, por pouco probable que sexa, para non quedar sen subministración.
     

    Actualmente seguir conectado á rede é o mellor sistema para asegurar que o cliente non quede sen subministración en ningún caso. Cunha instalación de autoconsumo fotovoltaico ben dimensionada minimízase o consumo de rede que ademais se producirá en horas sen sol. Por este motivo, en Naturgy ofrecemos a TARIFA SERVISOLAR, que optimizará o custo de consumo en rede cando non dispoñas de enerxía xerada polo equipo fotovoltaico:

    • Para potencias contratadas inferiores a 10 kW: Tarifa Flexible Nocturna Eco Luz.
    • Se a túa potencia contratada é superior a 10 kW, analizaremos o teu equipamento e, no caso de que as túas necesidades reais sexan de máis de 10 kW, ofrecerémosche:
      • Para potencias entre 10 kW e 15 kW: Tarifa Flexible Nocturna Plus Eco Luz.
      • Para potencias superiores a 15 kW:  Tarifa Flexible Tri-horaria Supra Eco Luz.
  • Existe un límite legal de paneis fotovoltaicos para instalar?

    A lexislación actual non impón ningún límite á cantidade de paneis fotovoltaicos para instalar. A potencia da instalación fotovoltaica pode ser superior á potencia contratada para o consumo de rede.
     

    Nos fogares, o límite virá dado polo espazo físico dispoñible para a instalación dos paneis.

  • Paga a pena unha instalación fotovoltaica?

    Si, para primeiras residencias e para un consumo mínimo de 2.500 kWh/ano. Unha instalación fotovoltaica para unha vivenda unifamiliar, ben dimensionada, consegue unhas rendibilidades do 5% ao 8%.
     

    Ademais hai que ter en conta outras vantaxes fiscais para o cliente:

    • Posibilidade de dedución do IRPF por realizar reformas no fogar relacionadas coa eficiencia enerxética.
    • Reducións do imposto sobre bens inmobles de ata o 50% en moitos municipios españois.
    • Dispoñibilidade de subvencións municipais ou das comunidades autónomas para instalacións de autoconsumo e/ou reformas no fogar relacionadas coa eficiencia enerxética.
  • As instalacións fotovoltaicas están gravadas pola peaxe de respaldo (“imposto ao Sol”)?

    Non, dende outubro de 2018 derrogouse a peaxe de respaldo (coñecida como “imposto ao Sol) para instalacións de autoconsumo fotovoltaico. O imposto ao sol ou peaxe era a contía que debían pagar aqueles usuarios que, aínda que se abastecesen mediante autoconsumo, seguían conectados á rede eléctrica sen facer uso dela.

  • Que é o autoconsumo fotovoltaico directo?

    O autoconsumo directo é o consumo que se dá no mesmo momento en que é xerado polos paneis fotovoltaicos.
     

    No caso dun fogar tipo, naquelas horas do día no que o fogar adoita estar baleiro, o autoconsumo directo encóntrase normalmente nestes rangos:

    • Instalación só con paneis fotovoltaicos: aproximadamente entre un 30%-35% do total do consumo.
    • Instalación con baterías: superior ao 60%-70%.
  • Podo vender os excedentes?

    Os excedentes son a enerxía eléctrica producida pola instalación fotovoltaica e non autoconsumida. Se non se conta cun sistema antivertedura, estes excedentes vértense á rede eléctrica para ser utilizados polo resto de consumidores.
     

    Na modalidade de autoconsumo con excedentes e con compensación, os excedentes non autoconsumidos retribúense ao cliente na factura de electricidade.
     

    En cada factura, o pagamento dos excedentes pode ser superior ao importe do termo da enerxía consumida da rede. Naturgy ofréceche un pagamento de excedentes a 8 cts€/kWh.
     

    Por este motivo, sempre é máis vantaxoso para o cliente incrementar a porcentaxe de autoconsumo directo (ou de autoconsumo mediante baterías) que incrementar a cantidade de excedentes vertida á rede. As instalacións en autoconsumo CON excedentes non acollidas a compensación realizan unha actividade económica, xa que poden vender a enerxía sobrante ao mercado.

  • Necesito instalar un novo contador?

    Na gran maioría dos fogares non é necesario instalar ningún contador extra porque xa dispoñen de contador telexestionado. Estes contadores son bidireccionais, é dicir, son capaces de medir tanto a enerxía demandada á rede coma a enerxía vertida á rede.

  • Cando empezarán a pagarme polos excedentes?

    A partir do 7 de agosto de 2019 entra en vigor o RD 244/2019 polo que se empezarán a pagar os excedentes ás instalacións legalizadas con autoconsumo na modalidade “con excedentes acollida a compensación”.

  • Como legalizo a miña instalación de autoconsumo?

    Para legalizar a túa instalación de autoconsumo só has de asegurarte de que tes o CIE (Certificado de Instalación Eléctrica) da túa instalación fotovoltaica rexistrado na túa comunidade autónoma.
     

    Ademais, para poder inscribir a túa instalación na modalidade de autoconsumo "con excedentes acollida a compensación" e poder recibir o pagamento polos excedentes vertidos á rede, necesitarás asinar o Contrato de compensación de excedentes:

    • Aínda que o produtor e o consumidor sexan a mesma persoa (física ou xurídica) é necesario que se asine este contrato.
    • Podes descargar un modelo do contrato aquí.


    Os nosos instaladores encargaranse de todo, pero, se xa tes a instalación feita, pódenos enviar o Certificado de Instalación Eléctrica e o Contrato de Compensación de Excedentes ao seguinte enderezo de correo: autoconsumoNI@naturgy.com

  • Queres saber canto aforrarías con Servisolar?

    Se queres saber canto poderías chegar a aforrar con Servisolar, accede ao noso simulador. En tan só uns minutos poderás saber como de significativo sería o cambio ao autoconsumo con placas solares, tanto para o teu peto coma para o planeta.

Teléfonos de contacto
Teléfonos de contacto
  • É gratuíto chamar a Naturgy?

    Si, tanto o teléfono de atención ao cliente coma o de contratación ou de alta de novas subministracións e cambio de produto son gratuítos. Son os seguintes:
     

    Contratación, alta Novas Subministracións e cambio de produto: 900 799 799
    De luns a venres - de 8:30 h a 21:30 h

    Atención ao cliente: 900 100 251
    De luns a sábado - de 8:00 h a 22:00 h.
     

    Se estás no estranxeiro, podes usar estes teléfonos:

    00 34 910 49 74 74
    00 34 938 57 70 74
     

  • Cal é o teléfono para dar a lectura do contador do gas?

    O teléfono gratuíto para dar a lectura do contador de Naturgy é 900 770 770
     

Tiendas Naturgy
Tendas Naturgy
  • Cal é o horario das tendas Naturgy?

    Cada tenda ten o seu propio horario. Podes consultar o horario da tenda máis próxima nesta páxina.

  • Que xestións podes facer nunha tenda Naturgy?

    • Contratar enerxía, servizos e altas de novas subministracións.
    • Cesamentos de enerxía e baixas de servizos.
    • Información de tarifas, campañas e produtos.
    • Cambio de titular.
    • Actualizar os teus datos (teléfono, email, preferencias de protección de datos...).
    • Consultas sobre as túas facturas.
    • Xestionar as túas reclamacións.
  • Pódese pedir cita previa antes de acudir a unha tenda Naturgy?

    Por suposto! Só tes que buscar a túa tenda Naturgy máis próxima no localizador, facendo clic aquí e sairache a opción na ficha da tenda para solicitar cita previa mediante un formulario. É moi doado: enche o formulario co día e a franxa horaria que prefiras e chegarache unha SMS de confirmación de cita.

Gestiones online
Xestións online
  • Como accedo ás xestións online?

    É moi doado! Encontraralas todas nesta páxina ou ben accedendo á túa Área Clientes.

  • Que podo realizar nas xestións online?

    Recorda que podes realizar moitas máis xestións online accedendo á túa Área Clientes e Área Clientes Móbil, como facilitar a túa lectura, consultar o estado das túas facturas e facer pagamentos online, ademais de todas as xestións online que che listamos a continuación e que encontrarás na páxina Xestións Online:

    • Facturas e pagamentos: Podes ver ou descargar as túas facturas, darte de alta na factura online, consultar os teus consumos, realizar pagamentos online, ver que facturas tes pendentes de pagamento, información sobre fraccionamento ou ver certificados de pagamento.
    • Emerxencias: Encontrarás unha ligazón aos teléfonos de emerxencia.
    • Modificar datos: Como a conta bancaria ou os datos persoais.
    • Lectura do contador.
    • Cambio de vivenda: Podes cambiar o titular, dar de alta unha nova subministración ou destituílo.
    • Contratos: Podes ver os teus contratos activos ou ben cambiar a potencia contratada.
    • Servizo técnico: Poderás solicitar asistencia técnica a domicilio ou ben asistencia técnica urxente.
    • Reclamacións: Podes reclamar sobre as túas facturas, os teus contratos, a atención recibida, reparacións ou notificar incidencias na Área Clientes ou a web.
    • Información sobre tarifas e servizos.
    • Localizar a túa tenda ou estación máis próxima.
  • Que información podo atopar no meu contrato con Naturgy?

    En todos os contratos con Naturgy especifícanse os seguintes conceptos:
     

    • A empresa comercializadora que ofrece o servizo de enerxía ou produtos de mantemento.
    • Os datos persoais do cliente ou contratante.
    • Os datos que identifican o punto de subministración onde se presenta a subministración/servizo.
    • Os datos bancarios e postais.
    • Os produtos contratados.
    • As condicións económicas (prezos / ofertas / descontos) que se establecen durante a captación comercial e se estipulan no orzamento ou oferta comercial.
    • As condicións particulares do servizo e as condicións xerais de contrato.
    • O escrito de revogación.
  • Podo cancelar o meu contrato en calquera momento ou teño permanencia?

    Ningunha das nosas tarifas ten permanencia, é dicir, no caso no que decidas cambiar a outra tarifa ou darte de baixa, podes facelo cando queiras Aínda que estamos seguros de que cumpriremos as túas expectativas, xa que traballamos diariamente para que os nosos clientes estean satisfeitos!
     

    No caso no que teñas contratado connosco a Tarifa Plana Zen, os Superpacks ou a Tarifa Mes, debes ter en conta que o contrato ten unha vixencia de 12 meses. Polo tanto, se decides darte de baixa anticipadamente, realizarase a liquidación do importe resultante entre o facturado e o devindicado segundo o produto de referencia, polo que terás un aboamento ou un cargo extra na túa última factura.

  • Que datos podo atopar na miña factura de Naturgy?

    A túa factura está dividida en diferentes apartados onde podes atopar:
     

    • Información sobre os datos persoais, datos da factura e datos bancarios. Estes datos permítennos pasar a política de seguridade ante calquera solicitude.
    • Detalle da facturación. Neste apartado detállase o importe da factura e a desagregación dos conceptos facturados.
    • Canles para contactar con Naturgy. Neste apartado recóllense todas as canles de atención ao cliente que ofrece a comercializadora.
    • As contas claras. Neste apartado detállase a información relacionada co punto de subministración e os datos do contrato: CUPS, Tarifa de acceso, gráficos de consumo...
    • Importe da enerxía.
    • Información sobre os produtos que ofrece a comercializadora para mellorar os teus servizos.
    • Atoparás máis información sobre os datos que contén a túa factura aquí.
  • Que é un cambio de titular? Quen o debe solicitar?

    Un cambio de titular é o proceso polo cal se traslada a titularidade dun contrato vixente dun punto de subministración a un novo cliente. Este trámite débeo solicitar o novo titular pero tendo ao seu alcance os datos do titular anterior. Podes solicitalo nas diferentes canles de Atención ao Cliente que ofrece Naturgy:
     

  • Que datos se debe ter para solicitar o cambio de titular?

    Para poder facer a solicitude debes dispoñer da seguinte documentación:
     

    • Se es cliente doméstico ou autónomo:
      • Nome e apelidos.
      • Documento de identidade (DNI, NIE ou Pasaporte).
      • Se non es o titular do contrato, autorización asinada polo titular xunto co documento de identidade (DNI, NIE ou Pasaporte) do autorizado.
      • Xustificante autónomo (cando solicites ao teu nome facturas xa emitidas).
    • Se es unha empresa:
      • Nome completo.
      • Documento de identidade (NIE).
      • Escritura de constitución da empresa onde figuren os representantes ou poder notarial que autorice a realizar estas xestións, ademais do documento de identidade (DNI) autorizado se non é o titular do contrato.
    • En ámbolos dous casos precísase:
      • Enderezo completo da vivenda ou local.
      • Número de contrato ou de referencia, se o tes.
      • Enderezo de correspondencia ou correo electrónico (FOL).
      • Datos bancarios (titular da conta, CCC ou IBAN)
      • Lectura actual do contador.
      • Teléfono de contacto.
  • Que documentos se debe ter para solicitar o cambio de titular?

    O novo titular debe dispoñer de:
     

    • Un documento onde se indique o teu dereito de propiedade da vivenda ou local, xa sexa un contrato de aluguer en vigor, un contrato de compra ou escritura de propiedade ou unha sentenza de divorcio onde se asigna o uso da vivenda.
    • O Certificado de Instalación Eléctrica (CIE).
    • No caso de ser unha empresa, solicitarémosche a Acta de Posta en Marcha (APM) ou Informado de Industria.
  • Que é a Modificación de Datos Bancarios? Que preciso para solicitala?

    A Modificación de Datos Bancarios (MDB) permite cambiar os datos bancarios (titular e/ou IBAN) asociados ao contrato a través dos cales Naturgy procede ao cobramento das facturas xeradas polos servizos prestados ou contratados.
     

    Para solicitar a MDB, debes ter preparado o novo número da conta bancaria. No caso de non ser ti o titular do contrato, deberás ter á man os seus datos persoais para cumprir coa política de seguridade.

  • Onde podo solicitar unha modificación de datos bancarios?

    Podes solicitar a modificación de datos bancarios a través destas  tres canles. Escolle a que prefiras!:
     

    • Accedendo á túa Área de Clientes de Naturgy, no apartado "Os meus datos".
    • Chamando ao teléfono gratuíto 900 100 251, onde se che pedirá o nome do titular da conta así como o IBAN. Durante a chamada gravarase unha locución e posteriormente enviarémosche a documentación por correo postal ou vía mail, se o prefires, para que nola devolvas asinada. Tanto a conformidade da locución, como a sinatura do documento, débea realizar o titular da conta bancaria (coincida ou non co titular do contrato).
    • Visitando calquera das nosas Tendas Naturgy, onde che entregarán a documentación para asinar no momento do cambio.
  • Cantas modalidades de pagamento da miña factura existen?

    Actualmente, a única forma de pagamento das túas facturas Naturgy é mediante domiciliación bancaria.

  • Podo solicitar o fraccionamento dun pagamento? Cales son os requisitos?

    Dende Naturgy queremos axudarte e é por iso que, no caso de non poder afrontar o pagamento dunha débeda connosco, ofrecémosche facilidades para facer fronte á totalidade do non pagamento.
     

    Para poder pedir un fraccionamento unicamente precisas ter o contrato de subministración domiciliada polo banco e non ter outro fraccionamento activo. No caso no que teñas un fraccionamento activo, poderás solicitar outro se o motivo da nova petición é por acumulación de consumo.

  • Como se solicita un fraccionamento?

    Podes solicitalo por calquera destas canles de Atención ao cliente:
     

    • Completando online o formulario de contacto que atoparás aquí.
    • Chamando ao teléfono gratuíto de atención ao cliente 900 100 251.
    • Visitando calquera das nosas Tendas Naturgy.
  • Existen diferentes tipos de fraccionamentos?

    Dependendo da débeda pendente, poderanse establecer un número de cotas ou outras. Unicamente ten en conta que o pagamento da primeira cota sempre se deberá realizar con tarxeta de crédito.

  • Como podo realizar o pagamento dunha débeda?

    Podes realizar o pagamento dunha factura:
     

    • Accedendo á túa Área de Clientes, co pagamento online, rápido e sen desprazamentos.
    • A través da nosa páxina web, onde poderás solicitar as facturas pendentes de pagamento para que se che volvan enviar con código de barras.
    • Chamando ao noso teléfono gratuíto 900 100 251.
    • Visitando calquera das nosas Tendas Naturgy.

    Tamén poderás realizar o pagamento con tarxeta, solicitar unha factura con código de barras para poder pagala no banco ou online ou ben solicitar que se volva enviar a factura non pagada ao banco para o seu pagamento.
     

    En Naturgy adaptámonos a ti! Poñemos á túa disposición diferentes métodos para que escollas o que che conveña en cada momento.

  • Non encontro a solución ao meu problema, que podo facer?

    Podes achegarte á túa tenda Naturgy máis próxima. Consulta o seu horario aquí e pide a túa cita previa. Tamén podes chamar o servizo de atención telefónica 900 100 251, enviar un fax ao 900 105 050 ou escribir ao enderezo de correo electrónico servicioatencioncliente@naturgy.com.

Videointerpretacion
Servizo de videointerpretación
  • Que é o servizo de videointerpretación?

    Naturgy continúa apostando pola supresión das barreiras de comunicación para garantir a accesibilidade universal, por iso incorpora un servizo de videointerpretación en lingua de signos para que as persoas con discapacidade auditiva poidan realizar todas as súas xestións connosco.
     

    O servizo ofrecido está operativo de luns a venres entre as 8.00 e as 22.00 horas: coñece o noso servizo de videointerpretación en lingua de signos e comunícate connosco mediante chat.

  • Onde se encontra dispoñible?

    Podes acceder ao servizo facendo clic aquí.

  • Como funciona?

    Cando as persoas con discapacidade auditiva queiran poñerse en contacto con Naturgy, accederán a unha web na que poderán comunicarse mediante lingua de signos cunha persoa mediante videochamada. Aquí indicarán a este intérprete o número de Naturgy co que queren contactar e o intérprete será o encargado de trasladar a linguaxe de signos toda a conversa.

Necesitas saber máis?

Ponte en contacto connosco:
Chámanos!
900 799 799
Se o prefires,
Chamámosche

rgpdactive desactivado

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387

IDSPAGE - 1477708275754

argssite - GNF