Reserva en Booking.com e aforra con Naturgy
Reserva en Booking.com e leva un 15% de dto. no teu aloxamento. Ademais, por ser cliente Naturgy, fai a reserva en Área Clientes e obtén un 4% de reembolso do valor da túa reserva.
Como obter descontosComo consigo descontos?
Conseguir descontos é moi doado. Contámosche como!
Accede a Área Clientes
Accede ou rexístrate gratis en Área Clientes Naturgy.
Vai a “As miñas promocións”
Entra no apartado “As miñas promocións” e accede a Booking.com co teu usuario.
Realiza a túa reserva
Reserva co teu usuario en Booking.com e reembolsaranche ata un 4% do valor da túa reserva.
Acumula máis descontos
Ademais, acumula máis descontos pagando as túas vacacións coa tarxeta Naturgy!
Aluga o teu coche en Rentalcars.com e aforra un 10%
Entra na Área Clientes, accede á web de Rentalcars.com e introduce o teu código promocional ao facer a reserva. Encontrarás o código promocional en Área Clientes, en "As miñas promocións".
Coñeces as vantaxes reservar en Booking.com?
Programa Genius
Consigue descontos e vantaxes exclusivas con cada unha das túas reservas.
Política de cancelación
Cancela a túa reserva sen custos adicionais. Selecciona o filtro e esquece pagar de máis!
Reserva online doada e segura
Aplica os filtros de busca e encontra o teu aloxamento ideal ao mellor prezo.
Máis de 2 millóns de aloxamentos
Descubre o aloxamento perfecto para as túas vacacións nunha plataforma recoñecida a ámbito mundial.
descontos na túa factura de enerxía
Completamente gratuíta
Totalmente gratis, sen comisións de emisión nin mantemento de por vida.
Euros Naturgy
Acumula Euros Naturgy e cámbiaos por dtos. na túa factura, Amazon.es ou proxectos solidarios.
Bonificación de benvida
Repón GNC durante os 3 primeiros meses e consigue un 10% de bonificación en gasolineiras, restaurantes, tendas de alimentación e estacións de servizo Naturgy.
Póliza gratuíta
Póliza gratuíta de 600.000 € en accidentes de viaxes pagadas coa tarxeta.
Pagamento aprazado
Decide como e canto. Elixe pagar a fin de mes, financiar unha compra ou aprazar o pagamento.
Resolvemos as túas dúbidas?
Que requisitos son indispensables para poder beneficiarme dos descontos?
Teño que rexistrarme en Booking.com?
Cando se aplica o reembolso?
Como recibirei o reembolso?
Que pasa se cancelo a reserva?
Se aínda me quedan dúbidas, que fago?