Reserva en Booking.com - Naturgy - Fogar

Reserva en Booking.com e aforra con Naturgy

Por ser cliente de Naturgy, reserva con Booking.com dende Área Clientes e reembolsaranche ata un 10% do valor da túa reserva.
 

 

Como consigo descontos?

 
1. Accede a Área Clientes
Accede ou rexístrate de balde en Área Clientes Naturgy.
2. Vai a As miñas promocións
Entra no apartado “As miñas promocións” e accede en Booking.com co teu usuario.
3. Realiza a túa reserva
Reserva co teu usuario en Booking.com e reembolsaranche ata un 10% do valor da túa reserva
 
Ademais, acumula máis descontos pagando as túas vacacións coa tarxeta Naturgy!

Obtén un 10% de desconto en aluguer de coches
Entra na área Clientes, accede á web de Rentalcar.com e introduce o teu código promocional ao facer a reserva. Atoparás o código promocional en Área Clientes, en "As miñas promocións". 

Acceder a Área Clientes

Coñeces as vantaxes reservar en Booking.com?

Programa Genius
Consigue descontos e vantaxes exclusivas con cada unha das túas reservas.
Política de cancelación
Cancela a túa reserva sen custos adicionais. Selecciona o filtro e esquece pagar de máis!
Reserva online doada e segura
Aplica os filtros de busca e encontra o teu aloxamento ideal ao mellor prezo.
Máis de 2 millóns de aloxamentos
Descubre o aloxamento perfecto para as túas vacacións nunha plataforma recoñecida a ámbito mundial.
 

Solicita a túa Tarxeta Naturgy e consigue
descontos na túa factura de enerxía



 
Completamente gratuíta!
Ao pagar con ela acumulas Euros Naturgy que poderás trocar en descontos na factura Naturgy.  
Bonificación de benvida!
10% de bonificación en gasolineiras, restaurantes, establecementos de alimentación e estacións de servizo Naturgy por encher gas natural comprimido ( GNC), durante os 3 primeiros meses.
Póliza gratuíta de 600.000 € en accidentes de viaxes pagas coa tarxeta.
Pago aprazado, decide como e canto. Elixe pagar a fin de mes, financiar unha compra ou aprazar o pago.​








 

tarjeta_naturgy

Resolvemos as túas dúbidas?

  • Que requisitos son indispensables para poder beneficiarme dos descontos?

    Ser cliente de Naturgy Iberia, S.A. e estar rexistrado en Área Clientes, onde terás unha ligazón a Booking.com en “As miñas promocións” para facer as túas reservas con descontos.

  • Teño que rexistrarme en Booking.com?

    Non é necesario estar rexistrado en Booking.com, pero recomendámosche que o fagas para poder beneficiarte ao mesmo tempo doutras promocións vixentes na páxina e que poderás acumular co teu Reembolso desta promoción.

  • Cando se aplica o reembolso?

    O reembolso conseguido polas túas reservas en Booking.com aboaráseche na tarxeta moedeiro de Booking.com ou na tarxeta de crédito que indicaras pasados 64 días dende a saída do aloxamento. Este importe aboarase sempre e cando te aloxaras e non houbese ningunha cancelación da reserva.

  • Como recibirei o reembolso?

    Pasados 64 días dende o check out, Booking.com farache un aboamento na túa tarxeta de crédito ou na tarxeta moedeiro, dependendo o modo que elixiras de reembolso no momento da reserva.

  • Que pasa se cancelo a reserva?

    As reservas canceladas ou non aloxadas non se beneficiarán do reembolso desta promoción.
    Cada aloxamento dispón das súas propias políticas de cancelación dependendo da tarifa reservada. Revisa ben as políticas de cancelación antes de efectuar a túa reserva.

  • Se aínda me quedan dúbidas, que fago?

    Se tes calquera dúbida, podes contactar con Naturgy a través das nosas canles de atención.

rgpdactive desactivado

argssite - GNF