Condiciones del aplazamiento


O aprazamento é voluntario por parte do cliente e pódese solicitar unicamente no momento da contratación.

1. A aceptación da solicitude de adhesión está condicionada ao cumprimento dos requisitos previstos na oferta:
a) Clientes residenciais en ámbito nacional ((NIF, NIE e/ou pasaporte comunitario UE) con tarifas de acceso contratadas de gas 3.1 e 3.2 e de electricidade 2.0A, 2.0 DHA (excepto 2.0A con maxímetro) e potencia contratada inferior ou igual a 8 kW.
b) Clientes dados de alta en Area Clientes, con factura online e pago domiciliado.
c) Solicitude vía web realizada antes do 30.06.2020. d) Campaña válida para novas contratacións realizadas. en  Naturgy Iberia, S.A antes de o 30.6.2020. e) O cliente non deberá ter importes pendentes de pago á data da adhesión á campaña.
f) Condicionada á superación da análise de solvencia realizado por Naturgy. Naturgy comunicará nun período máximo de 5 días a aceptación ou non da solicitude de adhesión e a súa aplicación desde o momento da súa solicitude.  

2. Unha vez aceptada a adhesión, o pago das facturas emitidas a partir da data de aceptación e ata 30.09.2020 fraccionarase, sen intereses, en doce mensualidades. Estas mensualidades pasaranse á cobranza desde o 01.10.2020 e ata o 30.09.2021. A falta de pagamento de calquera factura (as fraccionadas ou as emitidas con posterioridade)  ou a perda dalgunha das condicións da oferta conlevará o vencemento anticipado de todos os importes aprazados e, en consecuencia, a súa inmediata exigibilidad desde o día do seu incumprimento.

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314

IDSPAGE - 1477681092229

argssite - GNF