Preguntas frecuentes de mantementos anuals

  • Por que me convén contratar un servizo de mantemento do fogar?

    É conveniente dispoñer dun bo servizo de asistencia no fogar para estar preparado ante calquera cambio ou contratempo que che poida xurdir ou simplement para atender calquera necesidade que requiras na túa día a día: unha mudanza, arranxar persianas, cristais rotos, colgar cadros, pintar, cambiar a cerrajería, montar de mobles, etc. Nestes casos, Servihogar é o teu asistente integral para o fogar, é a solución experta e de confianza.

  • É obrigatorio ter un servizo de reparación eléctrica ou facer a revisión da instalación e aparellos eléctricos?

    As instalacións do interior dos fogares son propiedade e responsabilidade exclusiva do propietario.

    A normativa RITE RD1027/2007, do 20 de xullo de 2007, recomenda a revisión preventiva anual do equipamento de climatización: aire acondicionado e bomba de calor. Por iso, é importante contar cun servizo experto de revisión e reparación da instalación e aparellos eléctricos.

  • É obrigatorio facer unha revisión da caldeira?

    A lei establece que o responsable da titularidade ou, na súa falta, o usuario da instalación de gas da vivenda, é responsable do mantemento, a conservación e o bo uso da instalación de gas.

    O Regulamento de instalacións térmicas de edificios, RITE (RD 1027/2007, do 20 de xullo), indica a necesidade de realizar unha revisión periódica da caldeira. Por iso, é importante contar cun bo servizo de revisión e reparación da instalación e aparellos de gas.

    Se tes Servigas, efectuaremos unha revisión preventiva anual que inclúe:

     Revisión xeral dos elementos da instalación de gas.
     Mantemento dos aparellos de gas, para minimizar consumos, avarías ou fallos futuros.

     Revisión da instalación de calefacción (circuíto hidráulico, caldeira e radiadores) para clientes con calefacción de gas. Comprobación do correcto consumo dos seus aparellos de gas.
     Análise ambiental de toda a instalación.

  • Que necesito para contratar online calquera destes servizos de mantemento?

    Podes xestionar ti mesmo a contratación do servizo de forma online. Só necesitas ter a man:

     Se xa es cliente noso, identifícache e só terás que validar a modalidade do servizo que escolliches.
     Se non es cliente noso aínda, pedirémosche os teus datos persoais e tamén:
     NIF, NIE ou Pasaporte (e se non es cliente noso, pedirémosche que achegues unha foto ou copia do mesmo).
     Datos bancarios (número de conta en formato IBAN: en España ten 24 díxitos e empeza con "ES").
  • Que pasa se máis tarde quero cambiar a miña decisión?

    Se cambias de opinión sobre o servizo que escolliches, sexa cal for, dispós de 15 días para anular a túa solicitude, sen custo algún.

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314

IDSPAGE - 1477670500940

argssite - GNF