Para solicitar o cambio de titular, tamén podes facelo por email ás seguintes direccións, dependendo da tipoloxía de cliente que sexas:
Esta é a documentación que debes enviar para solicitar un cambio de titular:
- Para os clientes de Naturgy Iberia SA: cambiotitularcom@naturgy.com. Tamén podes enviar a documentación por fax (900 10 80 80).
- Para clientes EnergyClass: senergyclass@naturgy.com
- Nome e apelidos.
- Documento de identidade.
- Dirección completa da vivenda ou local ou número de contrato ou referencia.
- Dirección de correspondencia ou correo electrónico
- Datos bancarios
- Teléfono de contacto
- Lectura do contador
- Documento que acredite a data desde que a que son usuario efectivo da subministración: Escrituras, contrato de compra-venda, contrato de aluguer, sentenza de divorcio, herdanza ou certificado de defunción no caso de que o titular actual haxa falecido.
- Documento acreditativo da titularidade da liña de Alta tensión e o centro de transformación: Só presentar se se é titular da instalación de alta tensión.
- Certificado das Instalacións Eléctricas (CIE): Só presentar cando:
- Haia cambiado o uso comercial da subministración.
- A instalación supere os 20 anos (baixa tensión) ou os 5 anos (alta tensión) e distribuidora comprobe que non cumpre as condicións técnicas e de seguridade regulamentarias.