Plan Aforro Electricidade

30% de dto.
A electricidade e o aforro que necesita a túa comunidade
A túa comunidade funcionando a pleno rendemento
 Tarifas de electricidade
30% dto.
no termo de enerxía
 
   
O mellor prezo
No termo de enerxía durante un ano.
Servizos online
Realiza xestións online e recibe as facturas por correo electrónico.
Asesoramento enerxético
Asesoramento personalizado e gratuíto.
Descontos
Grandes ofertas para que sigas aforrando.
   
Vantaxes
Descubre como che pode axudar


Aforro


 Descontos.  
Terás un 30% de desconto en consumo de electricidade durante un ano.

 Servizo gratuíto de asesoramento enerxético.
Un estudo personalizado do consumo eléctrico garánteche a contratación ideal para a túa comunidade.    


Servizos online


 Xestións online.
Realiza calquera xestión a través da Área Clientes. Controla o consumo eléctrico da comunidade e actualiza calquera aspecto relevante. 

 Facturas por correo electrónico.
Enviarémosche por correo electrónico calquera factura que necesites consultar e, ademais, poderalas descargar. 

 App móbil para clientes.
Faino mediante a aplicación móbil.


Facilidades


 Plan de Pagamentos Fixos.  
Recibe unha cota fixa mensual durante os primeiros 11 meses. Calcúlase partindo dunha estimación de consumo eléctrico e, o mes número 12, pagarás unha cota regulada sobre a base do consumo real da comunidade.   

 Financiamento do 100%.
 Se a comunidade necesita renovar os seus equipos de aire acondicionado ou calefacción, nós ofrecémosche unha selección das mellores marcas que podes pagar comodamente.  

 Adecuación da instalación eléctrica.
Realizamos mantementos continuos das instalacións da comunidade.

Respondemos ás túas dúbidas

  • Que datos necesito para contratar online?

    Para contratar luz ou gas natural de forma online necesitas ter á man:
     
    • Unha factura recente de luz ou gas natural.
    • Os teus datos bancarios (código IBAN da conta na que se domiciliará o cobramento das facturas).

    • E se non es cliente noso, unha foto do NIF, NIE ou pasaporte (só o anverso/cara, en formato .jpg, .png, .bmp, .gif ou .pdf e cun peso máximo de 3 MB.)

  • Podo contratar unha tarifa con discriminación horaria?

    Á hora de contratar online é necesario que contrates na mesma tarifa que tes e cambiar de modalidade posteriormente.

    Calquera cliente pode acollerse á discriminación horaria, sempre e cando a súa tarifa o permita.

    Se aínda non es cliente, á hora de contratar online, é necesario que indiques o teu desexo de acollerte á discriminación horaria.

    Poderás cambiar de modalidade posteriormente.  Á hora de contratar online é necesario que contrates na mesma tarifa que tes e cambiar de modalidade posteriormente. 

  • Que é o CUPS?

    CUPS ou Código Unificado de Punto de Subministración.

    É o código co que as distribuidoras identifican de forma unívoca cada punto de entrega de enerxía (contador de cliente).

    Ten entre 20 e 22 caracteres onde os dous primeiros representan o indicativo do país: ES no caso de España. É un dato que figura na factura.

    O resto da numeración pertence a referencias que Naturgy usa para identificarte a ti e os teus servizos. 

  • Como podo facer un cambio de potencia?

    Para efectuar un cambio de potencia na túa subministración, debes realizar unha nova contratación, e necesitas que a potencia indicada no formulario de contratación online coincida coa que ten a túa distribuidora.

    Recomendámosche, polo tanto, que primeiro contrates unha potencia e, cando teñas activado o teu contrato, cambies a potencia chamando o teléfono de Atención ao Cliente.  

     

    900 100 251 

  • Hai compromiso de permanencia?

    En todas as nosas tarifas e contratacións só hai 1 ano de permanencia.

    En calquera caso, se dentro dese período queres revisar a túa oferta ou non te convence, ponte en contacto connosco para que o solucionemos.

  • Como podo dar de alta unha nova subministración?

    Dar de alta unha nova subministración é moi doado.

    Tes diferentes medios para dar de alta o gas natural ou electricidade con Naturgy Servicios SDG.  

    • Chama o teléfono gratuíto 900 28 28 28.

    • Realiza unha contratación online.

    • Pide que un comercial che faga unha visita para informarte e contratar os servizos.  

    Para seguir os pasos, ata ter a alta dunha subministración, podes consultar a sección Altas ou baixas de Electricidade e Gas.

Aplicación para
administradores


Unha ferramenta fundamental para xestionar varios
clientes e contratos. 


Saber máis

rgpdactive desactivado

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314

IDSPAGE - 1477500689848

argssite - GNF