Política de reclamacións
Política de reclamacións
Para calquera tipo de queixa, reclamación e incidencia en relación ao servizo contratado ou ofertado, así como calquera solicitude de baixa ou de información sobre aspectos relativos á contratación ou subministración, ou sobre comunicacións recibidas:
Pode dirixirse por escrito ao Departamento de Atención ao Cliente de GNCOM sito en Gas natural Comercializadora S.A. (Att: Reclamaciones) Avenida de San Luis 77, 28033 Madrid.
Chamar ao servizo de Atención Telefónica 900 100 264.
Dirixirse ao enderezo de correo electrónico atenciongrandesclientes@naturgy.com
As reclamacións ou discrepancias que se susciten en relación co seu contrato de subministración, ou coas facturacións derivadas deste, poderán ser resoltas administrativamente pola Oficina Municipal de Información ao Consumidor ou polo órgano competente en materia de consumo ou de enerxía.
Así mesmo, os consumidores e usuarios, como mecanismo para a resolución alternativa de litixios poderán acudir á Xunta Arbitral Nacional de Consumo, sendo a súa web Xunta Arbitral Nacional de Consumo | Ministerio de Dereitos Sociais, Consumo e Axenda 2030.