Plan Fixo Luz Horario para Comunidades
  •  

    Diferentes prezos en función do tramo horario no que consumes.

  •  

    Prezo estable durante 12 meses, despreocúpate das fluctuaciones de mercado.

  •  

    Xestor persoal experto en enerxía, só para ti.*

Plan Fixo Luz Horario para Comunidades

Tarifas 2.0TD, 3.0TD e 6.1TD

Prezo especial. Ata o 9/07

Optimiza aínda máis o teu aforro axustando as túas necesidades enerxéticas da túa comunidade aos distintos tramos horarios

Optimiza aínda máis o teu aforro axustando as túas necesidades enerxéticas da túa comunidade aos distintos tramos horarios

Descubre a tranquilidade dun orzamento predicible para a túa comunidade co noso plan de electricidade a prezo fixo durante 12 meses, e a túa comunidade deixará de preocuparse polas flutuacións do mercado.

O noso novo prezo fixo de luz con tramos horarios para comunidades

O noso novo prezo fixo de luz con tramos horarios para comunidades

Luz

Termo de potencia (€/kW*dia)
Período 1 : 0,120853 €/kW*dia
Período 2 : 0,043900 €/kW*dia
Termo de enerxía (€/kWh)
Período 1 : 0,185961 €/kWh
Período 2 : 0,116713 €/kWh
Período 3 : 0,082134 €/kWh

Impostos non incluídos (IVE/IXIC e Imposto de Electricidade)

Os prezos amosados non inclúen impostos (IVE/IXIC e Imposto de Electricidade).

Os prezos con impostos tiveron un IEE do 5,1127% e un IVE do 21%. En todo caso, serán de aplicación os tributos establecidos en cada momento pola normativa vixente.

Aplicaranse no prezo indicado as variacións á alza ou á baixa dos impostos aplicables e dos conceptos regulados (a modo enunciativo e non limitativo, cargos do sistema, peaxes, alugueiro de contador...). Así mesmo, poderá trasladarse ao prezo calquera concepto regulado, taxa ou imposto de nova creación ou que substitúan os actuais que sexan de aplicación durante o período de duración do presente contrato.

Adicionalmente, facturaranse, se procede, os excesos de enerxía reactiva e de potencia. Os períodos horarios corresponden, en todo momento, cos da tarifa de acceso contratada.

Vixencia ata o 14/07/2025.

Válido para novas contratacións de luz con tarifa de acceso 2.0TD, 3.0 TD e 6.1 TD. Condicións económicas aplicables para consumos inferiores a 750.000 kWh/ano.

As condicións manteranse vixentes 12 meses desde o inicio do contrato. Revisión anual con IPC (Índice de Prezos ao Consumo interanual do mes de novembro). 

En caso de resolución unilateral anticipada do contrato de subministración de electricidade por parte do Cliente, antes de iniciada a primeira prórroga, poderá aplicárselle unha penalización de ata un 5 % do prezo do contrato pola enerxía estimada pendente de subministración.

 

Vantaxes da nosa tarifa de luz fixa con franxas horarias para comunidades de veciños

Vantaxes da nosa tarifa de luz fixa con franxas horarias para comunidades de veciños

Prezos estables por franxas horarias

Os prezos da enerxía en distintos tramos non variarán durante un ano

Servizos online

Realiza todas as túas xestións comodamente dende a Área Clientes.

O meu xestor Naturgy

Terás un xestor persoal experto en enerxía sen custo adicional.

Flexibilidade

Liberdade para cambiar de tarifa, cando queiras e sen custo ningún.

Image

meuxestornaturgy

Se te fas cliente de Naturgy, contarás cun xestor persoal* que che axudará a optimizar o consumo da túa comunidad. Sen custos adicionais e sempre á túa disposición.

Como funciona a tarifa fixa de luz
con franxas horarias para comunidades?

Como funciona a tarifa fixa de luz
con franxas horarias para comunidades?

Co plan fixo de luz con tramos horarios para comunidades, os prezos da enerxía en distintos tramos horarios serán diferentes e poderás aproveitar os tramos horarios máis baratos. Estes prezos serán os mesmos durante 12 meses.

Podes consultar los horarios das franxas horarias aquí.

Ademais, terás o noso mellor prezo fixo sen que teñas que contratar servizos adicionais para a túa comunidade, se non os desexas.

Contrata a electricidade fixa con tramos horarios na túa comunidade de veciños

Contrata a electricidade fixa con tramos horarios na túa comunidade de veciños

Antes de comezar, ten á man unha factura de enerxía.

Selecciona o teu plan fixo de luz con franxas horarias

Indica os datos do punto de subministración

Revisa a información e confirma

 

 

Preguntas frecuentes do plan fixo de luz con tramos horarios para comunidades

Preguntas frecuentes do plan fixo de luz con tramos horarios para comunidades

É un xestor persoal experto en enerxía que che axudará por seres cliente de Naturgy na xestión e optimización das túas subministracións. Dirixido a empresas, autónomos e comunidades de propietarios con, polo menos, un contrato eléctrico con tarifa 3.0TD ou 6.XTD (potencia eléctrica superior a 15 kW) ou tarifas de gas RL.4 ou RL.5 (consumo superior a 50.000 kWh/ano).

Terás liña directa co teu xestor. Poderás comunicarte con el por teléfono ou correo electrónico cando e como queiras.

Este servizo non supón ningún custo para ti, forma parte das vantaxes de teres contratada a enerxía con Naturgy.

Para calquera potencia contratada, tamén poderás elixir a tarifa fixa luz con franxas horarias para comunidades, é dicir, o prezo do kWh variará en franxas horarias ao longo do día. A opción con discriminación horaria interésache se podes desprazar consumos ás franxas horarias máis baratas; o horario val nocturno. Co produto Plan Fixo Luz terás o mesmo prezo para cada franxa horaria durante 12 meses.

Soamente se poderá trasladar ao prezo as variacións de IPC anuais, así como as posibles variacións dos custos regulados que se publiquen no BOE.

É un produto con máxima flexibilidade para a túa comunidade de veciños. Se non che encaixa, podes cambiar a outro produto do noso catálogo, cando queiras e sen ningún custo.

Para potencias superiores a 15 kW, a facturación de enerxía sempre é con discriminación horaria.

Dar de alta a túa comunidade de propietarios é moi sinxelo! O primeiro que precisarás é o número CUPS. Onde o podes atopar? Aparece na cara/dorso da túa factura. É un código de entre 20 e 22 caracteres que empeza por ''ES" e que identifica a instalación do teu punto de subministración. O segundo, os datos bancarios (número de conta en formato IBAN: en España ten 24 díxitos e empeza con “ES”). Finalmente, ten á man o teu móbil no que recibirás unha SMS que che permitirá asinar o teu contrato de forma dixital.

Se xa te decidiches, podes contratala a través do teléfono gratuíto 900 897 019, a través da nosa web ou, se queres, en calquera das nosas tendas (aquí podes ver a túa tenda máis próxima).

É moi sinxelo, chama o 900 370 785 e asesorarémoste sobre cal é a potencia óptima para a túa comunidade de veciños.

Se tes que solicitar a alta e non tes a instalación de luz na túa comunidade, o promotor ou o instalador autorizado deberá solicitarlle unha alta de luz á distribuidora eléctrica para poder levar a cabo a obra do edificio, que incluirá a construción das instalacións eléctricas individuais de cada local, inclusive o contador telemedido.

Unha vez realizado este trámite poderás solicitar a alta, como se indica nos seguintes pasos:  

  1. Obtención do CUPS e o CIE

    • A instalación conta cun CUPS e un CIE, que tanto a túa distribuidora como o instalador que realizou a instalación da túa comunidade che poden facilitar.
    • Elección de tarifa e contratación de subministración
    • Elixe a tarifa de luz variable para comunidades de Naturgy.
  2. Para contratar a subministración con Naturgy só precisas

    • NIF/NIE/pasaporte do novo titular
    • Datos bancarios para a domiciliación dos teus recibos
    • Dirección da subministración
    • Código CUPS
    • CIE

    Podes contratar a través do teléfono gratuíto 900 370 785, ben a través da nosa web ou, se queres, en calquera das nosas tendas (aquí podes ver a túa tenda máis próxima).

    Durante o proceso de contratación poderás elixir un servizo de mantemento de luz.

Non, a túa comunidade nunca quedará sen luz. A contratación dunha tarifa de luz para comunidades en Naturgy desencadea a petición de baixa a través da distribuidora eléctrica da túa zona.

No cambio a Naturgy, esta realizará todas as xestións con total continuidade da subministración, así que a baixa enlazará coa alta en Naturgy.

Se xa tes a luz dada de alta con algunha comercializadora, non terá ningún custo. Naturgy encárgase de todo o proceso para que goces das nosas tarifas.

No caso de non ter a alta de luz, consulta a pregunta anterior "Como podo dar de alta a luz na miña comunidade?"

Menos cargas, só descarga!

Menos cargas, só descarga!

A nosa aplicación para administradores: todo o que necesitarás para xestionar varios clientes e contratos.

Un único perfil para xestionalos todos.

Actualiza calquera dato dos teus clientes.

Consulta calquera factura.

Ten sempre á man o control das subministracións dos teus clientes.

Área Administradores
Esqueciches o contrasinal?
Formato de NIF, NIE ou formato de pasaporte incorrecto. Revisa las indicaciones antes de poner contraseña. El usuario o contraseña no son correctos.
Este campo es requerido
Este campo es requerido
Esqueciches o contrasinal?
Non tes conta? Rexístrate
form-login-logged-greeting

Ofrecemos asesoramento enerxético para todos os nosos clientes. Ademais, os clientes con contratos eléctricos con tarifa 3.0 TD ou 6.X TD (potencia eléctrica superior a 15 kW) ou tarifas de gas RL4 e RL5, fóra das Administracións públicas, terán un xestor persoal asignado experto en optimización enerxética (O meu xestor Naturgy)

Plan Fixo Luz Horario para Comunidades

Tarifas 2.0TD, 3.0TD e 6.1TD

Prezo especial. Ata o 9/07.

Ver prezos

Plan Fixo Luz Horario para Comunidades

Tarifas 2.0TD, 3.0TD e 6.1TD

Prezo especial. Ata o 9/07.

Ver prezos