Elixe como contactarnos

Elixe como contactarnos

Teléfono de atención
De luns a sábado de 8:00 a 22:00 h (horario peninsular)
WhatsApp
Fala con nós e fai facilmente un seguimento da túa petición
Correo electrónico
Envíanos a túa consulta a través do noso formulario de atención

Outras canles de atención á túa disposición

 

Outras canles de atención á túa disposición

 

Outros teléfonos

Outros teléfonos

Contratación
De luns a venres de 8 h a 22 h e os sábados de 9:00 a 14:00 h(horario peninsular)
Baixa de produtos e servizos
De luns a venres de 8:00 a 22:00 h e os sábados de 9:00 a 14:00 h(horario peninsular)
Asistencia técnica/reparacións
24 h ao día os 365 días do ano

Todas as túas xestións de xeito rápido e doado

Todas as túas xestións de xeito rápido e doado

Se es titular dun contrato de subministración ou representante legal da empresa ou comunidade de propietarios titular do contrato, accede co teu número de DNI.

  1. Informa o teu número de DNI e os 4 últimos díxitos da conta bancaria na que está domiciliado o pago da subministración (no caso de que non teñas a factura domiciliada, pedirémosche o importe total dunha das tres últimas facturas pagadas.)
  2. Completa os teus datos de contacto
  3. Escolle un contrasinal seguro
  4. Confirma a alta a través do correo electrónico que recibirás no momento.

Se actúas en representación dunha persoa xurídica e non podes acceder, preme aquí e explicámosche con máis detalle como acceder.

Área Clientes

Actualmente estamos traballando para ofrecerche un mellor servizo na túa Área de Clientes, polo que o acceso permanecerá deshabilitado ata mañá, domingo 19 de outubro, ás 06:00.

Grazas pola túa comprensión.

Esqueciches o contrasinal?
Formato de NIF, NIE ou formato de pasaporte incorrecto. Revisa las indicaciones antes de poner contraseña. El usuario o contraseña no son correctos.
Poñer o NIF sen espazos nin guións. Ex.: 02356126X Este campo es requerido
Este campo es requerido
Esqueciches o contrasinal?
Non tes conta? Rexístrate
form-login-logged-greeting