Área Clientes para xestorías/administradores    

Área Clientes para xestorías/administradores    

O acceso mediante correo xa non está dispoñible.
Se aínda non o fixeches, é importante que actualices o NIF do representante da xestoría para darte de alta correctamente.

Agora poderás acceder como cliente, xestor enerxético ou administrador dende o mesmo acceso á Área Clientes: un único punto de entrada, máis simple e eficiente.

O novo contorno incorpora melloras que che darán maior autonomía e a posibilidade de autorizar doadamente outros colaboradores para que xestionen por ti.

Para acceder por primeira vez, deberás facelo co NIF do representante da xestoría ou da administración de predios.

A partir de agora non podes acceder con CIF (NIF de persoa xurídica) ou co correo electrónico de xestores. Non te preocupes, axudámoste aquí.

Área Clientes
Esqueciches o contrasinal?
Formato de NIF, NIE ou formato de pasaporte incorrecto. Revisa las indicaciones antes de poner contraseña. El usuario o contraseña no son correctos.
Poñer o NIF sen espazos nin guións. Ex.: 02356126X Este campo es requerido
Este campo es requerido
Esqueciches o contrasinal?
Non tes conta? Rexístrate
form-login-logged-greeting

Asegúrate de que o NIF do representante da túa xestoría ou administración de predios está ben informado

Asegúrate de que o NIF do representante da túa xestoría ou administración de predios está ben informado

Para acceder á túa Área Clientes de xestorías e administración de predios, precisarás identificarte co usuario NIF do representante legal da xestoría ou administración de predios e non poderás acceder co NIF da xestoría ou administración de predios nin co correo electrónico.

Por que se fai este cambio?

Por que se fai este cambio?

Queremos que cada unha das túas xestións conte cun nivel de protección máis alto. A nova forma de acceso reforza a seguridade da túa información e garante un uso máis responsable e autorizado da Área Clientes.
Seguimos traballando para ofrecerche un contorno dixital máis seguro e confiable.
Grazas por acompañarnos nesta mellora.

Incorporamos un sistema de autorización a terceiros moi sinxelo, que che permitirá asignar clientes e dar acceso a outros usuarios sen necesidade de achegar documentación. Un proceso áxil que che axudará a aforrar tempo nas túas xestións.

Ampliouse o número de xestións que poderás realizar de forma autónoma.

Unha vez implantado o novo sistema, deberás acceder co NIF do representante da xestoría ou administración de predios. Este cambio darache maior autonomía para realizar xestións sen necesidade de achegar documentación. Se non accedes co NIF do representante unha vez que estea activo o sistema, cómpre que nos facilites de novo a documentación que che vincula con cada cliente.

 

Indicámosche como proceder para que te asegures de que a información que temos sobre ti é correcta.
Cando te deches de alta na Área Clientes de xestorías e administradores de predios:

  1. 1. Estás dado de alta cun NIF de persoa física, ou non lembras se te deches de alta con NIF ou o antigo CIF?

    a. Se lembras que te deches de alta cun NIF e esa persoa segue a ser o representante da xestoría, todo está perfecto!

    b. Se non lembras con que usuario che deches de alta, escribe a migestor@naturgy.com ou chama o 900 100 270, e facilitarémosche a información correspondente.

  2. 2. Estás dado de alta cun CIF (NIF de persoa xurídica)?

    ... Vaia! Podemos axudarche con iso. Envíanos a seguinte documentación ao correo migestor@naturgy.com e nós actualizarémolo por ti:

    • NIF do representante da xestoría ou administración de predios.
    • Escritura de constitución da xestoría ou administración de predios, ou poder notarial que indique o nome do representante.

Se tes algunha dúbida ou precisas máis información, podes escribirnos a este mesmo correo ou chamarnos o 900 100 270.

 

Preguntas frecuentes

Preguntas frecuentes

Actualmente, só poderás entrar na Área Clientes co NIF do representante da empresa ou administración de predios/xestorías. Unha vez que accedas por primeira vez co NIF do representante, poderás autorizar terceiros para facer todas as xestións, sen ter que achegar documentación adicional. Explicámosche como facelo máis abaixo.

Para acceder á Área Clientes, debes estar previamente rexistrado. Se non, rexístrate.

imagen

Unha vez acceda á Área Clientes co seu NIF, apareceralle a listaxe de subministracións vinculadas co seu NIF como representante, autorizado ou xestor externo. Só deberá facer clic sobre as contas asociadas e navegará aos datos deste contrato/cliente.

imagen

Cómpre enviar a documentación para actualizar os datos do teu representante porque este actúa en nome da túa empresa e, ademais, ten a capacidade legal de tomar decisións ou asinar documentos no seu nome. Para garantir a seguridade das túas xestións e evitar accesos non autorizados, precisamos verificar que o novo representante conta realmente con esa autorización.

Non é necesario unha documentación ad hoc, abonda coa documentación que tedes no voso poder.

Para garantir a seguridade das túas xestións e evitar accesos non autorizados, precisamos verificar que o novo representante conta realmente coa túa autorización. Cómpre enviar a documentación para actualizar os datos do teu representante xa que este actúa en nome da túa empresa e, ademais, ten a capacidade legal de tomar decisións ou asinar documentos no teu nome. De forma moi sinxela, poderás autorizar terceiros para poder xestionar a túa conta.

Se estás dado de alta como representante, entra en “axustes” e en “contactos autorizados” fai clic en “Engadir novo contacto”.

imagen

Podes asignar unha autorización total, que permitirá ao contacto realizar todas as xestións, ou ben unha autorización de só lectura, coa que unicamente poderá consultar información, pero non tramitar.

imagen

Terás unha listaxe de todos os teus contactos autorizados.

imagen

Unha vez engadida como un novo contacto, a persoa autorizada recibirá o seguinte correo para que poida iniciar sesión:

imagen

Se a persoa autorizada non está dada de alta, pediránselle os seguintes datos: Nome + apelidos, correo electrónico/NIF/contrasinal.

Na sección “axustes”, verás a listaxe de contactos autorizados que deses de alta.

imagen

Dende esa listaxe, podes despregar cada contacto para cambiar o seu rol ou desactivalo en calquera momento.

imagen

Se estás dado de alta como representante, poderás dar de alta outro representante no apartado “axustes”, en Contactos autorizados.

imagen

Sobre o contacto marcado como representante, poderás despregar as opcións e seleccionar "cambiar representante".

imagen

É imprescindible achegar a documentación necesaria.

imagen

Se aínda non estás dado de alta como representante e desexas realizar un cambio, podes chamar o 912 100 100 ou o 900 385 425, e o noso equipo xestionarao por ti.

Na sección “axustes”, poderás dar de alta un novo contacto como xestor enerxético ou administrador de predios. Debes seleccionar xestor externo.

Se precisas que un xestor enerxético ou un administrador de predios realice as xestións dos teus contratos, poderás dálo de alta como xestor externo. Deberás achegar a documentación indicada.
Unha vez dado de alta, ese xestor poderá autorizar terceiros vinculados á xestoría ou á administración de predios para que os seus colaboradores poidan realizar todas as xestións de forma cómoda.

Cando entres co teu NIF persoal:

  • Se é a túa primeira vez, terás que rexistrarte e elixilo nese momento.
  • Se xa estabas rexistrado, poderás seguir usando o que tiñas.
  • Se non o lembras ou queres cambialo, utiliza a opción “Esqueciches o contrasinal?”.

Todo o que podes facer en Área Clientes para xestorías/administradores

Todo o que podes facer en Área Clientes para xestorías/administradores

Sobre as túas facturas

Consulta, descarga as túas facturas ou elixe o día pagamento.

Acerca dos teus contratos

Consulta os teus produtos contratados e xestiona as túas necesidades sobre eles.

Novos produtos

Utiliza o simulador solar, contrata outra enerxía ou servizo de mantemento.

Xestións

Descubre todo o que podes realizar e fai seguimento de todas as túas xestións.

Vantaxes e promocións

Accede ao último en descontos e promocións.

Autorizar terceiros

Autoriza outras persoas para que realicen xestións por ti.