Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Facilidades para axudarche no pagamento das túas facturas de luz e gas

Que necesita o teu negocio?

Que necesita o teu negocio?

foto

Escolle o día de pagamento das túas facturas

Escolle o día de pagamento das túas facturas

Dende a túa Área Clientes podes elixir o tramo de días do mes no que queres que che pasemos o cargo da túa factura.

1. Entra na túa Área Clientes ou rexístrate se aínda non o fixeches.

2. Encontra a opción de escoller o día de pagamento dende a sección Xestións ou dende a sección Facturas.

3. Fai clic na xestión Elixir día de pagamento e selecciona o tramo de días do mes no que che interesa que se realice o cargo na túa conta bancaria.

Área Clientes
Esqueciches o contrasinal?
Formato de NIF incorrecto. Revisa las indicaciones antes de poner contraseña. El usuario o contraseña no son correctos.
Poñer o NIF sen espazos nin guións. Ex.: 02356126X Este campo es requerido
Este campo es requerido
Esqueciches o contrasinal?
Non tes conta? Rexístrate
form-login-logged-greeting

Preguntas frecuentes

Preguntas frecuentes

O obxectivo é dividir a factura bimestral en dúas facturas mensuais, de xeito que cada mes recibas unha factura polo consumo de gas do mes anterior. 

En Naturgy cremos que facer pagamentos mensuais pode resultarche máis cómodo que pagar bimestralmente, porque o importe que vas pagar se reparte en dúas facturas. 

O mes en que teñamos que facturarche, pero non dispoñamos da lectura da distribuidora, Naturgy calculará o teu consumo sobre a base do histórico dispoñible que teñamos rexistrado. Deste xeito, recibirás unha factura baseada na túa tendencia de consumos e será o máis fiel posible á realidade.

Non te preocupes, en canto teñamos unha lectura real da distribuidora, compensaremos a posible desviación incorrida pola lectura calculada (tanto se a lectura calculada é maior ou menor que a lectura real).

Si, para iso precisaremos que nos informes ti mesmo da lectura real do teu contador de gas. Porén, recorda que esta lectura debe ser aceptada previamente pola túa distribuidora.

Para obter máis detalle deste proceso, diríxete ao apartado “Lectura facilitada” dentro desta mesma páxina web e desprega a pregunta: Como podo facilitar a miña lectura de gas? 

A partir do mes de novembro, poderás solicitarnos que a túa facturación de gas sexa mensual.

Naturgy non che facturará por mes natural, senón que o ciclo de facturación irase adaptando á información que ti nos proporciones. É un proceso que depende da distribuidora, tamén che explicamos que:

Na actualidade, como a túa comercializadora, dispoñemos dunha data que está planificada para recibir a información da túa distribuidora de gas. Esta información é bimestral sempre.

 Se decides modificar a data de facturación e pasarte á modalidade mensual, esta data predefinida con anterioridade quedará “bloqueada”, pero, a partir de entón, recibiremos a túa información mensualmente como solicitaches.

Cando se produza este cambio, e en ausencia da información proporcionada pola túa distribuidora (isto sucederá en meses alternos, dado que a información da lectura sempre se recibe bimestralmente) emitiremos a túa factura sobre a base do teu consumo de gas empregando para iso a lectura calculada, que estará limitada ao día predefinido con anterioridade. A información sobre a lectura por parte da túa distribuidora recibirémola máis tarde, polo tanto, emitirémosche a próxima factura utilizando este dato e ata a data que aí se indique.  

Para explicalo mellor, poñémosche un exemplo:

Imaxina que a data planificada que dispós no teu contrato para recibir a lectura da distribuidora é o día 15 do mes de decembro. O día 26 de decembro, decides cambiar o teu modelo de facturación ao mensual. Con esta información nova, a data para recibir esta información seguirá fixada a día 15 do mes corrente, tal e como estaba con anterioridade, pero en meses alternos, e non dispoñeremos da información de lectura por parte da túa distribuidora, xa que esta información se recibe bimestralmente. En ausencia desta información de lectura, a túa factura a día 15 do mes seguinte será segundo a lectura calculada por Naturgy. 

O mes seguinte, con data 15 de xaneiro, xa recibiremos esta información, polo tanto, facturarémosche utilizando a lectura que nos proporcione a túa distribuidora.

Explicámoscho con máis detalle aquí.

Si, se desexas volver á facturación bimestral, poderás solicitalo en calquera momento e sen ningún tipo de penalización. 

Si, podes solicitarnos en calquera momento unha corrección da lectura calculada pola compañía. Contáctanos no teléfono de Atención ao cliente (900 100 251) e atenderemos a túa petición. 

Si, podes solicitar todas as medidas que necesites porque son compatibles e complementarias.

Correcto, mantense.

Poderás solicitar o fraccionamento sempre que a túa factura se atope emitida polo banco, pero sen aboar aínda, isto é, en estado “Pendente de pagamento”. 

Dende o apartado “Facturas” na túa Área Clientes poderás observar o estado das túas facturas antes de facer a túa solicitude. 

Os requisitos para poder fraccionar un importe en cotas son os seguintes:

  1. O contrato debe estar domiciliado
  2. Non debes dispoñer doutro fraccionamento activo. 
  3. O importe da factura ten que ser superior a 75 €
  4. A primeira cota cobrarase con tarxeta

Si, só poderás fraccionar unha factura que se atope acollida ás condicións indicadas. Poderás solicitar un novo fraccionamento sempre que o anterior fose aboado previamente.

Segundo o importe que desexes fraccionar, propoñerémosche diferentes alternativas de número de cotas.

Si, podemos avisarte por correo electrónico uns días antes da data en que necesitaremos a túa lectura de gas para que nola poidas enviar a tempo.

Para activar os avisos por correo, entra en Área Clientes e accede á sección “Dar lectura de gas”, ou contáctanos ao teléfono de Atención ao Cliente (900 100 251) e, na próxima emisión de factura, avisarémoste.

Si. Se nos facilitas a lectura do teu contador de gas cada mes, aseguraraste de que a túa factura de gas reflicta o teu consumo real.

Tes múltiples opcións para facilitarnos a lectura do teu contador de gas, que lle enviaremos á túa distribuidora:

  1. A través da túa Área Clientes, onde encontrarás doadamente a xestión de Dar lectura de gas , e tamén poderás activar os avisos por correo para manterte informado dos períodos axeitados para dar a túa lectura.
  2. Dende a app Naturgy poderás, adicionalmente, capturar unha imaxe do teu contador e enviar a lectura escaneada.
  3. A través do teléfono gratuíto 900 100 251, cunha mensaxe gravada. Indicarás “Lectura” como motivo da chamada e facilitarás o número de referencia que aparece na túa factura de gas, o NIF/NIE/pasaporte do titular do contrato e, finalmente, os números que aparecen no teu contador.
  4. Informando directamente á distribuidora de gas da túa zona.