Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Accede á túa Área Clientes

Accede á túa Área Clientes

Todo o que precisas para xestionar o teu negocio, dáte de alta seguindo estes pasos:

1. Informa o NIF do titular do contrato e os 4 últimos díxitos da conta bancaria (no caso no que non teñas a factura domiciliada, pedirémosche o importe total dunha das túas tres últimas facturas pagadas)

2. Completa os teus datos de contacto

3. Elixe un contrasinal seguro

4. Confirma a alta a través do email que recibirás ao momento

Área Clientes
Esqueciches o contrasinal?
Formato de NIF incorrecto. Revisa las indicaciones antes de poner contraseña. El usuario o contraseña no son correctos.
Poñer o NIF sen espazos nin guións. Ex.: 02356126X Este campo es requerido
Este campo es requerido
Esqueciches o contrasinal?
Non tes conta? Rexístrate
form-login-logged-greeting

Preguntas frecuentes

Preguntas frecuentes

Podes rexistrarte en Área Clientes ou dende a app Naturgy Clientes. O teu usuario e contrasinal serviranche para ambas as dúas. 

Rexistrarse é sinxelo e rápido. Como dato de seguridade pedirémosche os 4 últimos díxitos de calquera das contas bancarias nas que teñas domiciliado un contrato de Naturgy. Se por algún motivo non tes domiciliación, ao detectalo pedirémosche que informes o importe dalgunha das túas 3 últimas facturas.

Importante:

  • O teu usuario será o teu NIF/NIE/pasaporte
  • Ao finalizar o rexistro, enviarémosche un correo electrónico dende o cal deberás activar a túa conta. 
  • Sempre terás dispoñible unha opción de lembrar contrasinal, por se algunha vez o esqueces. 

Se es cliente unicamente da tarxeta Naturgy, poderás rexistrarte só cos díxitos da túa tarxeta. 


Se xa estás rexistrado en Área Clientes ou na app Naturgy Clientes e non lembras o contrasinal, verás no acceso unha opción para lembrar contrasinal  .

Solicitarémosche o teu NIF e o correo electrónico co que te rexistraches. Nese correo recibirás un correo electrónico co acceso para renovar o teu contrasinal.

Porén, se non lembras o correo electrónico ou ben xa non tes acceso a esa conta de correo, como alternativa, pedirémosche os 4 últimos díxitos dalgunha das contas bancarias nas que teñas domiciliado algún contrato de Naturgy. Unha vez validado ese dato, poderás informarnos un novo correo, ao que enviaremos unha mensaxe co acceso para renovar o teu contrasinal.

Abofé! Coa App Naturgy Clientes podes realizar dende o teu móbil todas as operacións dispoñibles na Área Clientes e moito máis! Está dispoñible na App Store se tes un iPhone ou en Google Play se tes un dispositivo Android.

Todo o que podes facer

Todo o que podes facer

Sobre as túas facturas

Consulta, descarga as túas facturas ou elixe o día pagamento.

Acerca dos teus contratos

Consulta os teus produtos contratados e xestiona as túas necesidades sobre eles.

Novos produtos

Utiliza o simulador solar, contrata outra enerxía ou servizo de mantemento.

Xestións

Descubre todo o que podes realizar e fai seguimento de todas as túas xestións.

Vantaxes e promocións

Accede ao último en descontos e promocións.