Accede á túa Área Clientes

Accede á túa Área Clientes

A partir de agora non podes acceder con CIF (NIF de persoa xurídica) nin con correo electrónico de xestores. Non te preocupes, axudámoste entrando aquí.

Todo o que precisas para xestionar o teu negocio, dáte de alta seguindo estes pasos:

  1. Comunica o NIF do titular do contrato e os 4 últimos díxitos da conta bancaria (en caso de que non teñas a factura domiciliada, pedirémosche o importe total dunha das túas tres últimas facturas pagadas).
  2. Completa os teus datos de contacto.
  3. Elixe un contrasinal seguro.
  4. Confirma a alta a través do correo electrónico que recibirás ao momento.
Área Clientes

Actualmente estamos traballando para ofrecerche un mellor servizo na túa Área de Clientes, polo que o acceso permanecerá deshabilitado ata mañá, domingo 19 de outubro, ás 06:00.

Grazas pola túa comprensión.

Esqueciches o contrasinal?
Formato de NIF, NIE ou formato de pasaporte incorrecto. Revisa las indicaciones antes de poner contraseña. El usuario o contraseña no son correctos.
Poñer o NIF sen espazos nin guións. Ex.: 02356126X Este campo es requerido
Este campo es requerido
Esqueciches o contrasinal?
Non tes conta? Rexístrate
form-login-logged-greeting

Todo o que podes facer en Área Clientes para xestorías/administradores

Todo o que podes facer en Área Clientes para xestorías/administradores

Sobre as túas facturas

Consulta, descarga as túas facturas ou elixe o día pagamento.

Acerca dos teus contratos

Consulta os teus produtos contratados e xestiona as túas necesidades sobre eles.

Novos produtos

Utiliza o simulador solar, contrata outra enerxía ou servizo de mantemento.

Xestións

Descubre todo o que podes realizar e fai seguimento de todas as túas xestións.

Vantaxes e promocións

Accede ao último en descontos e promocións.

Autorizar terceiros

Autoriza outras persoas para que realicen xestións por ti.

Preguntas frecuentes

Preguntas frecuentes

Actualmente, só poderás entrar na Área Clientes co NIF do representante da empresa ou administración de predios/xestorías. Unha vez que accedas por primeira vez co NIF do representante, poderás autorizar terceiros para facer todas as xestións, sen ter que achegar documentación adicional. Explicámosche como facelo máis abaixo.

Para acceder á Área Clientes, debes estar previamente rexistrado. Se non, rexístrate.

imagen

Unha vez acceda á Área Clientes co seu NIF, apareceralle a listaxe de subministracións vinculadas co seu NIF como representante, autorizado ou xestor externo. Só deberá facer clic sobre as contas asociadas e navegará aos datos deste contrato/cliente.

imagen

Cómpre enviar a documentación para actualizar os datos do teu representante porque este actúa en nome da túa empresa e, ademais, ten a capacidade legal de tomar decisións ou asinar documentos no seu nome. Para garantir a seguridade das túas xestións e evitar accesos non autorizados, precisamos verificar que o novo representante conta realmente con esa autorización.

Non é necesario unha documentación ad hoc, abonda coa documentación que tedes no voso poder.

Para garantir a seguridade das túas xestións e evitar accesos non autorizados, precisamos verificar que o novo representante conta realmente coa túa autorización. Cómpre enviar a documentación para actualizar os datos do teu representante xa que este actúa en nome da túa empresa e, ademais, ten a capacidade legal de tomar decisións ou asinar documentos no teu nome. De forma moi sinxela, poderás autorizar terceiros para poder xestionar a túa conta.

Se estás dado de alta como representante, entra en “axustes” e en “contactos autorizados” fai clic en “Engadir novo contacto”.

imagen

Podes asignar unha autorización total, que permitirá ao contacto realizar todas as xestións, ou ben unha autorización de só lectura, coa que unicamente poderá consultar información, pero non tramitar.

imagen

Terás unha listaxe de todos os teus contactos autorizados.

imagen

Unha vez engadida como un novo contacto, a persoa autorizada recibirá o seguinte correo para que poida iniciar sesión:

imagen

Se a persoa autorizada non está dada de alta, pediránselle os seguintes datos: Nome + apelidos, correo electrónico/NIF/contrasinal.

Na sección “axustes”, verás a listaxe de contactos autorizados que deses de alta.

imagen

Dende esa listaxe, podes despregar cada contacto para cambiar o seu rol ou desactivalo en calquera momento.

imagen

Se estás dado de alta como representante, poderás dar de alta outro representante no apartado “axustes”, en Contactos autorizados.

imagen

Sobre o contacto marcado como representante, poderás despregar as opcións e seleccionar "cambiar representante".

imagen

É imprescindible achegar a documentación necesaria.

imagen

Se aínda non estás dado de alta como representante e desexas realizar un cambio, podes chamar o 912 100 100 ou o 900 385 425, e o noso equipo xestionarao por ti.

Na sección “axustes”, poderás dar de alta un novo contacto como xestor enerxético ou administrador de predios. Debes seleccionar xestor externo.

Se precisas que un xestor enerxético ou un administrador de predios realice as xestións dos teus contratos, poderás dálo de alta como xestor externo. Deberás achegar a documentación indicada.
Unha vez dado de alta, ese xestor poderá autorizar terceiros vinculados á xestoría ou á administración de predios para que os seus colaboradores poidan realizar todas as xestións de forma cómoda.

Cando entres co teu NIF persoal:

  • Se é a túa primeira vez, terás que rexistrarte e elixilo nese momento.
  • Se xa estabas rexistrado, poderás seguir usando o que tiñas.
  • Se non o lembras ou queres cambialo, utiliza a opción “Esqueciches o contrasinal?”.

Aplicación para xestorías

Aplicación para xestorías

Xestiona os contratos e facturas de enerxía dende Área Clientes nunha soa aplicación.