Revisa o NIF do representante da túa empresa

Revisa o NIF do representante da túa empresa

Comproba que o NIF do representante da túa empresa consta correctamente informado. (Se actualmente entras na túa Área Clientes con NIF).

Moi pronto, para acceder á túa Área Clientes, precisarás identificarte como usuario co NIF do representante legal da túa empresa. Polo tanto, o NIF da empresa xa non será válido para acceder á túa Área Clientes. O representante é a persoa física autorizada para actuar en nome e representación dunha empresa.

Por que este cambio? Queremos que cada unha das túas xestións conte cun nivel de protección máis alto. Esta nova forma de acceso reforza a seguridade da túa información e garante un uso máis responsable da Área Clientes.

Seguimos traballando para ofrecerche un contorno dixital máis seguro e confiable. Grazas por acompañarnos nesta mellora.

Indicámosche o procedemento que debes seguir para verificar que esta información é correcta.

  1. Entra na Área Clientes en: “Contacto informados”
    Consulta o contacto do representante.

  2. O representante informado consta cun NIF de persoa física e atópase vixente?
    Se é así, está todo perfecto! Xa de paso revisa que tanto o teléfono móbil coma o correo da persoa informada como representante están correctos.

  3. O representante informado consta unicamente cun NIF de persoa xurídica, ou ben a persoa que actúa como representante non está actualizada?
    Vaites...! Podemos axudarche con iso: envíanos a seguinte documentación ao enderezo bocontratacion@naturgy.com e nós actualizarémolo por ti!

No caso de empresas

Faranos falta a escritura de constitución da empresa, ou calquera modificación desta, ou poder notarial onde se identifica o representante da empresa e copia do NIF do representante.

No caso de comunidade de propietarios

Precisamos a acta da xunta de propietarios onde se faculta o administrador ou presidente da CC. PP. para actuar en nome desta, e tamén a copia do NIF do administrador.

Coma sempre, se tes algunha dúbida ou precisas máis información, podes escribirnos a este mesmo correo e atenderémoste encantados.

 

Preguntas frecuentes

Preguntas frecuentes

Actualmente poderás seguir entrando na túa Área Clientes co NIF da empresa (anteriormente denominado CIF). Naturgy Clientes comunicará a data na que será efectiva a modificación de acceso á Área Clientes con NIF do representante legal da empresa.

Cómpre enviar a documentación para actualizar os datos do teu representante porque este actúa en nome da túa empresa e, ademais, ten a capacidade legal de tomar decisións ou asinar documentos no seu nome. Para garantir a seguridade das túas xestións e evitar accesos non autorizados, precisamos verificar que o novo representante conta realmente con esa autorización.

Non é necesario unha documentación ad hoc, abonda coa documentación que tedes no voso poder.

Poderás rastrexar todas as operacións que se realicen na túa conta con Naturgy, ademais, de forma cómoda, poderás autorizar a terceiros para poder xestionar a túa conta.