Que debes facer se ata agora accedías co CIF ou o correo electrónico da túa xestoría?

Que debes facer se ata agora accedías co CIF ou o correo electrónico da túa xestoría?

Se ata agora accedías cun CIF (NIF de persoa xurídica) ou cun correo como administrador de predios ou xestor de empresas, a partir de agora xa non poderás facelo.


É importante que actualices os datos das persoas que utilizarán a Área Clientes.

Explicámosche como acceder, paso a paso

Explicámosche como acceder, paso a paso

Como proceder no caso de pemes ou empresas?

  1. 1. Deberás identificar o representante da túa empresa

    É moi probable que o representante da túa empresa estea ben informado. Introduce o NIF do representante da túa empresa e sigue os pasos que che indicamos en Como acceder actualmente á túa área de clientes?

    Se necesitas axuda, chama ao 912 100 100 e axudarémoste. Quizais teñas que identificar o novo representante da túa empresa. Para iso, ten á man:

    • Copia do NIF do representante
    • Documento que acredite a representación (escritura de constitución da empresa, calquera modificación desta ou poder notarial onde se identifique o representante)

Como proceder en caso de administradores de predios e xestorías?

  1. 1. Estás dado de alta cun NIF de persoa física, ou non lembras se te deches de alta con NIF ou o antigo CIF?

    • Se lembras que te deches de alta cun NIF e esa persoa segue a ser o representante da xestoría, todo está perfecto!
    • Se non lembras con que usuario te deches de alta, escribe a migestor@naturgy.com ou chama o 900 100 270, e facilitarémosche a información correspondente.
  2. 2. Estás dado de alta cun CIF (NIF de persoa xurídica)?

    Vaia! Podemos axudarche con iso. Envíanos a seguinte documentación ao correo migestor@naturgy.com e nós actualizarémolo por ti:

    • NIF do representante da xestoría ou administración de predios.
    • Escritura de constitución da xestoría ou administración de predios, ou poder notarial que indique o nome do representante.

Se tes algunha dúbida ou precisas máis información, podes escribirnos a este mesmo correo ou chamarnos o 900 100 270.

Actualmente, precisas identificarte co NIF do representante legal da túa empresa ou xestoría. O acceso co CIF da empresa ou co correo electrónico do xestor ou administrador xa non está dispoñible.
O representante é a persoa física autorizada para actuar en nome da empresa ou xestoría. Unha vez que acceda, poderá habilitar doadamente outros colaboradores cun só clic para xestionar a Área Clientes.

Por que se fai este cambio? Queremos que cada unha das túas xestións conte cun nivel de protección máis alto. Esta nova forma de acceso reforza a seguridade da túa información e garante un uso máis responsable da Área Clientes.

Seguimos traballando para ofrecerche un contorno dixital máis seguro e confiable. Grazas por acompañarnos nesta mellora.

Preguntas frecuentes

Preguntas frecuentes

Actualmente, só poderás entrar na Área Clientes co NIF do representante da empresa ou administración de predios/xestorías. Unha vez que accedas por primeira vez co NIF do representante, poderás autorizar terceiros para facer todas as xestións, sen ter que achegar documentación adicional. Explicámosche como facelo máis abaixo.

Para acceder á Área Clientes, debes estar previamente rexistrado. Se non, rexístrate.

imagen

Unha vez acceda á Área Clientes co seu NIF, apareceralle a listaxe de subministracións vinculadas co seu NIF como representante, autorizado ou xestor externo. Só deberá facer clic sobre as contas asociadas e navegará aos datos deste contrato/cliente.

imagen

Cómpre enviar a documentación para actualizar os datos do teu representante porque este actúa en nome da túa empresa e, ademais, ten a capacidade legal de tomar decisións ou asinar documentos no seu nome. Para garantir a seguridade das túas xestións e evitar accesos non autorizados, precisamos verificar que o novo representante conta realmente con esa autorización.

Non é necesario unha documentación ad hoc, abonda coa documentación que tedes no voso poder.

Para garantir a seguridade das túas xestións e evitar accesos non autorizados, precisamos verificar que o novo representante conta realmente coa túa autorización. Cómpre enviar a documentación para actualizar os datos do teu representante xa que este actúa en nome da túa empresa e, ademais, ten a capacidade legal de tomar decisións ou asinar documentos no teu nome. De forma moi sinxela, poderás autorizar terceiros para poder xestionar a túa conta.

Se estás dado de alta como representante, entra en “axustes” e en “contactos autorizados” fai clic en “Engadir novo contacto”.

imagen

Podes asignar unha autorización total, que permitirá ao contacto realizar todas as xestións, ou ben unha autorización de só lectura, coa que unicamente poderá consultar información, pero non tramitar.

imagen

Terás unha listaxe de todos os teus contactos autorizados.

imagen

Unha vez engadida como un novo contacto, a persoa autorizada recibirá o seguinte correo para que poida iniciar sesión:

imagen

Se a persoa autorizada non está dada de alta, pediránselle os seguintes datos: Nome + apelidos, correo electrónico/NIF/contrasinal.

Na sección “axustes”, verás a listaxe de contactos autorizados que deses de alta.

imagen

Dende esa listaxe, podes despregar cada contacto para cambiar o seu rol ou desactivalo en calquera momento.

imagen

Se estás dado de alta como representante, poderás dar de alta outro representante no apartado “axustes”, en Contactos autorizados.

imagen

Sobre o contacto marcado como representante, poderás despregar as opcións e seleccionar "cambiar representante".

imagen

É imprescindible achegar a documentación necesaria.

imagen

Se aínda non estás dado de alta como representante e desexas realizar un cambio, podes chamar o 912 100 100 ou o 900 385 425, e o noso equipo xestionarao por ti.

Na sección “axustes”, poderás dar de alta un novo contacto como xestor enerxético ou administrador de predios. Debes seleccionar xestor externo.

Se precisas que un xestor enerxético ou un administrador de predios realice as xestións dos teus contratos, poderás dálo de alta como xestor externo. Deberás achegar a documentación indicada.
Unha vez dado de alta, ese xestor poderá autorizar terceiros vinculados á xestoría ou á administración de predios para que os seus colaboradores poidan realizar todas as xestións de forma cómoda.

Cando entres co teu NIF persoal:

  • Se é a túa primeira vez, terás que rexistrarte e elixilo nese momento.
  • Se xa estabas rexistrado, poderás seguir usando o que tiñas.
  • Se non o lembras ou queres cambialo, utiliza a opción “Esqueciches o contrasinal?”.