Actualment, podràs continuar entrant a la teva Àrea Client amb el NIF de l’empresa (anteriorment denominat CIF). Naturgy Clientes comunicarà la data en què la modificació d’accés a l’Àrea Client amb NIF del representant legal de l’empresa serà efectiva.
Revisa el NIF del representant de la teva empresa
Revisa el NIF del representant de la teva empresa
Comprova que el NIF del representant de la teva empresa consta correctament informat. (Si actualment entres a l’Àrea Client amb CIF).
Ben aviat, per accedir a l’Àrea Client, necessitaràs identificar-te amb l’usuari del NIF del representant legal de la teva empresa. Per tant, el NIF de l’empresa ja no serà vàlid per accedir a l’Àrea Client. El representant és la persona física autoritzada per actuar en nom i representació d’una empresa.
Per què aquest canvi? Volem que cadascuna de les teves gestions disposi d’un nivell de protecció més alt. Aquesta nova forma d’accés reforça la seguretat de la teva informació i garanteix un ús responsable de l’Àrea Client.
Continuem treballant per oferir-te un entorn digital més segur i fiable. Gràcies per acompanyar-nos en aquesta millora.
T’indiquem el procediment que has de seguir per verificar que aquesta informació és correcta.
Entra a l’Àrea Client a: “Contacte informats”
Revisa el contacte representant.El representant informat consta amb un NIF de persona física i es troba vigent?
Si és així, està tot perfecte! De passada, revisa que el telèfon mòbil i l’adreça electrònica de la persona informada com a representant són correctes.El representant informat consta únicament amb un NIF de persona jurídica, o bé la persona que actua com a representant no està actualitzada?
Vaja! Et podem ajudar amb això… Envia’ns la documentació següent a l’adreça electrònica bocontratacion@naturgy.com i nosaltres l’actualitzarem per tu!
En el cas d’empreses
Necessitarem l’escriptura de constitució de l’empresa o qualsevol modificació d’aquesta o el poder notarial on s’identifica el representant de l’empresa i una còpia del NIF del representant.
En el cas de comunitat de propietaris
Necessitem l’acta de la Junta de Propietaris en què es faculta l’administrador o president de la CP per actuar en nom d’aquesta, i també la còpia del NIF de l’administrador.
Com sempre, si tens cap dubte o necessites més informació, ens pots escriure a aquesta mateixa adreça electrònica i t’atendrem amb molt de gust.
Preguntes freqüents
Preguntes freqüents
Cal que enviïs documentació per actualitzar les dades del teu representant, perquè aquest actua en nom de la teva empresa i té la capacitat legal de prendre decisions o signar documents en nom seu. Per garantir la seguretat de les teves gestions i evitar accessos no autoritzats, necessitem verificar que el nou representant disposa realment d’aquesta autorització.
No és necessària una documentació ad hoc per a aquest propòsit, resulta vàlida la documentació sobrant de què disposeu.
Tindràs traçabilitat de totes les operacions que es facin al teu compte amb Naturgy i, a més, de manera còmoda podràs autoritzar tercers per poder gestionar el teu compte.