Què has de fer si fins ara accedies a l’Àrea Clients amb el CIF o l’adreça electrònica de la teva gestoria?

Què has de fer si fins ara accedies a l’Àrea Clients amb el CIF o l’adreça electrònica de la teva gestoria?

Si fins ara hi accedies amb un CIF (NIF de persona jurídica) o amb una adreça electrònica com a administrador de finques o gestor d'empreses, a partir d'ara ja no podràs fer-ho.


És important que actualitzis les dades de les persones que utilitzaran l'Àrea Clients.

T’expliquem com accedir-hi, pas a pas

T’expliquem com accedir-hi, pas a pas

Què cal fer en el cas de pimes o empreses?

  1. 1. Hauràs d'identificar el representant de la teva empresa

    És molt probable que el representant de la teva empresa s’hagi comunicat correctament. Inicia sessió amb el NIF del representant de la teva empresa i segueix els passos que t'indiquem a Com pots accedir actualment a la teva àrea de clients?

    Si necessites ajuda, truca al 912 100 100 i t'ajudarem. Potser hauràs d’identificar el nou representant de la teva empresa. Per fer-ho, tingues a mà:

    • Còpia del NIF del presentador
    • Document que acrediti la representació (escriptura de constitució de l'empresa, qualsevol modificació d'aquesta o poder notarial en què s'identifiqui el representant)

Què cal fer en cas d'administradors de finques i gestories?

  1. 1. Estàs donat d'alta amb un NIF de persona física, o no recordes si et vas donar d'alta amb NIF o CIF?

    • Si recordes haver-te donat d'alta amb un NIF i aquesta persona continua sent el representant de la gestoria, tot és correcte!
    • Si no recordes amb quin usuari et vas donar d’alta, escriu a migestor@naturgy.com o truca al 900 100 270, i et facilitarem la informació corresponent.
  2. 2. Estàs donat d’alta amb un CIF (NIF de persona jurídica)?

    Vaja! Podem ajudar-te amb això. Envia’ns la documentació següent a l’adreça electrònica migestor@naturgy.com i nosaltres l’actualitzarem per tu:

    • NIF del representant de la gestoria o administració de finques.
    • Escriptura de constitució de la gestoria o administració de finques, o poder notarial on s’indiqui el nom del representant.

Si tens cap dubte o necessites més informació, pots escriure’ns a aquest mateix correu o trucar-nos al 900 100 270.

Actualment, necessites identificar-te amb el NIF del representant legal de la teva empresa o gestoria. L'accés amb el CIF de l'empresa o amb l’adreça electrònica del gestor o administrador ja no està disponible.
El representant és la persona física autoritzada per actuar en nom de l’empresa o gestoria. Un cop hi accedeixis, podràs habilitar fàcilment altres col·laboradors amb un sol clic, per gestionar l'Àrea Clients.

Per què fem aquest canvi? Volem que cadascuna de les teves gestions disposi d’un nivell de protecció més alt. Aquesta nova forma d’accés reforça la seguretat de la teva informació i garanteix un ús responsable de l’Àrea Client.

Continuem treballant per oferir-te un entorn digital més segur i fiable. Gràcies per acompanyar-nos en aquesta millora.

Preguntes freqüents

Preguntes freqüents

Actualment, només podràs entrar a l'Àrea Clients amb el NIF del representant de l'empresa o administració de finques/gestories. Un cop hi accedeixis per primera vegada amb el NIF del representant, podràs autoritzar tercers per fer totes les gestions, sense haver d'adjuntar documentació addicional. T’expliquem com fer-ho més avall.

Per accedir a l'Àrea Clients, t’hi has d'haver registrat prèviament. Si no t’hi has registrat, fes-ho.

imagen

Un cop accediu a l'Àrea Clients amb el vostre NIF, us apareixerà la llista de subministraments vinculats al vostre NIF com a representant, autoritzat o gestor extern. Només haureu de clicar sobre els comptes associats i navegareu a les dades d’aquest contracte/client.

imagen

Cal que enviïs la documentació per actualitzar les dades del teu representant, perquè aquest actua en nom de la teva empresa i té la capacitat legal de prendre decisions o signar documents en nom seu. Per garantir la seguretat de les teves gestions i evitar accessos no autoritzats, necessitem verificar que el nou representant disposa realment d’aquesta autorització.

No és necessària una documentació ad hoc per a aquest propòsit, resulta vàlida la documentació sobrant de què disposeu.

Per garantir la seguretat de les teves gestions i evitar accessos no autoritzats, necessitem verificar que el nou representant disposa realment d’aquesta autorització. Per això, cal que enviïs documentació per actualitzar les dades del teu representant, perquè aquest actua en nom de la teva empresa i té la capacitat legal de prendre decisions o signar documents en nom teu. D’una manera molt senzilla, podràs autoritzar tercers perquè puguin gestionar el teu compte.

Si estàs donat d'alta com a representant, entra a “ajustos” i a “contactes autoritzats” i fes clic a “Afegeix un contacte nou”.

imagen

Pots assignar una autorització total, que permetrà al contacte efectuar totes les gestions, o bé una autorització de només lectura, amb la qual únicament podrà consultar informació, però no tramitar.

imagen

Tindràs una llista de tots els teus contactes autoritzats.

imagen

Un cop la persona autoritzada hagi estat afegida com un contacte nou, rebrà el correu electrònic següent perquè pugui iniciar sessió:

imagen

Si la persona autoritzada no està donada d'alta, se li demanaran les dades següents: Nom + cognoms, Adreça electrònica / NIF / Contrasenya.

A la secció “ajustos”, veuràs la llista de contactes autoritzats que hagis donat d'alta.

imagen

Des d'aquesta llista, pots desplegar cada contacte per canviar-ne el rol o desactivar-lo en qualsevol moment.

imagen

Si estàs donat d’alta com a representant, podràs donar d’alta un altre presentador a l’apartat “ajustos”, a Contactes autoritzats.

imagen

Sobre el contacte marcat com a representant, podràs desplegar les opcions i seleccionar canviar el representant.

imagen

És imprescindible adjuntar la documentació necessària.

imagen

Si encara no estàs donat d'alta com a representant i vols fer un canvi, pots trucar al 912 100 100 o al 900 385 425, i el nostre equip el gestionarà per tu.

A la secció “ajustos”, podràs donar d’alta un contacte nou com a gestor energètic o administrador de finques. Has de seleccionar gestor extern.

Si necessites que un gestor energètic o administrador de finques gestioni els teus contractes, podràs donar-lo d'alta com a gestor extern. Hauràs d'adjuntar la documentació indicada.
Un cop donat d'alta, aquest gestor podrà autoritzar tercers vinculats a la gestoria o a l’administració de finques, perquè els seus col·laboradors puguin dur a terme totes les gestions còmodament.

Quan entris amb el teu NIF personal:

  • Si és la primera vegada, t’hi hauràs de registrar i triar-la en aquest moment.
  • Si ja hi estaves registrat, podràs continuar utilitzant la que tenies.
  • Si no la recordes o vols canviar-la, fes servir l’opció “Has oblidat la contrasenya?”.