O posicionamento dunha compañía na loita contra o cambio climático é un dos maiores retos de transformación empresarial a día de hoxe. Existen dúas posibles vías para poder materializar os obxectivos de descarbonización dunha empresa:
- Mitigación: fai referencia ao conxunto de estratexias orientadas a reducir as emisións dos gases de efecto invernadoiro (GEI).
- Adaptación: que agrupa as estratexias orientadas a limitar ou evitar os riscos e danos derivados do cambio climático.
Desenvolver e implementar unha estratexia climática para alcanzar os obxectivos de redución de emisións supón identificar e avaliar as súas opcións estratéxicas, toda a cadea de valor dunha actividade ou produto, así como os riscos e oportunidades asociados ao plan. As accións incluídas de curto, medio e longo prazo deben ser realistas, non deben levar un dano significativo para a biodiversidade, economía circular, recursos hidráulicos e mariños e contaminación, e deben facilitar á organización cuantificar o resultado dos seus esforzos no prazo determinado.
Ademais, é recomendable que un plan de redución de emisións inclúa proxeccións financeiras cuantitativas e avaliacións da viabilidade financeira do Plan.