Amb ServiSolar GC tindràs una revisió anual preventiva de la instal·lació solar de la teva comunitat que permetrà detectar-hi qualsevol anomalia a temps. Serem al teu costat les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any, amb el nostre servei d’assistència telefònica. I, quan et calgui, un tècnic anirà a la teva comunitat, en cas d’avaria, fallades en el funcionament o desconfiguració dels inversors o de la connexió wifi, amb la nostra assistència tècnica o el servei de reparacions si la teva instal·lació fotovoltaica no funciona.
Recorda: t’atendrem telefònicament a qualsevol hora i dia de l’any i, en cas que necessitis una visita presencial, contacte amb el tècnic assignat en menys de 3 hores des de la recepció per programar la visita, i serem a la teva comunitat en menys de 48 hores en horari laboral. Aquest servei inclou el desplaçament i les 3 primeres hores de mà d’obra, amb un màxim de 2 visites presencials per vigència de contracte.
I, si la instal·lació de plaques solars l’has feta amb Naturgy, t’oferim el suport per a la gestió de la garantia dels teus equips.
Servei disponible per a clients que tinguin una instal·lació fotovoltaica amb una potència elèctrica no superior a 10 kW.
Amb la instal·lació de plaques solars (potència <10 kWp) de Naturgy tindràs el servei de manteniment i reparació totalment de franc el primer any, sense cap cost addicional. Per a la tranquil·litat de la teva instal·lació, el nostre equip de Naturgy s’ocuparà de la instal·lació de plaques i de la contractació d’aquest servei.