Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes
Plan Compromiso Gas
  •  

    Garantímosche o prezo do gas durante 1 ano.

  •  

    Aproveita a nosa baixada de gas.

Plan Compromiso Gas

0.083742 €/kWh

0.070484 €/kWh

Non inclúe impostos.

O noso compromiso é axudar ás comunidades de veciños

O noso compromiso é axudar ás comunidades de veciños

Prezo fixo do termo de enerxía durante dous anos

Redución do impacto da volatilidade do mercado do gas

Asesoramento enerxético

O meu xestor Naturgy: Xestor persoal experto en optimización enerxética*

Cal é o prezo?

Cal é o prezo?

Gas

  • Consumo >50.000 kWh ano e ≤300.000 kW ano
  • Consumo >300.000 kWh ano e ≤400.000 kW ano
Término fijo
28,745487 €/mes
Energía consumida
0,070484 €/kWh

3 €/MWh de desconto aplicado sobre a enerxía consumida para as tarifas RL.4 e RL.5 durante os 12 primeiros meses de contrato.

Os prezos presentados non inclúen IVE. De conformidade co establecido no Real decreto lei 8/2023, do 27 de decembro, considerarase aplicable o IVE do 10 % ata o 31/03/2024. A partir do 01/04/2024, o IVE aplicable será do 21%.

Aplicaranse no prezo indicado as variacións á alza ou á baixa dos impostos aplicables e dos conceptos regulados (a modo enunciativo e non limitativo, cargos do sistema, peaxes, alugueiro de contador...). Así mesmo, poderá trasladarse ao prezo calquera concepto regulado, taxa ou imposto de nova creación ou que substitúan os actuais que sexan de aplicación durante o período de duración do presente contrato.

Estes prezos serán aplicables ata o 09/12/2024.

Condicións económicas aplicables para consumos inferiores a 400.000 kWh/ano. Para consumos superiores, Naturgy Iberia, S.A. non poderá garantir o prezo ofertado e poderá rexeitar as condicións económicas. Neste caso, Naturgy Iberia, S.A. comunicará esta circunstancia ao cliente.

As condicións manteranse vixentes 12 meses desde o inicio do contrato. Revisión anual con IPC (Índice de Prezos ao Consumo interanual do mes de Novembro).  ​

Condicións xerais do contrato de enerxías e servizos (PDF 58 kB)

Preguntas frecuentes sobre a tarifa compromiso gas para comunidades

Preguntas frecuentes sobre a tarifa compromiso gas para comunidades

É un xestor persoal experto en enerxía que che axudará por seres cliente de Naturgy na xestión e optimización das túas subministracións. Dirixido a comunidades de propietarios con polo menos un contrato eléctrico con tarifa 3.0 TD ou 6.X TD (potencia eléctrica superior a 15 kW) ou tarifas de gas RL.4 ou RL.5 (consumo superior a 50.000 kWh/ano).

A túa comunidade de veciños terá liña directa co teu xestor. Poderás comunicarte con el por teléfono ou correo electrónico, cando e como queiras.

Este servizo non supón ningún custo para ti, forma parte das vantaxes de teres contratada a enerxía con Naturgy.

Co Plan Compromiso gas a enerxía que consumas terá o prezo fixo durante un ano, así poderás controlar os custos da túa comunidade. Ademais, este produto ofréceche estabilidade para que o gasto en enerxía non dependa das flutuacións do prezo de mercado de electricidade e terás a seguridade de ter un bo prezo pechado por anticipado.

É un produto con máxima flexibilidade, se non te encaixa, podes cambiar de tarifa, cando queiras e sen ningún custo.

Se a túa comunidade de veciños consome máis de 400 MWh/ano, enche o formulario e un xestor personalizado porase en contacto contigo para facilitarche a oferta e axudarche no proceso de contratación.

Así mesmo, se a túa comunidade de veciños consome menos de 400 MWh/ano, ti mesmo podes realizar a contratación de enerxía e servizos de forma online ou chamando o noso teléfono 900 370 785. Só precisas:

  • Número CUPS: aparece na cara/dorso da túa factura. É un código de entre 20 e 22 caracteres que comeza por 'ES' e que identifica a instalación do teu punto de subministración.
  • CIF e DNI (se non es cliente, pedirémosche que achegues unha foto ou copia destes).
  • CNAE (Código Nacional de Actividades Económicas asociado ao CIF da empresa ou autónomo).
  • Datos bancarios (número de conta en formato IBAN: en España ten 24 díxitos e empeza con “ES”).

Tamén tes a opción de poder contratar a través das nosas tendas. Localiza aquí a máis próxima.

O principal gasto de gas nas comunidades é o gasto en caldeira centralizada de calefacción ou auga quente. O gasto en calefacción supón máis do 60 % do gasto enerxético dunha vivenda. Este gasto depende en gran medida da eficiencia da instalación. A eficiencia da caldeira é moi importante á hora de aforrar, as caldeiras modernas teñen rendementos máis altos. Os sistemas de distribución deben ser eficientes, debe velarse porque se produzan poucas perdas de calor, as tubaxes de distribución a intemperie deberían ir ben illadas, para evitar perdas enerxéticas. Adicionalmente hai outras medidas que poden levarse a cabo para fomentar o aforro na factura de gas, que vos detallamos a continuación:

  • Diminuír os horarios de uso e a temperatura máxima que pode alcanzar. En moitos casos evitarase malgastar gas innecesariamente. Se queres aforrar gas natural na casa non deberás superar nunca os 23º e tampouco deixar a calefacción acesa todo o día por moito frío que faga. Cada grao menos de temperatura media dunha vivenda supón reducir arredor do 8 % o consumo de enerxía da calefacción, polo xeral, as estancias como sotos ou rochos non necesitan climatización. Nas estancias frías, como o dormitorio ou os corredores, recoméndase unha temperatura de 15 a 17 graos. Nas de actividade media, como o caso da cociña, o nivel óptimo é ao redor dos 18 graos, e de 19 a 20 no comedor ou salón, onde a actividade é de pouco exercicio físico.
  • Non quentes os cuartos que non usas. Esta é unha das medidas para aforrar en calefacción de gas que menos se ten en conta e tamén é moi importante.
  • Na medida do posible instalar caldeiras con maiores rendementos. Ao ter maior rendemento necesitan menos consumo de gas para producir a mesma cantidade de calor. As caldeiras deben estar perfectamente mantidas para evitar perdas de rendemento.
  • Revisión dos sistemas de distribución, de maneira que non existan perdas enerxéticas. É necesario tamén Revisar os radiadores. Purgalos unhas semanas antes de que empece o inverno será suficiente para optimizar a calefacción e que os radiadores dean o máximo rendemento.
  • Evitar perdas de calor ao ventilar (15-20 % de aforro). É necesario ventilar a casa de maneira regular para evitar cheiros e renovar o aire, pero iso implica a perda de calor. Existen diferentes técnicas para ventilar. O Ministerio recomenda abrir á vez as fiestras de toda a casa, mantendo abertas as portas que comunican as estancias. Grazas a iso, as correntes que se producen permiten que o aire da vivenda se renove por completo nuns poucos minutos, o que permite reducir o tempo de ventilación e evita que as paredes arrefríen.
  • Instalación de repartidores de custos, este sistema permitirá que cada veciño regule o seu consumo, segundo o organismo IDAE a instalación de contadores individuais en vivenda pode supor un aforro de entre o 25-40 %..
  • Aproveita a luz do sol. En España, mesmo no inverno, o sol debe penetrar na vivenda para quentala. Por iso, convén que as cortinas e persianas non imposibiliten o seu acceso durante o día.
  • Mellorar o illamento da vivenda. Pódese mellorar o illamento das paredes e o chan, o que require unha obra de maior envergadura, con illamento térmico insuflado. No caso do chan, pode colocarse unha capa de illante sobre o formigón do forxado do chan da planta baixa ou realizar un cambio de fiestras. Para mellorar o illamento a través das fiestras é importante escoller materiais que non xeren ponte térmica. En canto aos cristais, é importante escoller o grosor adecuado. O mínimo debería ser grosor dobre, pero en certas rexións pode ser necesario reforzar o acristalamento. Mesmo valorar a posibilidade de instalar unha dobre fiestra.

Tamén se pode mellorar o illamento das vivendas cos seguintes trucos, que non requiren facer obras:

  • Utilizar cortinas térmicas: cando chegue o inverno cambia as tradicionais cortinas finas por unhas cortinas térmicas ou, polo menos, por unhas cortinas de material máis groso, como o veludo. Este tipo de téxtiles protexen a fiestra e reducen as perdas de calor da estancia
  • Colocar alfombras: se o chan da túa casa é un punto débil de cara ao confort térmico, non hai nada máis sinxelo que revestilo cunha ou varias alfombras grosas durante o inverno. Este téxtil limita a capacidade do frío que chega dende o chan para penetrar na estancia, á vez que facilita a retención da calor.
  • Instala unha libraría: as paredes que dan ao exterior da vivenda sempre son máis frías. Se queres illalas un pouco de forma sinxela, coloca nelas unha librería e énchea de libros. O papel crea un efecto illante moi interesante que vas notar desde o primeiro momento. Se por problemas de espazo non podes poñer unha librería, proba a revestir as paredes interiores que dan ao exterior con algún tipo de tapiz ou outro téxtil
  • Instalar burletes en portas e fiestras: se agora mesmo non podes afrontar un cambio de portas e fiestras para mellorar o illamento, a solución son os burletes adhesivos. Son moi económicos, doados e rápidos de instalar. Con eles conseguimos selar posibles filtracións de aire frío e logramos que portas e fiestras fagan un peche moito máis estanco.

Non, a túa comunidade de propietarios nunca quedará sen gas. A contratación dunha tarifa de gas para comunidade de propietarios en Naturgy desencadea a petición automática de baixa a través da distribuidora de gas da túa zona.

No cambio, Naturgy realizará todas as xestións con total continuidade da subministración, así que a baixa enlazará coa alta en Naturgy.

Contrata o gas para a túa comunidade

Contrata o gas para a túa comunidade

Poñémoscho doado con tres simples pasos

Selecciona a túa tarifa de gas

E enche os datos da túa comunidade.

Datos de punto de subministración

Indica o enderezo

Revisa a información e confirma

Así de doado, benvido a Naturgy!

Servizos asociados

Servizos asociados

(*) Xestión de subvencións


Aplicable ás subvencións publicadas no Real decreto 477/2021, do 29 de xuño, para instalacións contratadas a partir do 1 de xullo de 2021. 

Naturgy realizará a xestión da subvención sobre a base da recepción da documentación e a información subministrada polo cliente, a cal deberá corresponder co titular da instalación (beneficiario da subvención) en todas as comunidades autónomas nas que estea habilitado para tales efectos. A concesión da subvención e o pagamento desta correrán a cargo das comunidades autónomas. Naturgy non se fai responsable da veracidade dos datos e documentos achegados polo cliente nin tampouco da concesión nin o pagamento da subvención.

Ofrecemos asesoramento enerxético para todos os nosos clientes. Ademais, os clientes con contratos eléctricos con tarifa 3.0 TD ou 6.X TD (potencia eléctrica superior a 15 kW) ou tarifas de gas RL4 E RL5, fóra das Administracións públicas, terán un xestor persoal asignado experto en optimización enerxética (O meu xestor Naturgy)

Plan Compromiso Comunidade

Estabilidade no prezo 0,070484 €/kWh

Ver prezos

Plan Compromiso Comunidade

Estabilidade no prezo 0,070484 €/kWh

Ver prezos