Accedeix a la teva Àrea Clients

Accedeix a la teva Àrea Clients

A partir d'ara no pots accedir amb CIF (NIF de persona jurídica) ni amb l’adreça electrònica de gestors. No t’amoïnis, si vols ajuda, entra aquí.

Tot el que necessites per gestionar el teu negoci; dona-t’hi d’alta seguint aquests passos:

  1. Comunica el NIF del titular del contracte i els 4 últims dígits del compte bancari (en cas que no tinguis la factura domiciliada, et demanarem l’import total d’una de les tres últimes factures pagades).
  2. Completa les teves dades de contacte.
  3. Tria una contrasenya segura.
  4. Confirma l’alta a través del correu electrònic que rebràs a l’instant.
Àrea Clients
Has oblidat la contrasenya?
Format de NIF, NIE o passaport incorrecte. Revisa les indicacions abans de posar la contrasenya. L'usuari o la contrasenya no són correctes.
Introdueix el NIF sense punts ni guions. P. ex.: 02356126X Aquest camp és obligatori
Aquest camp és obligatori
Has oblidat la contrasenya?
No tens compte? Registra’t
form-login-logged-greeting

Tot el que pots fer a l’Àrea Clients per a gestories/administradors

Tot el que pots fer a l’Àrea Clients per a gestories/administradors

Sobre les teves factures

Consulta, descarrega les teves factures o tria el dia de pagament.

Sobre els teus contractes

Consulta els teus productes contractats i gestiona les teves necessitats sobre aquests productes.

Nous productes

Utilitza el simulador solar, contracta una altra energia o servei de manteniment.

Gestions

Descobreix tot el que pots fer i fes seguiment de totes les teves gestions.

Avantatges i promocions

Accedeix a les novetats més recents en descomptes i promocions.

Autoritzar tercers

Autoritza altres persones perquè facin gestions per tu.

Preguntes freqüents

Preguntes freqüents

Actualment, només podràs entrar a l'Àrea Clients amb el NIF del representant de l'empresa o administració de finques/gestories. Un cop hi accedeixis per primera vegada amb el NIF del representant, podràs autoritzar tercers per fer totes les gestions, sense haver d'adjuntar documentació addicional. T’expliquem com fer-ho més avall.

Per accedir a l'Àrea Clients, t’hi has d'haver registrat prèviament. Si no t’hi has registrat, fes-ho.

imagen

Un cop accediu a l'Àrea Clients amb el vostre NIF, us apareixerà la llista de subministraments vinculats al vostre NIF com a representant, autoritzat o gestor extern. Només haureu de clicar sobre els comptes associats i navegareu a les dades d’aquest contracte/client.

imagen

Cal que enviïs la documentació per actualitzar les dades del teu representant, perquè aquest actua en nom de la teva empresa i té la capacitat legal de prendre decisions o signar documents en nom seu. Per garantir la seguretat de les teves gestions i evitar accessos no autoritzats, necessitem verificar que el nou representant disposa realment d’aquesta autorització.

No és necessària una documentació ad hoc per a aquest propòsit, resulta vàlida la documentació sobrant de què disposeu.

Per garantir la seguretat de les teves gestions i evitar accessos no autoritzats, necessitem verificar que el nou representant disposa realment d’aquesta autorització. Per això, cal que enviïs documentació per actualitzar les dades del teu representant, perquè aquest actua en nom de la teva empresa i té la capacitat legal de prendre decisions o signar documents en nom teu. D’una manera molt senzilla, podràs autoritzar tercers perquè puguin gestionar el teu compte.

Si estàs donat d'alta com a representant, entra a “ajustos” i a “contactes autoritzats” i fes clic a “Afegeix un contacte nou”.

imagen

Pots assignar una autorització total, que permetrà al contacte efectuar totes les gestions, o bé una autorització de només lectura, amb la qual únicament podrà consultar informació, però no tramitar.

imagen

Tindràs una llista de tots els teus contactes autoritzats.

imagen

Un cop la persona autoritzada hagi estat afegida com un contacte nou, rebrà el correu electrònic següent perquè pugui iniciar sessió:

imagen

Si la persona autoritzada no està donada d'alta, se li demanaran les dades següents: Nom + cognoms, Adreça electrònica / NIF / Contrasenya.

A la secció “ajustos”, veuràs la llista de contactes autoritzats que hagis donat d'alta.

imagen

Des d'aquesta llista, pots desplegar cada contacte per canviar-ne el rol o desactivar-lo en qualsevol moment.

imagen

Si estàs donat d’alta com a representant, podràs donar d’alta un altre presentador a l’apartat “ajustos”, a Contactes autoritzats.

imagen

Sobre el contacte marcat com a representant, podràs desplegar les opcions i seleccionar canviar el representant.

imagen

És imprescindible adjuntar la documentació necessària.

imagen

Si encara no estàs donat d'alta com a representant i vols fer un canvi, pots trucar al 912 100 100 o al 900 385 425, i el nostre equip el gestionarà per tu.

A la secció “ajustos”, podràs donar d’alta un contacte nou com a gestor energètic o administrador de finques. Has de seleccionar gestor extern.

Si necessites que un gestor energètic o administrador de finques gestioni els teus contractes, podràs donar-lo d'alta com a gestor extern. Hauràs d'adjuntar la documentació indicada.
Un cop donat d'alta, aquest gestor podrà autoritzar tercers vinculats a la gestoria o a l’administració de finques, perquè els seus col·laboradors puguin dur a terme totes les gestions còmodament.

Quan entris amb el teu NIF personal:

  • Si és la primera vegada, t’hi hauràs de registrar i triar-la en aquest moment.
  • Si ja hi estaves registrat, podràs continuar utilitzant la que tenies.
  • Si no la recordes o vols canviar-la, fes servir l’opció “Has oblidat la contrasenya?”.

Aplicació per a gestories

Aplicació per a gestories

Gestiona els contractes i les factures d’energia des d’Àrea Clients en una sola aplicació.